|
Post by Webbienl on Nov 18, 2009 16:49:17 GMT 1
de gehele site ligt al 2 dagen plat ;D
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 19, 2009 20:51:18 GMT 1
maak er maar 3 van
|
|
|
Post by Nolle on Nov 20, 2009 8:06:45 GMT 1
in aansluiting hierop : worden de beste laptijden ergens bijgehouden in rFactor ? of worden deze telkens gewist bij het opnieuw opstarten ? indien ja , waar kan ik ze vinden ? is altijd handig om achteraf eens te zien welke m'n besttijd was met een bepaalde wagen op een bepaald circuit. of moet ik (zoals velen) mijn besttijd verwerken in de naam van m'n setup ? als ik me goed herinner kon je in "LFS" deze tijden automatisch laten updaten op een "mijn LFS" pagina op het net ? of heb ik het verkeerd voor
|
|
|
Post by Knarf on Nov 20, 2009 10:04:49 GMT 1
De website is ontploft Ondertussen heb ik dan maar een pagina online gezet met de belangrijkste zaken voor de piloten hier. Een voordeel is dat de nieuwe 'website' supersnel is www.vrl-simracing.be/
|
|
|
Post by Nolle on Nov 20, 2009 11:07:27 GMT 1
De website is ontploft oei toch niet de Taliban ;D .............. nee serieus , das minder goed nieuws , ik zou zeggen ik wil gerust helpen maar ben een "nerd" op dat gebied...
|
|
|
Post by Mee on Nov 20, 2009 11:18:48 GMT 1
ik zou zeggen ik wil gerust helpen maar ben een "nerd" op dat gebied... Het is "noob", Arnold. Een nerd weet er juist alles van af .
|
|