|
Post by Knarf on Mar 15, 2007 20:18:20 GMT 1
Heel handig gezien, maar als opbouwende kritiek vind ik de uitvoering niet zo praktisch. Moest je die grafiek in een apart venster kunnen openen zou die hele pagina niet opnieuw moeten laden. Nu moet je iedere keer wachten tot de pagina helemaal geladen is en terugscrollen naar de juiste grafiek. Perfect zou het zijn moest je kunnen zoomen en verslepen zoals in een routeplanner of zo, maar da's waarschijnlijk een ander paar mouwen. Een verticale zoom en scroll zou ook eventueel handig zijn voor de mensen achteraan die uit de grafiek vallen. Opbouwende kritiek is altijd welkom. Aanpassingen : - Als je nu inzoomed op een grafiek opent die grafiek in een nieuw window - Als de racehistory grafiek groot wordt (mensen met veel achterstand) werd vroeger de grafiek afgepitst op -300 sec. Nu wordt de grafiek niet meer afgepitst maar groter gemaakt zodat ge verticaal met uw browser kunt scrollen. Dat routeplanner gedoe zou ik in Java kunnen zonder probleem, maar php ken ik bijlange niet zoveel van aangezien ik dat enkel als hobby gebruik. Ik zou ook nog iets willen dat ge een lijn kunt highlighten van een bepaalde piloot, maar daar ben ik nog niet uit hoe dat moet in php.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 26, 2007 21:15:36 GMT 1
|
|
|
Post by Arpé on Mar 27, 2007 11:13:04 GMT 1
Ah, nu kan ik me daar ook op voorbereiden Weet er al iemand iets meer over de afgelopen race? De website is ondertussen weer online, maar het forum werkt nog steeds niet....
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 27, 2007 12:54:26 GMT 1
Wel..ikk zal eens een mail sturen naar onze piloten van VRL #10. Ik weet nog niet hoe ik het ga regelen maar ik zou heel graag meedoen. We hebben nog bezoek maar misschien kunnen we een goede regeling maken, het duurt tenslotte 6 uur.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 27, 2007 15:38:48 GMT 1
Wel..ikk zal eens een mail sturen naar onze piloten van VRL #10. Ik weet nog niet hoe ik het ga regelen maar ik zou heel graag meedoen. We hebben nog bezoek maar misschien kunnen we een goede regeling maken, het duurt tenslotte 6 uur. Tenzij tegenbericht van het vrouwke kan ik meedoen
|
|
|
Post by petje on Mar 27, 2007 16:39:45 GMT 1
Ik doe normaal ook mee. Heb deze week al een paar toerkes gedaan op Le Mans en dat zal onze wagen wel liggen. Wat een rechte stukken. Ah ja, Chris het forum werkte gisteren nogthans. Al een week of twee denk ik dat het terug online is.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 27, 2007 19:51:46 GMT 1
Buiten de index pagina krijg ik niets op het forum. Ik kan er zelfs niets selecteren...
|
|
|
Post by Petrol on Mar 27, 2007 19:52:57 GMT 1
Dan ben je niet ingelogd denk ik. ;D
|
|
|
Post by Arpé on Mar 27, 2007 19:53:24 GMT 1
Toch wel
|
|
|
Post by Petrol on Mar 27, 2007 20:23:54 GMT 1
Het forum werkt alleszins, en "Chris Lasselin" staat bij de Users, ik zou anders niet weten wat de oorzaak is.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 27, 2007 20:31:05 GMT 1
Het forum werkt alleszins, en "Chris Lasselin" staat bij de Users, ik zou anders niet weten wat de oorzaak is. Je hebt een PM
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 27, 2007 20:35:57 GMT 1
Naar mijn weten heb je een LM die niet werkt op de laatste 2 patches, en een LM die heel lage fps haalt. Ik veronderstel dat het de laatste is...
Sebring, test het eens, maar da's al lang uit, en toen het pas uit was kon het mij niet overtuigen.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 27, 2007 22:32:29 GMT 1
Het forum werkt wel hoor, wat Peter zegt, je moet inloggen. (onderaan) Dat is niet heel duidelijk imo.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 27, 2007 22:43:27 GMT 1
Heb even met Marcel gesproken ivm de circuitkeuze. Naar zijn weten zijn er geen fps problemen met die versie. Hij ging het dubbel-checken. Als er hier zijn met problemen mag je dat altijd melden.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 28, 2007 11:16:16 GMT 1
Het forum werkt wel hoor, wat Peter zegt, je moet inloggen. (onderaan) Dat is niet heel duidelijk imo. Dat doe ik ook, maar ik kom dan op een wit scherm uit vol met kruiskes en onderaan een berichtje: 'forum is locked'. Heb het er gisteren met Peter over gehad (ook een foto doorgestuurd) en die ging het eens vragen aan de admins van het forum....
|
|