|
Post by Knarf on Feb 18, 2007 13:54:54 GMT 1
Werner hoe zit het met uw onderhandelingen met andere piloten ? Ik zou heel graag de 1ste stint rijden van 15h tot 15h45 ongeveer. Daarna is kwasi onmogelijk voor mij.
Wanner is die kwalificatie eigenlijk ?
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 18, 2007 14:40:18 GMT 1
Werner hoe zit het met uw onderhandelingen met andere piloten ? Ik zou heel graag de 1ste stint rijden van 15h tot 15h45 ongeveer. Daarna is kwasi onmogelijk voor mij. Wanner is die kwalificatie eigenlijk ? Als Tom Noppe kan, dan kan jij de eerste rijden, en rijden wij de rest.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 18, 2007 16:23:26 GMT 1
Mag ik dan Vansweevelt, Wynants, Noppe en Vanhee opgeven als piloten voor wagen #11? Dan zou Tim probleemloos kunnen meerijden wanneer het hem past. Vette #12 heeft dan als team Melotte, Engelen, Raemen.
Een 1.44.9 met die setup is zoals mijn tijd denk ik Frank, want dat is met veel benzine aan boord.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 18, 2007 16:50:45 GMT 1
Vanaf nu kan je blijkbaar enkel nog online met de echte team wagens. Gezien die van de VRL er nog niet zijn kunnen we nu dus niet meer online testen. Dat is dus geen bug maar de endurance server die al zo ingesteld is voor de race volgende zaterdag.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 18, 2007 18:42:25 GMT 1
Vanaf nu kan je blijkbaar enkel nog online met de echte team wagens. Gezien die van de VRL er nog niet zijn kunnen we nu dus niet meer online testen. Dat is dus geen bug maar de endurance server die al zo ingesteld is voor de race volgende zaterdag. Je mag die 4 opgeven ja. Tnx
|
|
|
Post by Petrol on Feb 18, 2007 19:43:31 GMT 1
Done
|
|
|
Post by Petrol on Feb 19, 2007 21:47:26 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Feb 19, 2007 22:04:14 GMT 1
Ik heb al online getest Kunt ge eigenlijk private chatten in rF ? Ik vind het veel handiger om enkele shortcuts te programmeren dan teamspeak omdat ik het bijna nooit versta. Enkele shortcuts als "Last lap before pit" lijken me veel handiger.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 19, 2007 22:13:59 GMT 1
Ik heb al online getest Kunt ge eigenlijk private chatten in rF ? Ik vind het veel handiger om enkele shortcuts te programmeren dan teamspeak omdat ik het bijna nooit versta. Enkele shortcuts als "Last lap before pit" lijken me veel handiger. Huh? Ik heb teamspeak samen met Peter gebruikt voor de LFS race en die was echt wel "loud en clear". Je moet wat spelen met het volume.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 19, 2007 22:21:10 GMT 1
Ik weet niet of ge privaat kunt chatten in rF, whisperen misschien? Het voordeel als iets van Teamspeak is dat je grafisch niet afgeleid wordt. En in geval van problemen kan er gemakkelijk interactie zijn. Ook kunnen uw teammates u dan wat extra info geven soms, over mogelijke hindernissen of wat er gebeurt bij de competitie. Ge moet natuurlijk wel uw dialecten wat afstellen op elkaar. ;D Met Werner en mij was dat al geen probleem.
En voor een noodgeval elkaars gsm nummers geven?
|
|
|
Post by Petrol on Feb 20, 2007 11:47:01 GMT 1
Ik heb net even naar de inschrijvingen gekeken en er is een BMW M3GTR bijgekomen, en ook een Vertigo (groep G3 dus!).
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 20, 2007 12:02:01 GMT 1
Dat is juist, jij reed met Bas zeker?
Peter, welke teamspeak server gebruiken jullie?
Is er eigenlijk een oplossing als er een disco is?
|
|
|
Post by Petrol on Feb 20, 2007 12:52:19 GMT 1
Geen idee, van die teamspeak dat moeten we nog uitzoeken, als je een goed idee hebt zeg het dan maar. Van die disco, als spectator kan je terug joinen maar wat als de bestuurder disco heeft. Als er dan een passenger is, neemt die over, of is het gedaan? Eigenlijk kunnen we dat wel testen in principe, of misschien weet Marcel dat.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 20, 2007 13:42:37 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Feb 20, 2007 14:04:06 GMT 1
Onze wagens wel maar onze skins vind ik nog altijd niet Ivm teamspeak: Ik zal het nog eens installeren maar ik vind toch niet dat dat goed werkt. Heb dat samen met mijn broer gebruikt en samen met Bas. Ik versta daar zo goed als niks van wat die zeggen en omgekeerd ook. Meer dan : 'PIT IN' heb ik daar nooit over gezegd aangezien zinnen van meer dan 3 woorden anderen toch niet verstaan en ik hun ook niet. En als ge toch meer een msg zegt kunt ge even goed ne shortcut maken imo.
|
|