|
Post by Hill2button on Apr 26, 2008 21:09:32 GMT 1
Werkt Live Track Viewer bij jullie? Ik krijg alleen een java icoon te zien.
|
|
|
Post by Mee on Apr 26, 2008 21:18:22 GMT 1
Idem.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 26, 2008 22:10:06 GMT 1
nee bij mij ook niet
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 27, 2008 7:55:58 GMT 1
Idd, bij mij werkt dat ook al een paar dagen niet meer!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 27, 2008 18:10:31 GMT 1
De live track viewer stond uit. Omdat ook BES op dezelfde server draait en de viewer momenteel maar 1 server in de gaten kan houden, stond hij nog daarop. Ik heb 'm nu weer omgezet op de VRL server, dus vanaf nu is hij er weer.
|
|
|
Post by Mee on May 16, 2008 17:27:14 GMT 1
Worden de Koerskast-tijden die er langer dan een week ofzo staan verwijderd? Want mijn tijd is er afgevallen maar het is wel al redelijk lang geleden dat die tijd is neergezet.
|
|
|
Post by Knarf on May 16, 2008 18:30:57 GMT 1
Er was iets mis met koerskast. Gecrashed of per ongeluk gestopt ofzo en toen heeft Marcel hem moeten herstarten. Dan komen er enkel de tijden op van de laatste 4 dagen ofzo.
|
|
|
Post by Filip Verbert on May 19, 2008 14:35:21 GMT 1
heb voorbije nacht nog met ric gereden op imola en zie dat de tijden er nog niet op staan op koerkast.
|
|
|
Post by Mee on May 19, 2008 17:48:38 GMT 1
Zoals altijd: tijden worden pas vanaf dinsdag bijgewerkt. (kan dat eigenlijk niet op maandag worden gezet? )
|
|
Zalo
Newbie
Geert Zaal
|
Post by Zalo on May 20, 2008 14:30:20 GMT 1
Zoals altijd: tijden worden pas vanaf dinsdag bijgewerkt. (kan dat eigenlijk niet op maandag worden gezet? ) of dinsdag heel vroeg ik zie de oude tijden nog steeds
|
|
|
Post by Nolle on Jul 15, 2008 22:11:12 GMT 1
jongens toch : ik heb dus 2 installaties van rfactor op m'n D partitie , de eerste in de map "D:\rfactor" , en een tweede in de map "D:\HistoricGT/rFactor" , de laatste spreekt voor zichzelf , is die ( aanbevolen ) aparte installatie. tot daar werkt alles prima maar als ik nu op Koerskast kies voor "join server" dan start ie die Historic mod op i.p.v. rfactor in m'n standaard map zoals al altijd vroeger zo was. iemand enig idee ?
|
|
|
Post by Mee on Jul 15, 2008 22:32:09 GMT 1
In uw register staat ergens beschreven wat hij juist moet openen als ge op een rfactor-url klikt. Om het pad te veranderen denk ik dat je enkel de volgende sleutel moet aanpassen (heb effe mijn register doorzocht)*: Ga naar HKEY_CLASSES_ROOT\rfactor\shell\open\command. Op de sleutel dubbelklikken en het pad naar d:\rfactor\rfactor.exe veranderen (daar zou nu normaal gezien de historicsmap moeten staan). Probeer het nu nog eens, bij mij werkte het alleszins zo *Dingen in uw register aanpassen kan gevaarlijk zijn (in dit geval zou het wel al heel raar moeten zijn), sla dus eerst uw register op zodat ge het eventueel later kunt terugzetten.
|
|
|
Post by Nolle on Jul 15, 2008 22:48:13 GMT 1
In uw register staat ergens beschreven wat hij juist moet openen als ge op een rfactor-url klikt. Om het pad te veranderen denk ik dat je enkel de volgende sleutel moet aanpassen (heb effe mijn register doorzocht)*: Ga naar HKEY_CLASSES_ROOT\rfactor\shell\open\command. Op de sleutel dubbelklikken en het pad naar d:\rfactor\rfactor.exe veranderen (daar zou nu normaal gezien de historicsmap moeten staan). Probeer het nu nog eens, bij mij werkte het alleszins zo *Dingen in uw register aanpassen kan gevaarlijk zijn (in dit geval zou het wel al heel raar moeten zijn), sla dus eerst uw register op zodat ge het eventueel later kunt terugzetten. ge zijt ne schat , werkt perfect ( weeral iets dat ik heb bijgeleerd )
|
|
|
Post by Nolle on Oct 7, 2009 6:35:55 GMT 1
ik geraak al 2 dagen niet op koerskast , misschien heb ik in die tijd dat ik weg ben van de VRL iets gemist qua installatie van "Koerskast" ?
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 7, 2009 10:38:31 GMT 1
Vreemd, hier werkt het goed.
|
|