|
Post by Petrol on Feb 26, 2006 0:42:48 GMT 1
Nog een paar controller suggesties, ik zal ze al wel 'ns gezegd hebben maar kom, quote van Gunja:
If you dont like driving aids and you like to keep it real as possible, you'd might try driving with speed sensitivity on 0%. You can find that option in "Settings-controls-rates-speed sensitivity" It is not clasified as "driving help" but it helps you in a matter of speak. If you set it higher than zerro, the faster you go, the lower your steer lock is, wich is just not realistic if you ask me. Try it out and see for your self
Dit is iets dat standaard heel hoog staat in rFactor, bij mij staat dat op 0% en ik vind dat ik een beter gevoel heb, de wagen stuurt nu lineair. Dat is niet gewoon een trick om sneller te gaan maar gewoon om beter te rijden en meer kans te hebben om de controle te behouden. Echt iets om op z'n minst te proberen.
En zoals vanouds, bij een Logitech stuur uw FFB Strength negatief zetten natuurlijk.
Die LFS race zondag zal er wel niet van komen, hopelijk kan ik nog wel een GT3 setupje maken voor Zandvoort, als die er is zal ik hem posten.
|
|
|
Post by arnold on Feb 26, 2006 12:47:54 GMT 1
ik kan wel niet meedoen omdat ik in ploegen werk maar graag de setup , kan hem niet binnenhalen , paswoord vereist . vr gr, Arnold. beedankt voor de setup..
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2006 13:43:01 GMT 1
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 26, 2006 14:45:55 GMT 1
New PB 1'58"8 .... aardigheidje : ik heb net met een fuel load van 23 liter (voorspelling = 5 laps) wel ...10 laps gereden! Waard om weten??
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2006 14:57:42 GMT 1
Da's raar, normaal komt ge zo ongeveer net toe, en als ge nogal gulzig rijdt zoals ik dan moet ge meer nemen dan de voorspelling. Willy de endurance racer, we gaan nog moeten opletten. ;D
|
|
|
Post by arnold on Feb 26, 2006 15:00:34 GMT 1
de link naar "users.skynet............." : "verificatie vereist en daar moet ik een login en paswoord ingeven...
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 26, 2006 17:17:44 GMT 1
de link naar "users.skynet............." : "verificatie vereist en daar moet ik een login en paswoord ingeven... Was effe aan het nakijken en de link reageert nu ook niet meer bij mij. Waarschijnlijk iets los op de skynet servers. Nolle : check uw mail (zip van 995kb)
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2006 17:35:15 GMT 1
Beide links werken voor mij, net getest, weer iets raar. Over zandvoort, na wat testrondjes zit ik eindelijk onder de 1.53: 1.52.6, en elke ronde erna was ik nog enkele tienden aan het verbeteren maar ik verspeelde ze altijd terug in de laatste sector.. Nu ja, ik ben al content met deze tijd. Hieronder vind je m'n setup, hij is nog een beetje anders dan degene die ik daarstraks naar enkelen in rF had doorgestuurd. Deze heeft asymmetrische camber, wat op Zandvoort lijkt te helpen voor grip en bandentemperatuur. Het verschil is niet groot, ik ben dan ook niet zo'n voorstander van erg asymmetrische setups. Voor de races zal je nog wel extra fuel moeten nemen. core-team.org/coreteam/Petrol/PCCRD_Zandy_V10_qual.rar
|
|
|
Post by Petrol on Feb 27, 2006 17:59:50 GMT 1
Replay van een 1.52.3: core-team.org/coreteam/Petrol/PCCRD_Zandy_V10_qual.rarHier kunt ge echt wel heel vroeg gas beginnen geven met die Porsche. Zandvoort heeft nog altijd voor een groot deel die flow zoals in GPL, het was een kwestie van te oefenen om de layout gewoon te worden.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 27, 2006 18:39:08 GMT 1
Replay van een 1.52.3: core-team.org/coreteam/Petrol/PCCRD_Zandy_V10_qual.rarHier kunt ge echt wel heel vroeg gas beginnen geven met die Porsche. Zandvoort heeft nog altijd voor een groot deel die flow zoals in GPL, het was een kwestie van te oefenen om de layout gewoon te worden. Ik moet rF nog helemaal installeren na mijn re-install! Als dat maar goed komt. Alvast bedankt voor die setup. Probeer die url eens in internet explorer, dat is mijn persoonlijke webspace, en die werkt. Als er iets los zit, dan zit het mss los op de Telenet server aangezien jullie toch alletwee Telenet hebben.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 27, 2006 22:16:24 GMT 1
Zojuist wat kennis gemaakt met het circuit. 1:54.0. Den Donny ook even aan het werk gezien die na 1 ronde 1:51.0 neerzette
|
|
|
Post by petje on Feb 27, 2006 22:36:12 GMT 1
Ook net gezien. En ik blij zijn met mijnen 1.56.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 28, 2006 0:08:52 GMT 1
Zojuist wat kennis gemaakt met het circuit. 1:54.0. Den Donny ook even aan het werk gezien die na 1 ronde 1:51.0 neerzette Ja, Donny is een klasse apart, op de server heb ik Andras Kiraly ook al 1.51-ers zien doen na even testen, te verwachten natuurlijk. Met m'n 1.52-ers verwacht ik dat ik in het middenveld ga zitten, hopend op een finish in de sub-top. Rudy is op dit moment nog verwikkeld in onderhandelingen met enkele teams. ;D Was Donny misschien geïnteresseerd?
|
|
|
Post by Knarf on Feb 28, 2006 11:51:48 GMT 1
We kunnen het hem eens vragen. Ik stel dan wel voor om Peter en Donny in een team te zetten en Werner en mij samen. Op die manier zitten de 2 snelsten in 1 team.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2006 12:12:28 GMT 1
Ik rij voor SFH atm . Weet wel nog niet zeker of ik me bij een team ga zetten op rf.org.
|
|