|
Post by Knarf on Aug 20, 2007 16:24:36 GMT 1
Heb zonet een 1ste skin binnengekregen van iemand Nog wat zaken aanpassen aan de skin. Nog wat zaken bijprogrammeren (een configuratieschermpje zodat men niet meer in die XML moet editten), misschien een paar skins meer maken en dan ga ik het uiteindelijk toch releasen :-)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 20, 2007 21:51:13 GMT 1
Jeps, VRL... Een paar maanden geleden maakte ik me ook lid, maar kon maar niet wennen aan de verplichte cockpitcamera... Ik werk verder aan wat skins, pda formaat en groter, voor dual-screen gebruik... Trouwens, die dial_dialoil werkt niet goed bij mij. Staat voortdurend maxed out... Tips?
|
|
|
Post by Mee on Aug 20, 2007 22:05:34 GMT 1
Een paar maanden geleden maakte ik me ook lid, maar kon maar niet wennen aan de verplichte cockpitcamera... Dat is realisme hè .
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 20, 2007 22:05:35 GMT 1
Een paar maanden geleden maakte ik me ook lid, maar kon maar niet wennen aan de verplichte cockpitcamera... Dat is echt puur een gewoonte die je moet aannemen. Simpelweg altijd in eender welke sim hetzelfde camerastandpunt. Het is een punt waar we niet van af zullen wijken - we streven realisme na en tot nader bericht zit een piloot nog altijd in de auto.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 21, 2007 7:23:24 GMT 1
Ik zal straks een checken of de waarden voor 'dialoil' correct worden doorgegeven. Misschien zit daar het probleem.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 21, 2007 8:42:58 GMT 1
Het is een punt waar we niet van af zullen wijken Hoeft ook niet hoor ;D Ik zag gewoon te weinig van de weg en teveel stukjes auto (twee sturen bijvoorbeeld, één in't echt en één op m'n scherm...) vandaar...
|
|
|
Post by fragske on Aug 21, 2007 14:14:57 GMT 1
Een paar maanden geleden maakte ik me ook lid, maar kon maar niet wennen aan de verplichte cockpitcamera... Dat is echt puur een gewoonte die je moet aannemen. Simpelweg altijd in eender welke sim hetzelfde camerastandpunt. Het is een punt waar we niet van af zullen wijken - we streven realisme na en tot nader bericht zit een piloot nog altijd in de auto. yup en heeft elke auto autoclutch en sequentiele schakelbakkken
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 21, 2007 15:00:50 GMT 1
Dat is echt puur een gewoonte die je moet aannemen. Simpelweg altijd in eender welke sim hetzelfde camerastandpunt. Het is een punt waar we niet van af zullen wijken - we streven realisme na en tot nader bericht zit een piloot nog altijd in de auto. yup en heeft elke auto autoclutch en sequentiele schakelbakkken Neen, maar iedereen kan in-cockpit view rijden. Niet iedereen heeft 3 pedalen en een H shifter.
|
|
|
Post by PhilipDC on Aug 21, 2007 16:45:00 GMT 1
Hoeft ook niet hoor ;D Ik zag gewoon te weinig van de weg en teveel stukjes auto (twee sturen bijvoorbeeld, één in't echt en één op m'n scherm...) vandaar... Het stuur kan je uitschakelen in de settings.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 21, 2007 19:17:50 GMT 1
Ik zal straks een checken of de waarden voor 'dialoil' correct worden doorgegeven. Misschien zit daar het probleem. Ik heb een nieuwe versie online gezet : users.pandora.be/riptor/rfactor/beta7.rarHet is wel een beetje vreemd. Ik testte het en zag het probleem. Ik voeg wat debug regels toe in mijn code, compileer en plots werkt het. In feite heb ik dus niks veranderd. Ofwel heb ik die bug vroeger al opgelost maar niet gecompileerd ofzo.... Geen idee. Maar nu zou de oliemeter moeten werken. Kijk anders voor de zekerheid de 'max_oil' parameter eens extra na in de config.xml Ik ga proberen van morgen een extra configuratie schermpje te maken...
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 21, 2007 20:52:44 GMT 1
Xopotl, zalige avatar trouwens. Jeugdsentiment ten top.
|
|
|
Post by jansongpl on Aug 21, 2007 21:41:08 GMT 1
Xopotl, zalige avatar trouwens. Jeugdsentiment ten top. De Darda pullback buggy's ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 21, 2007 21:56:25 GMT 1
Xopotl, zalige avatar trouwens. Jeugdsentiment ten top. De Darda pullback buggy's ;D Wat water op de bandjes en je kon super burnouts zetten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 21, 2007 22:13:06 GMT 1
Yeah Dardas, 'k heb de mijne terug bovengehaald en in een vitrinekastje in de living gezet. Mijn lief protesteerde eerst, maar je weet hoe dat gaat... ;D Hier en daar vind je er nog op rommelmarkten, soms in echt ongelofelijk goede staat... Trouwens nog een skin online gezet: www.prte.be/files/metal.rarDe afbeelding is op 50%... Hopelijk werkt alles zoals het hoort...
|
|
|
Post by sequel on Aug 25, 2007 9:49:29 GMT 1
Ook een skin gevonden op het net, misschien ben je er wat mee Frank.
|
|