|
Post by Knarf on Feb 25, 2006 15:27:13 GMT 1
Aangezien de VRL zelf voorlopig nog geen rFactor gaat doen zullen we hier wel wa threads over rF.org maken :-) Anyway : heeft ter iemand al ne setup en bijhorende pitstop strategie ? Ik heb zelf nog altijd maar 0 meter gereden op da circuit Dringend tijd om daar iets aan te doen.
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 25, 2006 16:05:01 GMT 1
Offline best = 2.01.157
dat zet mij wss goed op de laatste plek :-) (Peter sprak bvb over 1.53 ... !)
Setups voor RD vind ik niet. Zelf wat geknoeid met een set nl. : straffe shocks gezet (in de regio van 2 voor en 2 of 3 achter), ophanging zachter gezet voor wat grip, veel vleugel, veel camber .... waarschijnlijk een backrunner setup met tonnen grip en niks overstuur...
Euh... moeten we dan een strategie hebben? Voor de 10 lap sprints ga ik alles in 1 keer doen zeker, voor de 30 lap feature 1 stop (alles heel houden tot L15) ... anders verlies ik gewoon te veel tijd!
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 25, 2006 17:09:46 GMT 1
Hoe zit het eigenlijk met de teamverdeling?
Willy Bouchez Werner Vansweevelt Frank Wynants Peter Raemen
Rudy Saenen, als die bij team VRL wil rijden; Pedro De Tollenaere, als die zich al ingeschreven heeft? Donny Tytgat mss?
Zo kunnen we 3 of 4 teams inschrijven...
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 25, 2006 17:15:59 GMT 1
Is er ook een "team competitie" misschien?
Afin, diegene die mij dan erft die krijgt wel geen cadeau! ;D
btw...blijkbaar moeten wij de RD physics v1.0 gebruiken. Peters laatste pakje dat hij hier dropte (dat met de installer) was blijkbaar slechts v0.9 .. daardoor raakte ik niet op de server de laatste dagen. Ik ga nu eens achter de update jagen en mss zie ik jullie 1 van deze dagen op Zandvoort?
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 25, 2006 17:19:38 GMT 1
Is er ook een "team competitie" misschien? Afin, diegene die mij dan erft die krijgt wel geen cadeau! ;D btw...blijkbaar moeten wij de RD physics v1.0 gebruiken. Peters laatste pakje dat hij hier dropte (dat met de installer) was blijkbaar slechts v0.9 .. daardoor raakte ik niet op de server de laatste dagen. Ik ga nu eens achter de update jagen en mss zie ik jullie 1 van deze dagen op Zandvoort? users.skynet.be/rfactor/physics/PCCRD_Setup_1.0.exeEr is idd en teamcompetitie. Team VRL eindigde vorig seizoen trouwens op de 3e plaats!
|
|
|
Post by petje on Feb 25, 2006 17:25:33 GMT 1
Ik ben al een tijdje ingeschreven Werner. Ik heb het voorgesteld op de lfs server aan Willy. Ik wil zonder problemen team vormen met Willy. Natuurlijk ook met iemand anders maar ik denk dat ik ook één van de laatsten zal zijn. Mijn pb is momenteel 1.57.
|
|
|
Post by arnold on Feb 25, 2006 17:31:59 GMT 1
Is er ook een "team competitie" misschien? Afin, diegene die mij dan erft die krijgt wel geen cadeau! ;D btw...blijkbaar moeten wij de RD physics v1.0 gebruiken. Peters laatste pakje dat hij hier dropte (dat met de installer) was blijkbaar slechts v0.9 .. daardoor raakte ik niet op de server de laatste dagen. Ik ga nu eens achter de update jagen en mss zie ik jullie 1 van deze dagen op Zandvoort? users.skynet.be/rfactor/physics/PCCRD_Setup_1.0.exeEr is idd en teamcompetitie. Team VRL eindigde vorig seizoen trouwens op de 3e plaats! ik kan wel niet meedoen omdat ik in ploegen werk maar graag de setup , kan hem niet binnenhalen , paswoord vereist . vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 25, 2006 17:32:26 GMT 1
OK thx ...
voor mijn part Petje is dat een deal :-) Team VRL-Slow dan maar (hehehe)
Ik hoop beneden de 2 minuut te geraken (misschien met de nieuwe update v1.0, wie weet?) ... valt nog mee als jij ook maar 1.57 hebt.. ik dacht echt dat ik weer lichtjaren achter al de rest ging zitten.
Bwa...nog 2 weken om te oefenen...we komen er wel!
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 25, 2006 17:37:10 GMT 1
OK thx ... voor mijn part Petje is dat een deal :-) Team VRL-Slow dan maar (hehehe) Ik hoop beneden de 2 minuut te geraken (misschien met de nieuwe update v1.0, wie weet?) ... valt nog mee als jij ook maar 1.57 hebt.. ik dacht echt dat ik weer lichtjaren achter al de rest ging zitten. Bwa...nog 2 weken om te oefenen...we komen er wel! Euhm race op 2 maart Willy...
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 25, 2006 17:42:13 GMT 1
Eééééék ...
No time to waste ..... must race .... NOW !
|
|
|
Post by petje on Feb 25, 2006 18:21:33 GMT 1
Ik vorm dus team met den Willy. Welke teamnaam moeten we in ons profile zetten dan?Ik weet niet Werner of Peter? VRL 3?
|
|
|
Post by Petrol on Feb 25, 2006 19:02:54 GMT 1
Ik heb de laatste week nog geen meter gereden, vorrdien was ik aan het proberen om onder de 1.53 te geraken. Onze dichtste concurrenten van vorig jaar doen 1.52-ers, de aliens zijn zéker nog eens 1 sec sneller. Ik vind het een moeilijk circuit, vooral de rempunten, de Nederlandse teams gaan daar zeker meer ervaring hebben. Ik heb nog geen goede setup gemaakt, de default moet goed genoeg zijn om te beginnen. Kennis van het circuit geeft hier meer de doorslag dan een andere setup. Voor de race ga ik de soft slicks nemen, geen stop bij de korte race, 1 stop bij de lange.
Voor de VRL teams: dat zullen we samen moeten oplossen. Normaal gezien ga ik toch alle races kunnen meerijden, dus doe ik mee voor de punten. M'n 1e gedacht zou zijn dat Werner en ik terug een team 1 vormen omdat dat vorige keer goed lukte imo. Maar als iemand een andere indeling wil heb ik daar geen probleem mee ze, we doen het voor het plezier. We kunnen Rudy bv. vragen of hij mee bij VRL wil rijden, die reed vorig jaar ook al bij rf.org en heeft een heel palmares bij de VRL.
Dus, iets als "VRL 1", "VRL 2",... ? En welke skins gaan we gebruiken?
|
|
|
Post by petje on Feb 25, 2006 19:41:22 GMT 1
Voor mij is die skin van u Peter mooi. Misschien ieder team in een ander kleur. Ik heb al zitten proberen met die skins maar met die Rfactor template vindt ik mijn draai niet zo goed. De beslissing over de team namen laat ik aan de anciens.
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 25, 2006 23:02:23 GMT 1
Voila..alreeds aangeland in de 1.59 regionen... daar moet nog iets vanaf kunnen maar ik vrees dat 1.57 of zo de limiet gaat zijn.
I.v.m die teamnaam en spelersnaam ... kan ik gewoon mijn naam in mijn spelersprofiel aanpassen of moet ik weer een nieuwe speler maken (want dan moet ik weer alles overkopieren : setups, controls ...) Ik wou dat eigenlijk vermijden (volgens "de wet van de minste inspanning")
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2006 0:27:11 GMT 1
Ge zult moeten gaan kopiëren, ik heb dat ook gedaan, nu kan ik kiezen tussen de players "Petrol" en "Peter Raemen". Ga in de UserData dir, copy uw dir, geef hem een andere naam, en in die dir verandert ge de naam van de .plr file ook. En dan kunt ge in rF die speler ook kiezen. Dat is al wat ge zou moeten doen.
Voordeel is dat ge uw player file wat kunt aanpassen aan de league of mod die ge gebruikt, nadeel is dat als ge veranderingen of setups saved, ze alleen bij die bepaalde player zitten.
|
|