|
Post by fragske on Feb 26, 2007 23:57:47 GMT 1
mja bij mij werkt de mod wel alleen zien ik de custom skins ni... ik zie alles in default
|
|
|
Post by Petrol on Feb 27, 2007 21:26:18 GMT 1
De custom skins moet je apart downloaden. En als je ze geinstalled hebt ze ook kiezen bij Skins in game. Default zie je de gewone skins.
|
|
|
Post by petje on Feb 27, 2007 21:41:11 GMT 1
De mod werkt hier. Heb net eens de TVR getest. Hij rijdt wel goed maar ik vindt het zicht niet echt denderend. Er zit veel van de stijlen in uw zicht vindt ik. De Corvette heb ik ook eens geprobeerd en wat een wagen. Man die snelheid is toch iets anders dan met die N-gt. Vindt hem wel plezant om mee te rijden. De andere voorgestelde wagens van Willy moet ik nog proberen maar op dit moment gaat mijn voorkeur naar de corvette. P.S. Willy ik ben al geregistreed bij rfactor.org. Allé ik geraak toch nog altijd met mijn pw en naam op de site en op het forum.
|
|
|
Post by Buchinski on Feb 27, 2007 21:55:17 GMT 1
Brengt mij bij een vraag : wordt er gereden met veplichte cockpit view?
Petje zijn opmerking is terecht bij de TVR, het zicht is barslecht en zeker voor een nachtrace zou ik opteren voor de "hood view"
Alleen heeft het niet veel zin te oefenen met hood view als de cockpitview wordt opgelegd.
BTW, ik ben ook nog ingeschreven bij de rFactor.org, alleen denk ik moet je je nog opgeven voor de endurance competitie.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 27, 2007 22:04:04 GMT 1
Cockpit view is verplicht ja (en opgelegd door de serversettings)
|
|
|
Post by Petrol on Feb 27, 2007 22:06:21 GMT 1
Je zal daar op dat forum ergens moeten posten dat je een team wil inschrijven.
BTW, wat je overtijd zei van maximum 3 wagens per team Willy: ik denk niet datdat voor ons zo een probleem is. Werner, jij, Pedro, Frank en ik hebben allemaal meermaals geraced bij rf.org en kunnen in principe elk een team beginnen volgens mij.
De cockpit view was verplicht, de TVR is een beetje claustrofobisch maar nog te doen denk ik.
|
|
|
Post by fragske on Feb 28, 2007 10:39:57 GMT 1
pfff ik vin da dus een idiote regel eh, int echt kunde toch ook meer zien dan een stuk van uwe cockpit zekers ... En voor de TVR het stuur aan de rechterkant kan ik ni aan wennen volges mij Ah btw, waar kan men die custom skins vinden dan?
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 28, 2007 10:57:15 GMT 1
pfff ik vin da dus een idiote regel eh, int echt kunde toch ook meer zien dan een stuk van uwe cockpit zekers ... En voor de TVR het stuur aan de rechterkant kan ik ni aan wennen volges mij Ah btw, waar kan men die custom skins vinden dan? In het echt zit je in de wagen, niet op het dak of op de motorkap. In het echt kan je meer rondkijken maar het zicht in een racewagen valt serieus tegen hoor. Ook voor de VRL races blijft forced cockpit geldig. Rechts zitten is juist hetzelfde als links, alleen omgekeerd. Na 2 ronden merk je dat al niet meer.
|
|
|
Post by fragske on Feb 28, 2007 12:34:14 GMT 1
Rechts zitten is juist hetzelfde als links, alleen omgekeerd. Nee toch , echt? Wauw gij zijt wel nen slimmerik... En ja, int echt ziede ook uw zijspiegels en achteruitkijkspiegel tegen het plafond van uw cockpit zekers? Jaja realisme alom
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 28, 2007 12:40:23 GMT 1
Rechts zitten is juist hetzelfde als links, alleen omgekeerd. Nee toch , echt? Wauw gij zijt wel nen slimmerik... En ja, int echt ziede ook uw zijspiegels en achteruitkijkspiegel tegen het plafond van uw cockpit zekers? Jaja realisme alom Zet die virtual mirrors dan uit hé. Als je in het echt recht voor u uit kijkt dan zie je ook geen zij-spiegels. Daarvoor moet je ook opzij kijken, in rF is dat net hetzelfde. Over die "slimmerik"opmerking. Wel deze slimmerik heeft dat al meermaals gedaan en ik heb geen probleem om mij aan te passen.
|
|
|
Post by fragske on Feb 28, 2007 12:45:22 GMT 1
kerel, ni iedereen heeft daar genoeg knopkes voor aan zen stuur ... maar jaja u hebt altijd gelijk
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 28, 2007 12:46:58 GMT 1
kerel, ni iedereen heeft daar genoeg knopkes voor aan zen stuur ... Kerel, hoeveel kopjes heb jij op je stuur? Ik 6 en dat is genoeg.
|
|
|
Post by fragske on Feb 28, 2007 12:48:05 GMT 1
2 en die zijn al in gebruik
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 28, 2007 12:51:54 GMT 1
2 en die zijn al in gebruik We wijken af, het ging over de forced cockpit view. De virtual mirrors zijn er dus voor het geval dat je te weinig beschikbare knopjes hebt of als je liever voor u uit blijft kijken zoals ik.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 28, 2007 12:56:52 GMT 1
maar jaja u hebt altijd gelijk Het gaat mij niet over gelijk hebben of niet, ik reed TOCA vroeger ook in hood-view, ik vind dat ook gemakkelijker rijden. Maar bij de VRL (en ook bij rfactor.org) gaat het om realisme nastreven, altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven. In die zoektocht naar realisme moeten we natuurlijk realistisch blijven, vandaar dat die Virtual Mirrors niet verboden zijn. (technisch kunnen we die niet verbieden maar als we dat zouden kunnen zou ik daar geen voorstander van zijn)
|
|