|
Post by Hill2button on Mar 10, 2007 14:31:03 GMT 1
Bon, dat was kort. Amper 5 gt's aan de start. Peter rijdt mooi de 2e tijd id qualy.
3 ronden ver en 5 wagens vallen uit door een connection lost. Wij zijn erbij...
Dat was het dan.
Van VRL 11 en 12 konden maar 3 piloten, Tom had er niet zo'n goed oog in en reed liever niet toen hij hoorde dat Peter met VRL 11 ging meerijden. Jammer maar helaas.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 10, 2007 14:35:31 GMT 1
Deze race was nog veel sneller gedaan dan de vorige, na 3 ronden disconnect. 5 van de 13 wagens hadden dat blijkbaar maar er werd niks opnieuw gestart. Dit valt me dik tegen..
Het begon nochtans goed, een paar belangrijke GT's kwamen niet opdagen. Er waren meer NGT's dan GT's. Enkel Werner en ik konden vandaag dus reden we samen in VRL11. Ik kwalificeer me 2e achter Kiraly en z'n Ferrari en kan die plaats mooi behouden tijdens de eerste rondes, en dat was het. VRL10 met z'n 3 piloten kon zich ook goed kwalificeren, voor de NL Corvette, en ze rijden gelukkig nog steeds rond.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 10, 2007 15:00:38 GMT 1
Bummer... Zeker voor Werner aangezien die nu helemaal niet heeft gereden neem ik aan.
Wie reed er met VRL10 rond ? Volgende keer ga ik er allesinds weer proberen bij te zijn. Da's nog wel effe zeker ?
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 10, 2007 15:04:22 GMT 1
Ik heb niet gereden, maar op zich is dat zo erg niet, ik had toch te weinig geoefend.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 10, 2007 15:51:44 GMT 1
VRL nr10 was bemand door Chris Lasselin, Pedro De Tollenaere en mezelve. Chris had zich mooi gekwalificeerd als 5de en heeft een zeer goede eerste stint gereden.
Hij was constant en snel en we merkten op dat we by far de zuinigste wagen waren, dus alle kansen stonden open. Veel mensen gaven op of werden door problemen gedisconnected. Ik was een tiental rondjes bezig in stint 2 toen plots ik van de baan in de pit belandde zonder enige auto en zonder available pit menu. Chris en Pedro hebben nog gezien of ze eventueel konden deelnemen maar ik werd plots van de server gezet.
We lagen toen 2de op 5 rondes van Kiraly.... Even later gaven de andere deelnemers ook op en op het moment dat we de server verlieten reed Kiraly nog alleen rond.
Kortom :
...fijne setup van Peter ...goede stint van Chris en goed debuut van VRL10 vind ik zelf :-)
En ook dank aan het geduld van Pedro die 2 uur wagens heeft zien rijden maar uiteindelijk zelf niet aan rijden toekwam
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 10, 2007 15:58:07 GMT 1
Eh, iedereen vd server?!
|
|
|
Post by Arpé on Mar 10, 2007 15:59:08 GMT 1
Bij ons was het verhaal iets mooier, maar helaas met dezelfde afloop: disconnect. De quali verliep goed. na 6 of 7 rondjes gereden te hebben hadden we een 6e plaats te pakken, maar de ngt's waren nogal close. Ik beslis om de radiator een tandje lager te zetten waardoor we toch nog 5e kunnen eindigen. De start van de reace verliep heel chaotisch. Koude banden, koude remmen en duwtjes links en rechts. Gelukkig gaat het goed en buiten een paar plaatsen verlies blijf ik op de baan. Enige rondes later zien we de ene disconnect na de andere, maar geen enkel bericht van de organisators dat de race wordt stilgezet. We gaan dus voort en klimmen zo uiteindelijk naar een 3e plaats. Als laatste gaan we de pits in waarbij de wissel goed verloopt. Willy stapt in en kan door weer een uitvaller opklimmen naar 2. Tot.... Hetgeen ik onthou is dat we heel constant gereden hebben en dat we niet echt bang hoeven te zijn van die ngt's. Dat de corvette een gemakkelijke en betrouwbare wagen is. En dat we een homogeen ploegje hebben die iets kan presteren dankzij consistancy. Nu is het enkel afwachten wat de race leiding gaat beslissen aangezien er nog maar 1 baan op de baan bleef. Het was in alle geval fun en ik kan niet wachten tot de volgende race pe: bedankt voor de setups en tips @willy, bedankt voor ons te hebben ingeschreven @pedro: bedankt voor het helaas onbeloond geduld dat je hebt gehad. Ik stel voor dat jij volgende keer als eerste de baan opgaat, dan heb je er ook iets aan...
|
|
|
Post by petje on Mar 10, 2007 16:31:07 GMT 1
Ik heb mooie racemomenten gezien. :)Jammer dat het zo moest aflopen maar het zag er anders goed uit. We zullen nu zien wat we de volgende race zullen moeten rijden. En of onze vierde man ook wil meedoen want daar horen we niet veel meer van. De corvette is wel een leuke wagen om mee te rijden. Zeer handelbaar vindt ik. En wat de volgende keer betreft zullen we zien wie de beste tijden rijd want ik vindt dat die wel het best start dan. Tot de volgende dan maar en eens kijken wat ze met de uitslag van de race zullen doen.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 10, 2007 17:30:50 GMT 1
Jawadde iedereen disco... Da's wel behoorlijk vreemd Mss schaffen ze nachtraces nu af want ik vind dat maar niks
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 10, 2007 20:57:13 GMT 1
owww ik vind het een jammerlijke zaak dat jullie een disco hadden, en dat ze dan nog nie herstart hebben.
zelf was ik er graag bij geweest, maar door tijdgebrek (te weinig voorbereiding) vond ik persoonlijk dat ik beter niet zou rijden om m'n team niet vroegtijdig tot opgave te dwingen door een accidentje van mijnen twege.
Ik was enorm verveeld met het feit da ik met enorm veel reflectie zat op m'n scherm. raar, is eerste keer dat het mij opviel. reden is dus die donkere nachtrace, en super zonnig weer. ik voelde er mij nie goed mee , en toen ik hoorde dat jietse melotte nie op kwam dagen, en peter bij ons zou rijden, vond ik het de moment om mijn forfait te geven en zo niemand te storen.
Bon, op naar de volgende met meer voorbereiding van mijnen twege, en een betere verbinding voor ons allemaal da er zo geen farsen meer mogen gebeuren.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 11, 2007 19:37:23 GMT 1
Is er al iets geweten over de uitslag of of het verdere verloop van de race van gisteren??
Gisteren nadat willy had overgenomenvan mij konik onmogelijk uit de wagen stappen. Ik bleef maar passenger. Kan dat ook iets temaken hebben met de serveproblemen?
|
|
|
Post by Knarf on Mar 14, 2007 21:43:18 GMT 1
Is er al iets geweten over de uitslag of of het verdere verloop van de race van gisteren?? Idd... Hebt gij al iets gehoord Peter als teamleider ? Even iets heel anders. Speciaal voor de rF.org races heb ik rFactor-report nog eens uitgebreid. Nu kunt ge inzoomen op de grafieken. Boven beide grafieken staan nu invoervelden "startlap" en "endlap" waarmee ge kunt zeggen dat ge enkel die rondes wilt zien. Als ge het bij 1 van de 2 grafieken invult zoomed het automatisch op beide grafieken in. Hier een voorbeeld van de endurance race op Silverstone en met de grafieken van L10 tot L30. tinyurl.com/3383v8
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 14, 2007 21:55:13 GMT 1
Nog steeds complete 'radio silence' bij rFactor.org Ik denk dat het beslissen over dei race toch een zeer zware beslissing zal zijn. Wat hun verdict ook zal zijn, niemand zal echt tevreden zijn.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 15, 2007 14:02:14 GMT 1
Is er al iets geweten over de uitslag of of het verdere verloop van de race van gisteren?? Idd... Hebt gij al iets gehoord Peter als teamleider ? Even iets heel anders. Speciaal voor de rF.org races heb ik rFactor-report nog eens uitgebreid. Nu kunt ge inzoomen op de grafieken. Boven beide grafieken staan nu invoervelden "startlap" en "endlap" waarmee ge kunt zeggen dat ge enkel die rondes wilt zien. Als ge het bij 1 van de 2 grafieken invult zoomed het automatisch op beide grafieken in. Hier een voorbeeld van de endurance race op Silverstone en met de grafieken van L10 tot L30. tinyurl.com/3383v8Heel handig gezien, maar als opbouwende kritiek vind ik de uitvoering niet zo praktisch. Moest je die grafiek in een apart venster kunnen openen zou die hele pagina niet opnieuw moeten laden. Nu moet je iedere keer wachten tot de pagina helemaal geladen is en terugscrollen naar de juiste grafiek. Perfect zou het zijn moest je kunnen zoomen en verslepen zoals in een routeplanner of zo, maar da's waarschijnlijk een ander paar mouwen. Een verticale zoom en scroll zou ook eventueel handig zijn voor de mensen achteraan die uit de grafiek vallen.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 15, 2007 19:59:56 GMT 1
Ik heb ook nog niks vernomen over rF.org, ook heb ik nog niet met de admins op msn gesproken, nog niet de gelegenheid gehad.
|
|