|
Post by Arpé on Mar 1, 2007 12:55:48 GMT 1
Wa specs hebt ge Chris ? Processor, geheugen, videokaart AMD Athlon 64 3200+, 1GB RAM, gamecard Nvidia GeForce FX5500 Beeldscherm Medion MD 30399PJ (12ms) en instelling voor rF DX7, 1152x864 16 bit 60Hz terwijl desktop op 1280x1024 staat.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 1, 2007 13:38:35 GMT 1
Willy, ik zag uw post op rf.org, nummer 13 was al genomen (ik had ook eerst 13 & 14 gevraagd). Nummer 10 was er nog dacht ik.
|
|
|
Post by petje on Mar 2, 2007 17:53:36 GMT 1
Zeg Willy kies jij maar de wagen dan. Ik heb hier de laatste dagen nog niet veel tijd gehad. Laat maar horen wat je kiest ik pas mij wel aan.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 3, 2007 13:51:19 GMT 1
Heb de knoop moeten doorhakken aangezien we alles moeten binnendragen voor donderdag middernacht :
team VRL 10 is aangevraagd Chevrolette Corvette G2 (=GT-klasse) met rijders :
Willy Bouchez Chris Lasselin Jan Desender Pedro De Tollenare Terrence Cattoor
Wie dit nog niet heeft gedaan gelieve u in te schrijven op rFactor. org (http://www.rfactor.org ) en op GPCOS (http://www.wagenvoort.net/gpcos/ )
Dringend benodigd : een vrl Corvette skin met nr 10
Ik probeer ons stap voor stap in te schrijven, ik hoop dat alles een beetje volgens de regels verloopt maar het is een hele administratie (registreren hier en daar, team nog eens registreren, skin uploaden, namen geven, nummers kiezen.... het doet je wel de eenvoud appreciëren van een league als VRL.) Bovendien vind ik het rFactor. org forum zeer verwarrend en door zijn kleurenschema en lay-out zeer moeilijk leesbaar.
Vorige keer met de PCC moesten we ons registreren bij FISLCA, ik vroeg me nu net af waarom we deze keer dan weer zonodig moeten registreren bij GPCOS, weer eens een andere instantie??
Nevermind, ik word altijd knorrig als ik geconfronteerd wordt met "red tape"...
|
|
|
Post by petje on Mar 3, 2007 13:57:54 GMT 1
Ik ben geregistreed op gbcos onder Pedro De Tollenaere en ook op rfactor.org. Dus dat is al gebeurd. Je moet wel nog het team registreren dan denk ik op GBCOS. Allezins al bedankt op voorhand om dat op u te nemen Willy. En nu we de auto weten zal ik maar beginnen trainen in het donker.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 3, 2007 14:12:34 GMT 1
Je moet wel nog het team registreren dan denk ik Inderdaad, dat is "standing by" .. zodra ik van rF.org de bevestiging krijg dat VRL10 ok is dan gaat die registratie de deur uit (zou geen probleem moeten zijn tenzij er nu net nog iemand anders joined die ook 10 wil) voor de rest ... als je de Porsches beu bent.. karren maar in het donker met die Vette :-)
|
|
|
Post by petje on Mar 3, 2007 14:37:24 GMT 1
Heb net eens met de default setup in de klaren na een rondje of 5 een 1.36.xx gedraaid. Is wel een circuit dat we zullen moeten uit het hoofd leren want in den donker zal dat iets anders worden.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 3, 2007 17:58:39 GMT 1
Ik ben geregistreed op gbcos onder Pedro De Tollenaere en ook op rfactor.org. Dus dat is al gebeurd. Je moet wel nog het team registreren dan denk ik op GBCOS. Allezins al bedankt op voorhand om dat op u te nemen Willy. En nu we de auto weten zal ik maar beginnen trainen in het donker. Op GPCOS is het Chris Lasselin, op rF.org onder Arpé
|
|
|
Post by Arpé on Mar 3, 2007 18:28:30 GMT 1
Na 5 rondjes en een setup voor silverstone ook een 1.36.2xx. Nu nog de nacht proberen....
|
|
|
Post by petje on Mar 3, 2007 18:33:36 GMT 1
Op welke TS server zitten jullie dan?
|
|
|
Post by Arpé on Mar 3, 2007 18:39:02 GMT 1
Dju, ik heb net geprobeerd te rijden in het donker en m'n carrosserie valt weg. Ik heb enkel m'n stuur,spiegels en een deel van dashbord. Ik heb m'n schermresolutie al verlaagd naar 1024x768 16 bit, maar het helpt niet. Iemand enig idee??
|
|
|
Post by Arpé on Mar 3, 2007 18:39:30 GMT 1
Op welke TS server zitten jullie dan? k zit offline te trainen...
|
|
|
Post by Petrol on Mar 3, 2007 18:57:00 GMT 1
Ik zal proberen om dit weekend nog een 3e versie van de VRL Vette skin te maken. Met nr. 10 en die 5 namen.
De andere 2 teams wachten ook nog altijd op goedkeuring van rf.org bij GPCOS. Dat is al zo van voor de 1e race, dus dan sta je zo ver als ons.
Waarom ineens geen NGT meer, je hebt toch nog tijd? Wij hebben nog geen meter op Toban gereden, ik ga dat pas doen na de VRL finale.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 3, 2007 19:03:11 GMT 1
Ik denk dat het is om op veilig te spelen. Er is inderdaad nog tijd, maar ik vrees dat geeneen van ons nog de tijd heeft om al de wagens te proberen. Daarbij komt nog dat er een skin moet gemaakt worden en ook een setup gevonden worden. Quasi onmogelijk op 1 week
|
|
|
Post by Arpé on Mar 4, 2007 12:38:04 GMT 1
Dju, ik heb net geprobeerd te rijden in het donker en m'n carrosserie valt weg. Ik heb enkel m'n stuur,spiegels en een deel van dashbord. Ik heb m'n schermresolutie al verlaagd naar 1024x768 16 bit, maar het helpt niet. Iemand enig idee?? Niet?
|
|