|
Post by Buchinski on Mar 6, 2007 21:50:42 GMT 1
Shift inhouden en ne stoel herzet knop is normaal gezien spiegels herzetten... Ik heb mijn seat keys op qsdz... Werkt zonder probleem met shift voor spiegels te herzetten. Ik heb ze zo hermapped en nu werkt dat weer wel. Vreemd want via die pijltoetsen werkte dat altijd met die shift
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 6, 2007 21:55:41 GMT 1
|
|
|
Post by Arpé on Mar 6, 2007 22:04:38 GMT 1
Net terug van de fitness. Tegen dat ik uitgezweet ben zal het helaas te laat zijn. Spreken we anders morgenavond eens af? Kwestie van TS en de rijderswissel eens uit te testen? Ik ben vrij vanaf 20u...
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 6, 2007 22:10:24 GMT 1
Frank, Tom, kunnen jullie zaterdag?
|
|
|
Post by Petrol on Mar 6, 2007 22:28:50 GMT 1
Frank, Tom, kunnen jullie zaterdag? Zelfde vraag voor Jietse & Kristof.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 6, 2007 22:33:01 GMT 1
Eigenlijk niet nee... Ik stond eigenlijk nogal verbaasd toen ik de datum van Toban zag... 1 race per maand maar de vorige is imo dan nog maar 2 weken geleden gereden ofwel heb ik ne blackout van een paar weken
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 6, 2007 22:41:37 GMT 1
OK default sets en in den donker rij ik zo een 1.36 - 1 37 met dat kraam. PB is 1 35 2
De top rijdt daar 1 29 (GT) en 1 32 (NGT)
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 6, 2007 22:49:22 GMT 1
Net terug van de fitness. Tegen dat ik uitgezweet ben zal het helaas te laat zijn. Spreken we anders morgenavond eens af? Kwestie van TS en de rijderswissel eens uit te testen? Ik ben vrij vanaf 20u... Ik wil wel. 'tZal nog afwachten zijn wat de tandarts van zin is. Als die mij verdoofd zou het wel eens kunnen zijn dat teamspeak niet zo goed tot zijn recht komt :-) Ik heb nog steeds die Elite teamspeak geconfigureerd staan en ik kan daar nog steeds op connecten. We zouden het simpel kunnen maken en daar een kanaal VRL10 op kunnen maken. Ik moet dan wel nog eens achterhalen wat het paswoord is.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 7, 2007 0:25:33 GMT 1
M'n eerste rondjes op Toban met de Corvette zitten er op. Met de soft banden kan ik een 1.29 doen in het donker. Het gaat niet simpel worden. Komt er nog eens bij dat het kouder is 's nachts en dat de banden dus niet serieus opwarmen. Hier is m'n 1e Vette setup, naft voor 5 rondes en soft slicks: core-team.org/coreteam/Petrol/Endurance_Vette_Toban.rarGebruik dus weer de endurance gearbox upgrade!
|
|
|
Post by petje on Mar 7, 2007 18:18:47 GMT 1
Ik kan vanavond niet. Ga met het vrouwtje iedere woensdagavond gaan badmingtonnne. Donderdag misschien als er nog kunnen? Wat teamspeak betreft heb ik ook nog de server van elite staan maar dat pw weet ik ook niet meer. Is er geen teamspeakserver op de rfactor.org server? Tijdstip van rijden is normaal geen probleem voor mij zaterdag.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 7, 2007 19:41:19 GMT 1
Ik heb geen problemen met de Vette cockpit tot nu toe, ik heb Toban Long getest in het donker, met andere AI voertuigen. je hebt nog een paar dagen om dat op te lossen, of om een andere auto te kiezen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe het komt. Hier is een VRL Corvette #10 skin, klaar in een rar om op te sturen naar rf.org: core-team.org/coreteam/Petrol/VRL_Vette10.rarControleer even of de namen juist gespeld zijn, en dan kan je de skin doorsturen. Dju, de link bestaat niet meer en ik heb hem nog niet gdownload
|
|
|
Post by Arpé on Mar 7, 2007 20:11:07 GMT 1
Net terug van de fitness. Tegen dat ik uitgezweet ben zal het helaas te laat zijn. Spreken we anders morgenavond eens af? Kwestie van TS en de rijderswissel eens uit te testen? Ik ben vrij vanaf 20u... Ik wil wel. 'tZal nog afwachten zijn wat de tandarts van zin is. Als die mij verdoofd zou het wel eens kunnen zijn dat teamspeak niet zo goed tot zijn recht komt :-) Ik heb nog steeds die Elite teamspeak geconfigureerd staan en ik kan daar nog steeds op connecten. We zouden het simpel kunnen maken en daar een kanaal VRL10 op kunnen maken. Ik moet dan wel nog eens achterhalen wat het paswoord is. Ik ben nu aangelogd op TS van Beracing. 81.171.125.214:8767 PW=beracing En ondertussen ook wat trainen op www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php?server=rFactor.org_c
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 7, 2007 20:26:32 GMT 1
Wij hebben vorige keer de Elite TS server gebruikt: Server: "[Elite] LFS TeamSpeak server" IP/port: "81.169.162.179:8768" (of DNS username: "Anonymous" Server Password "LiveForSpeed" (case sensitive) Speex 9.3 geeft een goeie geluidskwaliteit.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 7, 2007 20:27:20 GMT 1
euhm, de rf server is pasword protected...
|
|
|
Post by Arpé on Mar 7, 2007 20:35:30 GMT 1
Wij hebben vorige keer de Elite TS server gebruikt: Server: "[Elite] LFS TeamSpeak server" IP/port: "81.169.162.179:8768" (of DNS username: "Anonymous" Server Password "LiveForSpeed" (case sensitive) Speex 9.3 geeft een goeie geluidskwaliteit. OK, staat nu op elite ;D
|
|