Post by Hill2button on Feb 28, 2006 13:58:18 GMT 1
said:
We kunnen het hem eens vragen. Ik stel dan wel voor om Peter en Donny in een team te zetten en Werner en mij samen. Op die manier zitten de 2 snelsten in 1 team.
Zal er iemand onze teamnamen doorgeven? Ik heb er hier vandaag een mail van gekregen. Ik rij dus samen met de Willy. Geraakt daarjuist toch al aan een lage 1.56. 1.55 moet toch zekers mogelijk zijn.
Om 20u GMT begint de testrace vandaag, dat is dus 21u voor ons, juist? Ik ga meedoen, de info en pw stond in de mail die we allemaal zouden moeten ontvangen hebben.
Heb me flink geamuseerd maar dat zal wat worden als we met 30 man moeten rijden. Oh ja, zijn er geen blauwe vlaggen in rfactor of heb ik ze niet gezien? Effen de replay nakijken. En nogmaals prof. aan Donny. Wat een tijden zeg in het half donker.
Die testrace was zeker leuk, heel spannend en het zien er allemaal serieuze piloten uit.
Tijdens die race merkte ik ook dat ik op bepaalde plekken altijd tijd verloor, dus heb ik nog wat getest: 1.51.509! Da zal mij nog altijd geen podiumplaats geven in normale omstandigheden, maar als ik niks verknoei zit een plek in de subtop er zeker in.
Het kan iemand misschien nog helpen om een beetje tijd te winnen, dus hier zijn m'n nieuwe qualy en race setups zoals ik ze ga gebruiken (zelfde setup als ervoor, alleen is steering lock nu 16 ipv 15, en andere fuel load) en de replay:
En onze verslagen kan je daar natuurlijk ook lezen, heel kort: 21 piloten die zorgden voor 2 leuke en spannende races. De VRL teams hebben het er niet slecht vanaf gebracht, zowel in de korte als lange race. Binnenkort zullen alle punten online staan. En donderdag al Oschersleben!
Mee: Moest niemand zijn pc willen upgraden reden we nog met GPL rond (dat zullen er een paar niet erg vinden, maar kom ). Denk je dat rFactor 1 of LFS toen die uitkwamen niet zwaar waren voor de pc's toen?
Dec 16, 2014 16:32:46 GMT 1
Rino: Heb destijds een pc gekocht on rf better te kunnen draaien Die doet nu nog dienst als vaste (non race) pc. Geen weggegooid geld
Dec 16, 2014 22:57:32 GMT 1
timothy: non racen?? Is da leuk?? Kan mij voorstellen dat die nonnen nie van de rapste zijn
Dec 21, 2014 16:00:12 GMT 1
Ben Cuypers: Ge zou van zo'n nonnen nogal kunnen verschieten denk ik
Dec 21, 2014 23:00:31 GMT 1