|
Post by Filip Verbert on Jun 17, 2007 0:10:45 GMT 1
Ey VRL'ers! Ik heb met Werner eens besproken over misschien een endurance-race te houden in mijn zaak. Ik heb zelf een taverne met pools, biljarts en snookers dus de nodige ontspanning genoeg voor de niet-rijders! Ik weet niet goed welke formule we kunnen toepassen: ofwel een endurance of misschien enkele races op verschillende tracks met dezelfde of telkens andere auto's. Ik kan in die aparte kamer op de grote biljart een grote houten plank maken waar iedereen zijn pc op kan installeren met stuur.
Ik wil graag jullie mening weten of jullie het zien zitten om heel je "bazaar" mee te nemen naar Sint-Niklaas om bij ons een endurance te houden of iets anders. Misschien zijn andere formules mogelijk? Ik zou voorstellen om een deelnameprijs te betalen waarin per rijder de drank, een broodje 'smiddags en spaghetti 's avonds is inbegrepen.
Ook moeten er techneuten onder ons zijn die heel het boeltje kunnen installeren in netwerk. Ik denk wel dat er een paar jongens zullen zijn die er meer van weten want ikzelf ken er niets van, maar wil het wel organiseren!
Grtz Filip
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 17, 2007 0:13:01 GMT 1
O ja, en mochten we het allemaal eens zijn om zoiets eens te organiseren, dan zou ik voorstellen dat de eerste 3 teams in de prijzen kunnen vallen. Een geldprijs dat van het deelnamegeld komt. Graag jullie mening!
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 17, 2007 0:24:21 GMT 1
Ik ben benieuwd naar de meningen!
Een geldprijs zou ik niet doen. De snelle mannen zouden dan bij wijze van spreke in de zakken zitten van de tragere.
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Jun 17, 2007 8:08:44 GMT 1
Zie het wel zitten
ik kan aan gigabit switch geraken voor een weekend van bij onze groep (Lanaholics)
grtz
|
|
Noid
Newbie
Noid
|
Post by Noid on Jun 17, 2007 12:28:42 GMT 1
Hey,
Ik zie dat ook zitten. Ik kan ook aan materiaal komen .Switchen (gigabit is niet nodig imo), bekabeling, projectors, projector doeken, ... .
Kan (moest het in de taverne niet kunnen om welke reden dan ook) ook voor een zaal zorgen.
Allemaal gratis natuurlijk.
Vind het een super idee.
N.
owja, ivm prijzengeld. Denk niet dat we daarmee meer geïnteresseerden krijgen hoor. Is geen slecht idee, maar zoals Werner zegt, is het easy money voor de beteren onder ons.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 17, 2007 13:27:07 GMT 1
Geen probleem over dat prijzengeld hoor. Dan zorg ik wel voor bekerkes ofzo, om het toch een beetje officieel te maken . Ik weet niet, endurance of enkele races achter elkaar op verschillende tracks met verschillende cars? Endurance is leuk, maar dan is het wel voor sommige rijders niet gemakkelijk om aan iemand anders zijn stuur te wennen en configuratie... dus misschien beter onder elkaar verschillende races?
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 17, 2007 13:34:14 GMT 1
Kan inderdaad fun zijn.
Als het qua ligging handiger zou zijn om het te organiseren in de regio Herentals (tussen Antwerpen en Hasselt) vlak langs de E 313, kan ik gemakkelijk, normaal gratis, aan faciliteiten geraken:
- zaaltje naast een Italiaans resto, waar we het zaaltje wel alleen kunnen hebben; - of kantine van de voetbal : kantine zullen we wel kunnen reserveren voor ons allane en daar zijn normaal douches aan ... moest het er op de baan warm aan toegaan.
Naar formule toe, lijkt het mij echt wel leuk om eens endurance te doen, waar je dan "echte" wissels van piloot hebt. Moest Virtua LM nu iets uit brengen, en met het de net uitgebrachte baan op Le Mans, lijkt het mij ...
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 17, 2007 13:51:22 GMT 1
Als het een endurance zou worden met klassieke wagens (GTX5 hehe) kan het leuk zijn elk team te laten rijden met een G25 (zo zijn er hier toch wel een paar) zodat iedereen rijdt met versnellingen op het pookje. Extra realisme ...
Timo
|
|
|
Post by Petrol on Jun 17, 2007 15:40:59 GMT 1
Extra realisme dat schakelen, en dan kan het gecontroleerd worden of je het wel effectief doet. ;D Misschien om op te warmen enkele sprintraces en als hoofdevenement een endurance, daar ben ik voor te vinden. Maar om een endurance race met pilotenwissel interessant te maken moeten er wel genoeg deelnemers zijn. Wordt er dan via netwerk geracet, of met een server, hoe zit dat? Zoals eerder gezegd zou ik geen prijzen gebruiken. Een locatie niet zo ver van het Antwerpse is niet slecht imo. Dan zou er ook nog een datum gevonden moeten worden die voor alle geïnteresseerden past.
|
|
|
Post by sequel on Jun 17, 2007 15:50:19 GMT 1
Moesten we met te weinig zijn om echte teams te maken, dan misschien een 1 man team? Hoe meer rijders hoe meer fun natuurlijk. Het is misschien ook een uitdaging om 3 of 4 uur geconcentreerd te blijven.
Een geldprijs zou ik ook niet doen, misschien wel voor iedere deelnemer een kleine herinnering dmv bekertje of dergelijk.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 17, 2007 15:56:04 GMT 1
Prijzengeld nondedju. ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 17, 2007 16:05:36 GMT 1
Ik zie het zeker ook wel zitten maar zoals Peter zegt waarom het houden bij 1 enkele race... wat sprintracejes voorafgaand miss...
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 17, 2007 16:46:13 GMT 1
Ik rijd toch liever met mijn eigen setup hoor. Op een half uurtje ben ik geen andere setup gewoon.
Schakelen met pookje, allemaal goed en wel, maar ik kan dat niet oefenen.
|
|
|
Post by Arpé on Jun 17, 2007 17:00:18 GMT 1
Een endurance race zie ik wel zitten. Dat laat me denken aan de rF.org races en dat was wel fun (op de reslutaten na.... ) Ik zou dan ook kiezen om in ploegen van 2 of 3 rijders te rijden die gelijkaardige prestaties hebben (net zoals rf.org). Aan de andere kant gaat het verschil in controller het er wel extra moeilijker maken. Nu zit je met je eigen materiaal dat je volledig kent en afgesteld hebt. Een pc en stuur delen zal het dan ook wel uitdagender maken natuurlijk... een klein voorbeeld: ik zit met een DFP, Jan met een G25 en Willy met een momo en die dure pedalen waarvan de naam mij nu ontglipt. We kunnen dus wel op voorhand een setup maken, maar als het moment van racen aankomt zullen minstens 2 man benadeeld worden wegens andere controller. Tenzij er al op voorhand afgesproken en getraind wordt, maar dan zit je weer met het probleem van de afstand... Natuurlijk, als iedereen met z'n eigen materiaal gaat komen opdagen dan zal je wel heeeeeel veel plaats en een serieuze server moeten hebben om dat allemaal aan te kunnen. In beide gevallen nog veel materie om over na te denken. Maar ik ben er wel voor te vinden ;D
|
|
|
Post by fragske on Jun 17, 2007 17:25:20 GMT 1
wow da wil ik misschien nog wel es mee doen ik ben daar zeker wel voor te vinden.
|
|