|
Post by Knarf on Jun 5, 2007 19:40:26 GMT 1
Ik heb koerskast eens ne serieuze update gegeven. Het zal iedereen wel opgevallen zijn (en ik heb dit ook altijd gemeld) dat de informatie hoeveel piloten er online zijn op een server helemaal niet betrouwbaar is. De vrl server was volgens koerskast zelfs meer offline dan online De reden hiervoor was dat koerskast gebasseerd was op racecast. Ondertussen is dat onderdeel van koerskast niet meer gebasseerd op racecast maar op 'rFactor server query' van de mensen van www.wiesental-racing.de. Dit betekend dat de status van het aantal piloten dat er online is nu echt realtime is op de seconde na en 100% correct. Ook de status van de sessie is nu realtime en 100% correct (ge kunt op de seconde nauwkeurig zien hoe lang de practice nog gaat duren, en op de ronde nauwkeuring hoe lang een race nog gaat duren). De lijst van piloten die er online zijn is wel nog gebasseerd op racecast en niet echt betrouwbaar maar dat is niet zo belangrijk imo. Als ge al maar weet hoeveel volk er is. Ik ga ook de VRL-server-buddy tool eens updaten zodat ook die zijn info niet meer van racecast maar van 'rFactor server query' pakt. Aan de pb's heb ik niets gedaan, maar dat was al 100% betrouwbaar aangezien ik die info rechtstreeks op de server inlees. De koerskast link voor de VRL server : www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php?server=www.vrl-simracing.be
|
|
|
Post by Petrol on Jun 5, 2007 20:59:15 GMT 1
Heel knap, dat zal een serieuze verbetering zijn!
|
|
|
Post by PhilipDC on Jun 5, 2007 21:06:57 GMT 1
Een echte verbetering. Bedankt Frank.
PS: de link naar wiesental-racing werkt niet.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 5, 2007 21:07:38 GMT 1
Nice work.
Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 5, 2007 21:10:27 GMT 1
Een echte verbetering. Bedankt Frank. PS: de link naar wiesental-racing werkt niet. Tnx Frank! Link werkt hier wel, zij het traag.
|
|
|
Post by sequel on Jun 6, 2007 13:55:38 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Jun 6, 2007 16:40:10 GMT 1
fixed
|
|
|
Post by Mee on Jun 29, 2007 11:24:58 GMT 1
Kan het zijn dat Koerskast sommige tijden niet "ziet"? Zo heb ik gisterenavond een 1:50.980 neergezet maar het staat niet op Koerskast?
Ik durf ook te zweren dat ik enkele dagen eerder ook Peter onder de 51 zag gaan, maar ook dat staat er niet op?
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 29, 2007 11:28:20 GMT 1
Ja heb ook al verschillende tijden niet meer gezien die er voordien wel op stonden:s.
|
|
|
Post by Knarf on Jun 29, 2007 12:52:28 GMT 1
Ik kan een stukje verklaren maar niet alles :-)
Gisteren hebben ik en Filip met een BMW zitten rond te knallen op de server. Ik heb die tijden dan gewist van koerskast omdat we eigenlijk niet met die auto mogen rijden. Per ongeluk had ik Bart zijn tijden die hij gisteren heeft gereden ook gewist. Ik heb nu met de hand Bart zijn tijd terug gezet.
Volgens mij is dit ook een antwoord op Filip zijn vraag : De tijden van hemzelf, mijn tijd en Bart zijn tijd zijn inderdaad verdwenen en vervangen door de vorige beste tijd. Die van Bart is dus manueel terug geplaatst.
Ik weet niet of Peter onder de 1:51 is gegaan. Dat moet hij zelf hier maar eens bevestigen. Het is wel zo dat als ge de server joined met wagen a, vervolgens de server verlaat en dan terugkomt met wagen b er wat speciale zaken in de result files staan en dat ik dat nooit heb getest. Het zou dus kunnen dat de tijden gereden met wagen a (of b) niet in rekening gebracht worden.
Mijn pb is in ieder geval wel degelijk mijn pb (alleen met de BMW was ik sneller en die heb ik dus gewist).
Als er meerdere mensen van mening zijn dat hun pb op koerskast niet overeenstemt met het pb dat ze op de vrl server hebben gereden moeten ze het maar laten weten. Dan kijk ik het eens in detail na.
|
|
|
Post by Knarf on Jun 30, 2007 21:41:17 GMT 1
Peter zegt dat hij nooit onder de 1:51 is gegaan.
|
|
|
Post by Mee on Aug 3, 2007 15:27:13 GMT 1
Koerskast werkt al een tijdje niet meer (sinds de testrace?) edit: nu wel
|
|
|
Post by Nolle on Sept 25, 2007 21:44:09 GMT 1
hmm , kan er mij iemand helpen ? ik kan geen server joinen als ik er een kies op Koerskast ( ik kies dus voor "show all servers" ) , maar ik kan geen enkele server joinen ......niet via IP adres nog via de servernaam....
|
|
|
Post by Nolle on Sept 26, 2007 7:35:59 GMT 1
ik heb ondertussen verder zitten uitproberen en er moet toch ergens iets mis zijn bij mij : VRLserverbuddy werkt héél kort totdat de update wordt gedaan , dan niet meer. in Firefox gebeurt er niets als ik in Koerskast op een servernaam of IP adres klik. in Internet Explorer krijg ik volgende melding :
"er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld , maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm"
zal toch niet waar zijn dat ik een nwe Windows installatie zal moeten doen ?
als ik het me goed herinner heb ik dit probleem eens gehad en dan heeft Frank me een register sleutel opgestuurd ?
|
|
|
Post by Knarf on Sept 26, 2007 8:38:26 GMT 1
|
|