|
Post by Petrol on Mar 4, 2007 13:01:54 GMT 1
Jij gebruikte dx7 zeker? Ik zou dan eens proberen in dx8, indien die auto's niet degelijk geconverteerd zijn dan zal daar het probleem liggen.
En anders gaat het aan uw systeem liggen. Gebeurt dat bij alle auto's? En heb je de belichting van de cockpit al afgezet?
in uw .plr file onder Graphics:
Headlights On Cars="0" // Headlights illuminate other cars.
|
|
|
Post by petje on Mar 4, 2007 13:36:14 GMT 1
ik heb dus het zelfde probleem. :(Eens kijken of het helpt met je oplossing Peter. Aan die dx7 lligt het niet want dat hebben we gisteren al geprobeerd samen en ik sta in dx8.
|
|
|
Post by petje on Mar 4, 2007 14:00:29 GMT 1
Probleem blijft dus in DX8 met headlights on cars op 0 en ook de regel erboven, ook iets met headlights ook op 0. Ik heb wel ondervonden dat ik het meestal heb als in de pitsstraat rij en erlangs passeer op het circuit.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 4, 2007 17:14:36 GMT 1
Bij mij stonden die instellingen al zo. Geen verandering dus Ondertussen heb ik al m'n instellingen op minimum gezet. Beeldresolutie op 800x600. Geen verandering. Bij klaar weer haal ik nu wel fps van om en bij de 90. Ik ben dan andere mods gaan testen en die hadden geen problemen. Dan maar terug naar de endurance mod en wat blijkt is dat ik enkel problemen heb met de mosler en de corvette. Al de andere wagens doen normaal. Volgens mij ligt het dus niet aan m'n instellingen, maar eerder ergens een fout in de vette en de mosler. Peter, kristof, werner, willy en de andere rijders, hebben jullie dat probleem niet? Is het enkel bij Pedro en ikzelf??
|
|
|
Post by Knarf on Mar 4, 2007 19:22:30 GMT 1
Ik heb nog niet gereden.
Ik vind wel dat Chris lage details gebruikt. Ik heb ne AMD64 3000+ met 1GB RAM en een Geforce6600GT en ik speel op 1280x1024 met detail bijna op het hoogste in DX8.
Of is Chris zijn videokaart zoveel zwakker ?
|
|
|
Post by Petrol on Mar 5, 2007 18:00:07 GMT 1
Ik heb geen problemen met de Vette cockpit tot nu toe, ik heb Toban Long getest in het donker, met andere AI voertuigen. je hebt nog een paar dagen om dat op te lossen, of om een andere auto te kiezen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe het komt. Hier is een VRL Corvette #10 skin, klaar in een rar om op te sturen naar rf.org: core-team.org/coreteam/Petrol/VRL_Vette10.rarControleer even of de namen juist gespeld zijn, en dan kan je de skin doorsturen.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 5, 2007 18:20:55 GMT 1
Ik ga het op mijn manier oplossen ;D Als ik de details vrij hoog zet dan rij ik constant zonder de carrosserie. Dan heb ik enkel een stuur en wielen. Maar zo heb ik ook geen geflikker waardoor ik geen afleiding heb. Het is effe wennen om zo te rijden, maar dat is denk i kde enige manier. Ik kan natuurlijk blijven zoeken naar een oplossing of een betere gamecard kopen, maar daar heb ik niet de goesting en ook niet de middelien voor... Alvast bedankt voor het proberen!
|
|
|
Post by petje on Mar 5, 2007 21:15:10 GMT 1
Ik weet niet of het mogelijk is maar zouden we niet kunnen trainen op de VRL server voor het moment. Ik zie dat hij nog op essington staat met de porsches. Peter, volgens ik zie zijn de namen juist. Ik heb juist de skin in rfactor geinstalleerd. En met dat probleem zullen we moeten mee leven zekers. Er zal wel maar één nachtrace zekers.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 5, 2007 22:35:47 GMT 1
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 5, 2007 22:37:03 GMT 1
Dat ziet er voor mij goed uit. Heb daarstrak offline de skin geprobeerd en had er (toban daytime) geen problemen mee.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 5, 2007 22:42:52 GMT 1
Een leuk nieuw probleempje heeft de kop opgestoken bij mij. Zoals jullie misschien weten stond mijn "seat adjustment" vroeger met de pijltjestoetsen. Omdat ik dezen nodig had voor het pitstop menuutje heb ik de seat adjustment verzet naar de toetsen u j ; ,
Maarre, terwijl ik vroeger met behulp van shift+pijltjestoetsen mijn mirror zichtveld kon verzetten kan ik dat nu dus niet meer. Shift+ u j , ; doet niets behalve mijn stoel verzetten. Gevolg, ik zie nul komma niks in mijn mirrors (noch de 'echte', noch de 'virtuele'). Most inconveniently en veel vrienden gaat het mij niet maken tijdens de race.
Daarop dacht ik bij mezelve ... euh.. help...help!
|
|
|
Post by petje on Mar 6, 2007 20:10:46 GMT 1
Zeg mannen, raar maar waar, ik heb net even op de rfactor.org server gereden en daar heb ik het probleem met het weg gaan van de carosserie niet. Heb wel met de skin van de nummer 11 wagen gereden.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 6, 2007 20:25:34 GMT 1
Willy, gij bezorgt uzelf nogal wat problemen ze. Ik zie geen keys om de mirror position aan te passen, maar dit heb ik wel gevonden: In uw player directory staan .cch files, open de FIA GT Championship.cch file met wordpad en daar zie je per wagen zoiets staan: [VEHICLE] ID=2 File="GAMEDATA\VEHICLES\FIA GT CHAMPIONSHIP\GT\LISTER STORM TEAMS\LISTER RACING\04014_LISTER.VEH" Skin="" MetersDriven=0 MoneySpent=1 FreeVehicle=0 Seat=(10.000,10.000) Mirror=(10.000,10.000) UpgradeList: Die Seat en Mirror dienen voor de individuele positie (breedte en hoogte denk ik), 10.0 is standaard. Ik zou het zo proberen oplossen, of eens een herinstall doen en uw knoppen tegoed configureren.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 6, 2007 21:21:18 GMT 1
Shift inhouden en ne stoel herzet knop is normaal gezien spiegels herzetten...
Ik heb mijn seat keys op qsdz... Werkt zonder probleem met shift voor spiegels te herzetten.
|
|
|
Post by petje on Mar 6, 2007 21:43:50 GMT 1
Ik heb daarnet even zitten volgen met robin en donny. Jawade die rijden met den n-gt porsche nen 1.31.XX
|
|