|
Post by Petrol on Feb 25, 2007 18:03:47 GMT 1
Nee, die gearbox upgrade verandert daar niets aan, die dient enkel om andere gears te kunnen nemen (andere verhoudingen), vooral dan de final. De bedoeling daarvan is om langere versnellingen mogelijk te maken zodat elke auto serieus kan rijden op lange circuits zoals Le Mans.
|
|
|
Post by Arpé on Feb 25, 2007 18:28:19 GMT 1
Ik vertrouw helemaal op Willy. Voor mij maakt het niet uit met welke wagen ik rijd. Mijn tijden liggen imo dicht bij Willy's. Het gaat dus afhangen van de strategie en vooral het geluk geen accidentjes mee te maken. Ik zou dus persoonlijk een niet al te moeilijke wagen kiezen waarmee we ons toch goed kunnen verdedigen en misschien wel voor een verrassing kunnen zorgen...
|
|
|
Post by Knarf on Feb 25, 2007 20:10:35 GMT 1
Ik ga ook eens de replay bekijken want de manier waarop sommige tragere GT's zich (niet) lieten lappen was maar zus en zo imo. Die dErt Ferrari heeft ons ne tik gegeven en die S.nl Corvette deed heel aggressief hoewel hij veel trager was. Er is ondertussen een officiele klacht ingediend tegen Marcel en Andras door GRC :
|
|
|
Post by Petrol on Feb 25, 2007 20:18:20 GMT 1
Toen Jietse aan z'n inhaalrace bezig was heeft hij soms ook tamelijk hard gecut en ik heb hem dat toen gezegd over TS. En toen was Kiraly inderdaad ook soms serieus aan het cutten. Maar van de baan gaan aan T1, daar zijt ge niet sneller door volgens mij. Elke keer wanneer ik dat voorhad tijdens een test, op die groene curbs daar, verloor ik duidelijk tijd.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 25, 2007 20:21:47 GMT 1
Toen Jietse aan z'n inhaalrace bezig was heeft hij soms ook tamelijk hard gecut en ik heb hem dat toen gezegd over TS. En toen was Kiraly inderdaad ook soms serieus aan het cutten. Maar van de baan gaan aan T1, daar zijt ge niet sneller door volgens mij. Elke keer wanneer ik dat voorhad tijdens een test, op die groene curbs daar, verloor ik duidelijk tijd. Als ge op de groene curbs blijft wint ge idd geen tijd. Maar als ge gewoon die bocht 50Km/h te snel neemt en ge gaat nog verder van de baan dan die groene curbs van de baan kunt ge daar effectief wel veel tijd winnen (maar ik heb wel meerdere auto's dat zien doen).
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 25, 2007 21:26:56 GMT 1
Waar lees jij dat van die klacht? Ik vind dat dus een slecht forum he.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2007 13:00:59 GMT 1
Volgende race wordt Toban Long. Race start om 22u in game. Wij starten weer gewoon om 14u maar 22u in game zodat het al donker is wanneer we starten en nog donkerder wordt tijdens de race.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 26, 2007 19:03:12 GMT 1
Waar lees jij dat van die klacht? Ik vind dat dus een slecht forum he. Forum -> Endurance rFactor.org -> Sub forums: Court of Appeal
|
|
|
Post by Knarf on Feb 26, 2007 19:05:16 GMT 1
Volgende race wordt Toban Long. Nogal een vreemde keuze vind ik dat circuit. Om daar met GT's op te gaan rondrijden. Ik had gehoopt op Essington
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2007 20:32:47 GMT 1
Ik had ook gehoopt op Essington, dat was veel beter voor een Corvette en ook voor de VRL gezien we dat nu net rijden met de Porsches. Toban wordt afzien, en in het donker dan nog, maar gelukkig is het maar 4u. De beweeglijkere wagens zullen ook weer op Toban veel punten pakken, extra gewicht dus. Als er nadien snellere circuits komen dan slaan we hard toe.
|
|
|
Post by Arpé on Feb 26, 2007 20:57:02 GMT 1
Ik heb zonet de mosler als de tvr getest. Ik heb maar 2 rondjes gereden op Barcelona, kwestie van de wagens te 'ontdekken'. Aangezien ik niet veel gereden heb kan ik moeilijk 1 van de 2 vooropstellen. Beiden wagen hebben hun voor mij voor- en nadelen. De TVR zit voor mij aan de verkeerde kant; ik heb het moeilijk om mij daar aan te passen, maar ik denk dat het kwestie van tijd is. De Mosler heeft een heel raar geluid waardoor ik moeilijk kan inschatten in welke toerental ik zit, waardoor ik meermaals tot aan het rood kom. Volgens mij is dat redelijk nefast voor de duurzaamheid van de motor. Dan de voordelen. De TVR had met een standaardsetup een uitstekende baanligging en remvermogen. De Mosler daarentegen was veel sneller. De Mosler heeft ook een uitstekend zicht naar buiten toe. Je kan je omgeving heel goed in het oog houden. Een ander nadeel (maar dat zal aan mijn systeem liggen) is dat de display bij de Mosler constant flikkerde en dat af en toe zelfs het dashbord wegviel. Niet echt leuk...
Nu, zoals eerder vermeld heb ik te weinig met die wagens gereden, maar momenteel gaat m'n voorkeur naar de TVR kwa geluid, baanligging en handelbaarheid, maar de Mosler lijkt me wel competitiever. M.a.w. denk ik dat 1 van de 2 wel de juiste keuze is voor deze challenge. En sowieso zal er serieus getraind moeten worden om zowel de baan als de wagens te leren kennen.
Besluit: gelijkspel tussen Mosler en TVR.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 26, 2007 20:58:29 GMT 1
Ik heb juist een paar rondjes gedaan op Toban, gaat inderdaad moeilijk worden vrees ik , zoals ook op silverstone het geval was zullen we setup moeten zoeken die onderstuur van de corvette neutraliseert. Gaat ook zwaar worden voor de banden vrees ik. Wat ik wel ontdekt heb is dat ons probleem tijdens de eerste rijderswissel niet een clutch probleem is maar een gearbox probleem, als ge de endurance mod neemt en ge start een sessie , rijd dan eens de pits uit , ge zult zien dat uw topsnelheid 116 (of was het 112) km/u is. dat zijn de orginele gears van de mod (zeer vreemde verhoudingen eigelijk maarja.) dus om een of andere reden zet hij die terug, miss is het de default setup die hij dan laad ? (brainstorming here) zolang dat niet opgelost is is't kwestie van : BLIJF OVERAL AF to ge de controle over de wagen hebt denk ik. ik heb al eerder gewisseld met de gas onder, maar ik denk dat het vooral de koppeling is die problemen geeft om een of andere reden. Op naar Toban voor (gedeeltelijke) revanche . Ik ben allesinds weer gemotiveerd. Wetende dat we na Toban in het voordeel zijn.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 26, 2007 21:27:56 GMT 1
Ik wil niet de ambetanterik uithangen, maar de rest van de kalender staat nog niet vast, het is dus helemaal niet zeker of we wel in het voordeel zullen zijn.
|
|
|
Post by petje on Feb 26, 2007 22:03:47 GMT 1
Wat doe ik verkeerd?? Ik heb de fia gt mod staan en de endurence mod ook maar als ik op de endurence mod klik ga ik terug naar desktop?
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2007 22:14:39 GMT 1
Readme gelezen? ;D
|
|