|
Post by jansongpl on Jun 17, 2007 17:43:35 GMT 1
In st Niklaas zie ik dat wel zitten. Zo'n 45 min rijden voor mij en een beetje centraal voor ieder van ons. Het feit dat Filip ook een vrl rijder is en zijn eigen zaak heeft die ons de mogelijkheid bied vind ik ook al een pluspunt.
We kunnen misschien een voorprogramma houden zoals we die nu al rijden. FBMW en een V8 sprint met daarna een heuse endurance. Ik zou wel opteren om ieder met zijn eigen materiaal te rijden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 17, 2007 18:22:18 GMT 1
Herentals zie ik wel zitten,zou een thuismatch zijn voor mij Maakt mij eigenlijk niet veel uit waar. Ik ben ooit is gaan kijken naar de eerste escors LAN in Lummen. Daar reden ze toen ook verschillende races,dan konden de een racen en de andere ontspannen.Uren aan een stuk zitten racen is ook niet alles.'s Avonds is de goesting al wat minder om nog meer dan een uur naar dat scherm te zitten loeren.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 17, 2007 22:08:46 GMT 1
Veel positieve reacties en da's fijn om te horen! Nu over het algemeen denk'k dat we dan toch beter zijn met verscheidene races op verschillende tracks met telkens andere wagens... Ik denk dat de meesten toch wel liever op hun manier en hun setup verkiezen om hun beste prestatie te leveren. Nu ik hoor ook over een zaaltje op de voetbal enzo... da's allemaal wel tof, maar waarom daar als ge bij mij nog kunt snookeren en poolen ook! (wel maar 1 pool ok... ma toch;)) Neenee, efkes serieus, ik wil dit gewoon bij mij laten doorgaan in Sint-Niklaas. Tussen de races in kunnen we een hapke eten en drinken en drank genoeg zene! Ge moet ze alleen zelf betalen . Nog een vraagje: wanneer de meeting? Ik denk dat een zaterdag het beste uitkomt voor iedereen? Laat het trouwens gewoon bij mij doen want anders zijn we denk ik over te veel aan't discussieren en komt er waarschijnlijk toch niets van. Hehe, zeg dit wegens ondervinding:)
|
|
|
Post by PhilipDC on Jun 17, 2007 23:09:16 GMT 1
Om dan ook eens negatief te reageren. Ik zie dat niet zitten alles hier in mij auto plooien ermee naar Sint-Niklaas rijden een paar racejes afhaspelen en s'avonds visa versa. Nee dank u zonder mij. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening. Ik wens het evenement veel succes toe. Endurance zie ik daarentegen wel zitten. Maar wel online, stel voor 6uur waarvan 2 in het donker.
|
|
|
Post by Knarf on Jun 18, 2007 7:51:49 GMT 1
Ik sluit me volledig aan bij Philip (behalve die 2 uur in het donker).
Ik weet ook niet of endurance met rijderswissels een mogelijkheid is. Even vlug wennen aan iemand anders zijn stuur is niet zo evident. Daarnaast betwijfel ik ook of er voldoende volk gaat zijn om die dan nog eens in teams te zetten. Ik basseer me daarbij op het aantal deelnemers op de karting.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 18, 2007 8:06:27 GMT 1
Zaterdag is een goed idee. Ik zou het alleen eerder in de winter doen. Simracen is nog altijd een binnen- en dus eerder een winteractiviteit.
Als het verschillende kortere races worden, is het misschien ook mogelijk om een paar oudgediende VRL-sims aan bod te laten komen. Ik denk natuurlijk aan GPL...
Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 18, 2007 9:16:06 GMT 1
Ik bevind me ergens tussen de 2 groepen in. Frank en Philip hebben een punt: waarom zouden we gans de infrastructuur verhuizen (dat is zeker een uur werk – met het risico dat iets kapot gaat) voor iets wat perfect via internet kan? We racen elke zondag quasi zonder problemen.
Een real life meeting vind ik uiteraard wel een goed idee. We kunnen eventueel eens een VRL meeting houden die niet autosport gerelateerd is. Eens “samen gaan eten” bij Filip ofzo kan natuurlijk ook. Of we kunnen combineren met de karting: eerst bij Filip gaan eten en daarna een kartraceke organiseren.
|
|
|
Post by sequel on Jun 18, 2007 9:30:16 GMT 1
Misschien moeten we het dan zo doen;
- Eerst houden we een online endurance op het circuit Le Mans van een uur of 4 samen met een paar andere leagues als dat mogelijk zou zijn, zoals we dat in het tussenseizoen op Zolder gedaan hebben. Met verschillende classes, zodat we niet allemaal met de LM1 gaan rijden. (Misschien de snelste LM1, De iets tragere LM2 en de Rookies LM3 ofzo)
De week erna ofzo, kunnen diegene die kunnen en goesting hebben samen gaan karten, en daarna gaan eten bij Filip. Misschien met een Poolcontest erbij. (of alleen de poolcontest) Das eens wat anders ook.
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 18, 2007 10:01:23 GMT 1
Met verschillende classes, zodat we niet allemaal met de LM1 gaan rijden. (Misschien de snelste LM1, De iets tragere LM2 en de Rookies LM3 ofzo) Dat zou ik dus zeker niet doen. Je hebt echt héél véél teams nodig om zoiets interessant te maken. Dit hebben we bij rfactor.org geprobeerd en dat is totaal geflopt. Volgens mij lag dat enkel en alleen door het kiezen van meerdere klassen. Je hebt gewoon niet genoeg concurrenten om het racen leuk te houden.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 18, 2007 11:56:21 GMT 1
Voor mij is gelijk wat we doen. Of we nu hier samen racen of een 2 uurs-race karting doen... Dat is ook leuk natuurlijk, zeker bij onze goeie vrienden in JPR . Eerst iets bij mij komen eten, samen rond tafel en dan naar JPR (wat vlak in de buurt is). Klinkt leuk!
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 18, 2007 13:31:07 GMT 1
een 2 uurs-race karting doen... We hebben al een aantal VRL meetings achter de rug bij JPR. Het is al gebleken dat we nooit met voldoende deelnemers zijn voor een endurance race. Bovendien is niet iedereen fit genoeg voor lange races. De laatste formule was er één met 10 min chrono en 20 min race.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 18, 2007 13:36:01 GMT 1
Ik zie dat zeker zitten, zeker in combinatie met wat snookeren eten en drinken. Ik verhuis daar graag mijn boel voor. De VRL viert in augustus zijn vijfjarig bestaan en dat zou een perfecte manier zijn om te vieren. Als mensen dan komen zonder hun boel te verhuizen kunnen ze altijd eens een race meepikken op iemand anders zijne pc, of komen ze gewoon eentje drinken en gezellig de sfeer meepikken.
Voor mij moet dat geen endurance zijn, ik denk niet dat we daar genoeg volk voor bijeen krijgen. Tenzij het mogelijk is om mensen via internet te laten joinen natuurlijk, dan kunnen de thuisblijvers ook meedoen. Het moet volgens mij een fun event zijn, dan kunnen andere mensen eens met een ander zijn materiaal rijden zonder bang te zijn voor slechte resultaten of zo.
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 18, 2007 15:33:22 GMT 1
De oude VRL server kan dienen als gameserver, we moeten dan wel een switch zoeken/huren/kopen.
Last but not least moet ook de technische kennis aanwezig zijn om zo’n groot netwerk op te zetten. Het zou maar stom zijn als al het materiaal daar is maar we het niet aan de praat krijgen natuurlijk.
|
|
Noid
Newbie
Noid
|
Post by Noid on Jun 18, 2007 15:37:31 GMT 1
Switchen en Technishe kennis aanwezig Als er een internet verbinding is, dan kunnen we ook wel enkele externe connecties toelaten denk ik. Maar ik zou niet te snel zwaaien met die optie want dan krijg je weinig racers ter plaatse. Ook zal de connectie naar de server op 64k isdn gezet moeten worden omdat Lan snelheid te groot is om over internet te sturen. maw, het aantal updates tussen client en server zal drastisch verkleinen als je ook toegang tot de server geeft via internet. (reden: gelimiteerde upload). N.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 18, 2007 16:30:57 GMT 1
Super Tim, that's the spirit vind ik! Bedankt Nico als je je hulp aanbiedt want ik ken de VRL-leden nog niet zo goed en weet niet wie dat allemaal aan de praat kan krijgen. Ik zou gewoon voorstellen om gespreid over heel de dag een aantal races te rijden in netwerk met de leden. Ik zou dan wel al graag een defintief antwoord willen weten van diegene die hun boeltje willen verhuizen naar hier. Officieel is mijn zaak zaterdag om 15 uur open, maar ik stel voor dat jullie hier al zijn om 10 uur 's morgens? Dat we dan om 12 uur klaar zijn om zeker te kunnen rijden. 'S avonds hier een hapje eten en nadien voor diegene die willen nog eventjes te gaan karten? Geen urenraces dan op de karting, maar gewoon de kwartiertjes rijden. JPR is vlakbij. Dit allemaal om het 5-jarig bestaan van VRL te vieren.
|
|