|
Post by Hill2button on Feb 20, 2007 15:03:42 GMT 1
Onze wagens wel maar onze skins vind ik nog altijd niet Ivm teamspeak: Ik zal het nog eens installeren maar ik vind toch niet dat dat goed werkt. Heb dat samen met mijn broer gebruikt en samen met Bas. Ik versta daar zo goed als niks van wat die zeggen en omgekeerd ook. Meer dan : 'PIT IN' heb ik daar nooit over gezegd aangezien zinnen van meer dan 3 woorden anderen toch niet verstaan en ik hun ook niet. En als ge toch meer een msg zegt kunt ge even goed ne shortcut maken imo. Ja maar, ik ga niet de hele tijd op dat chatvenster zitten kijken om te weten wanneer jij nu gaat pitten. Bovendien stoor je daar de andere deelnemers mee. Imo ligt dat echt wel aan uw instellingen of uw mic/headset. Ik verstond Peter beter via TS dan langs de telefoon.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 20, 2007 17:12:46 GMT 1
|
|
|
Post by Petrol on Feb 20, 2007 19:42:39 GMT 1
Een veranderde setup: de qualify setup is sneller, gaat ongeveer 3 rondes mee. Bij de race setup is er een beetje veranderd aan de ophanging, maar vooral harde banden vanachter ipv medium. Ik merkte dat m'n achterbanden na enkele snelle rondjes te warm begonnen te worden wat voor mindere grip zorgde en afwisselend rijgedrag. Met de hards is dat geen probleem en ben ik even snel en constanter. Een Hard aan 90°C geeft meer grip dan een Medium aan 100°C (90 is optimaal hier). Test het eens voor uzelf, voor mij was dit een verbetering. De setups met "_P" achteraan zijn de nieuwe, de andere de oude. Met die nieuwe qualify-setup kan ik onder de 1.43 geraken. Met de race-setup kan ik normaal constant 1.44-ers rijden nu. core-team.org/coreteam/Petrol/Endurance_Vette.rar
|
|
|
Post by Knarf on Feb 20, 2007 20:12:15 GMT 1
Zojuist eens iemand zien rondbollen op rF.org_c... Bepaalde bochten nam die nogal ruimdenkend vond ik (vooral de laatste). In de 1ste ronde knalt die gewoon door al die paalkes en de volgende rondes telkens zo kort mogelijk langs de vangrail langs de binnenkant. Mij niet gelaten als dat mag maar dan ga ik die bocht ook wel zo nemen in ieder geval
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 20, 2007 20:43:20 GMT 1
Zojuist eens iemand zien rondbollen op rF.org_c... Bepaalde bochten nam die nogal ruimdenkend vond ik (vooral de laatste). In de 1ste ronde knalt die gewoon door al die paalkes en de volgende rondes telkens zo kort mogelijk langs de vangrail langs de binnenkant. Mij niet gelaten als dat mag maar dan ga ik die bocht ook wel zo nemen in ieder geval Mij wel gelaten. Dat kan niet.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 20, 2007 22:27:23 GMT 1
Dat is overdreven cutten. Bij elke race van rF.org gaat er ne racemail rond waar o.a. in staat dat er niet mag gecut worden, zelfde regels als bij de VRL. Daar staan ook elke keer 2 screenhots bij met voorbeelden van wat wel en niet kan. Meldt dat aan Marcel en die zal u gelijk geven.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 20, 2007 22:40:52 GMT 1
De q_p en de race_p zijn identieke setups bij mij (duidelijk race setups met medium/hard banden en volle bak)
|
|
|
Post by Petrol on Feb 20, 2007 23:08:37 GMT 1
Damn, ik had die oversaved blijkbaar. Ik heb een nieuwe gemaakt en de rar geupdated, zelfde link.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 20, 2007 23:16:29 GMT 1
Meldt dat aan Marcel en die zal u gelijk geven. Dat heb ik gedaan en hij heeft me (ons) gelijk gegeven. Hij is teamgenoot van Andras dus hij ging het eens met hem bekijken. Blijkbaar zijn er bij de F1 demo races ook waarschuwingen uitgedeeld voor cutten.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 21, 2007 11:50:07 GMT 1
Gaat er iemand deze avond testracen ? Zo ja : interesse om eens ne driverswap te testen of gaat ge de race alleen uitrijden.
Ik ben wel kandidaat om de race te starten (wat ik zaterdag ook zal doen) en halfweg over te geven aan een 2de piloot.
Hoe zit het eigenlijk met de kwalificatie ? Is het 1 piloot per auto die rijdt ? Of mogen alle piloten gelijk op de baan ? Of om beurt ?
|
|
|
Post by Petrol on Feb 21, 2007 12:33:22 GMT 1
Ik veronderstel dat de qualy om beurt is. Maar hoe zit dat dan met de beste tijd, is dat per wagen of per piloot? Bij ons was het de bedoeling dat Jietse de beste tijd reed (uiteraard) en dat ik start, maar gaat dat eigenlijk wel?
Normaal gingen Jietse en ik vanavond meerijden, en Kristof ging ook proberen. Als Kristof meereed ging die alleen rijden om een volledige stint te testen. De pilotenwissel kan je trouwens ook tijdens practice testen, dat hebben Kristof en ik gisteren nog even gedaan.
Hoe gaan we het oplossen met Teamspeak? Heeft iemand daar al een goede server voor gevonden?
|
|
|
Post by Petrol on Feb 21, 2007 12:42:53 GMT 1
Er is dus nu een Nederlands team dat ook ne Corvette heeft gekozen, hoe origineel. Ik zou die onze setup of zo niet geven, ik vind dat een flauwe keuze. Nu zal de Vette waarschijnlijk de wagen zijn waarvan er het meeste rondrijden (3)...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 21, 2007 17:33:09 GMT 1
hey mannekes,
ik ben dus den derde man van het tweede team geworden. Ben al enkele keer paar toerkes gaan rijden , en vind die vette wel ne geestigen auto. wil online rijden , en moest heel pakske veranderingen doen. Andere mod, setups en dergelijke. Wat bleek dat mod nie werkte, en rfactor wilde ook niemeer als ik methode b deed. Dag erna opnieuw gtr mod gaan zoeken om opnieuw te beginnen en endurance mod erop te zetten met methode a. Die werkte wel.
Na al enkele dagen verloren te hebben met zoekwerk, wil ik nu vandaag rijden op de server, en t'is nu die gearbox upgrade die nie werkt. kan bijna nie aanzetten in eerste. Ben hier al voor de derde keer forum aan het aflezen hoe je eraan geraakt aan die gearbox upgrade, en ik kan het maar niet vinden . Ik begin lichtjs mijn moed te verliezen, wil al meerdere dagen eens online rijden, en m'n tijden verbeteren , maar der komt iedere keer iets anders opduiken. Straks rijd ik belachelijk traag tov de rest.
Heeeelp, ik wil die gearbox upgrade dringend, waar en hoe? solly als ik erover heb gekeken hier in de forum , maar heb vroege ploeg deze week en ben beetje vermoeider als normaal.
hopelijk gauw antwoord.
greets tom
ps, heb vandaag versie 1.3 gedownd van de mod.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 21, 2007 17:42:53 GMT 1
Dus ge hebt de endurance mod geinstalled, en die werkt, en ge kunt online gaan zonder mismatches? (BTW, in de laatste versie van die mod zitten ook onze Corvettes, en de skins zijn ook beschikbaar moest ik dat nog niet gemeld hebben. ) Als ge die endurance mod gebruikt, en ge selecteert uw wagen (VRL-simracing.be 11) dan hebt ge daar in dat menu 4 tabs waar ge op kunt klikken: Team/Vehicle, Information, Skins, Upgrades. Bij het eerste kunt ge uw auto kiezen, het tweede geeft info (pk, gewicht, onze namen), bij het derde kiest ge de skin (de VRL skin als ge die geinstalled hebt) en dan bij "Upgrades" kiest ge uw type gearbox: Gearbox Endurance.rFactor.org --> "Buy Upgrade" en het is klaar. (Bij andere mods kunnen die upgrades voor iets heel anders dienen. ) Dat zou het moeten zijn.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 21, 2007 17:51:06 GMT 1
ah thxs, sef manman, wa heb ik hier achter gezocht het bveste bewijs, da ik een eindje uit geweest ben met rfactor. Ik ga direct eens proberen
|
|