|
Post by Hill2button on Feb 26, 2006 16:16:02 GMT 1
Ik denk dat de VRL skins klaar zijn, zie jpg. Ik ben geen fantastische painter dus als ge nog suggesties hebt of iets beter, laat het dan weten. Moest iemand een ander kleur spoiler of gekleurde lichten wil hebben, da's niet zo moelijk, vraag gerust. Of als ge van paint wil verwisselen.. Of als ge zelf de template eens wil om nog wat persoonlijke sponsors erbij te zetten? Momenteel heb ik Rudy erbijgenomen, maar 'k heb het hem nog niet gevraagd. Heb hem nog niet gezien op msn. Willy, ik heb u nr. 46 gegeven omdat dat hetzelfde team is als Pedro, en omdat die nr. 12 nog niet werkt. Op de achterkant had ik bij mij m'n nickname gezet, dat heb ik bij de rest dan ook gedaan maar moest ge liever die Michelin sticker daar hebben of gewoon niks, zeg het dan maar. Alle 6 skins (4MB): core-team.org/coreteam/Petrol/PCCRD_VRLskins.rarAttempto Racing #36 Attempto Racing #45 Land Motorsport #40 Land Motorsport #35 Tolimit Motorsport #46 Tolimit Motorsport # Super Peter! Voor mij mag je alle Michelin dingen van mijn auto halen (als dat niet te moeilijk is). Sinds Indy ben ik anti-michelin, ik zal nooit of te nimmer nog Michelin banden kopen.
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 26, 2006 16:19:31 GMT 1
Ziet er cool genoeg uit Peter voor mij Ondertussen nieuw PB in de mid 1.57 .... we komen al onder de mensen nu ...!
|
|
|
Post by Knarf on Feb 26, 2006 16:32:43 GMT 1
Cool, ik heb de schoonste skin van ze alle 6
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2006 17:25:52 GMT 1
|
|
|
Post by Petrol on Feb 28, 2006 22:31:43 GMT 1
We zijn er uit, 3 VRL teams: VRL 1: Donny Tytgat & Peter Raemen VRL 2: Werner Vansweevelt & Frank Wynants VRL 3: Willy Bouchez & Pedro De Tollenaere Hier is de link voor de uiteindelijke skins (Donny heeft #24): core-team.org/coreteam/Petrol/PCCRD_6VRLskins.rarVoor mij is dit vooral omdat het leuk is als een team te rijden en om de VRL wat te "vertegenwoordigen", de punten zijn minder belangrijk imo. edit: ik heb het nu ook op rfactor.org gezet.
|
|
|
Post by filipvdv on Mar 1, 2006 0:51:56 GMT 1
Heb vandaag even de Porsche Cup geprobeerd. Amai man, was ik even positief verrast !
Ziet er enorm mooi uit, wagens zijn echt af. De klinkt ongelooofelijk goed, sound van die porsche ...drewl ... zo remmen die es piepen ...
Tjonge jonge, kga me hier eens mee amuseren denk ik. Nu nog wa teammates overtuigen...
|
|
|
Post by Knarf on Mar 1, 2006 8:09:31 GMT 1
Ge moet de Howston eens proberen Filip. Diene volledig uitbouwen. Die rijdt echt plezant imo.
Alleen spijtig dat die cockpits niet bepaald goed afgewerkt zijn van die originele wagens.
Volgens mij doet ISI er goed aan van eens ne fansoenlijke demo uit te brengen. Want zoals ge ziet is er veel volk wa rFactor afschiet op basis van diene multiplayer-test. Velen beschouwen dat als een demo terwijl dat zo goed als niks met rFactor te maken heeft.
Net als die van LFS eens ne goeie demo moeten uitbrengen. Het heeft geduurt toen ik toevallig ne crack vond van LFS om alle wagens offline te unlocken en ik eens met die FOX had gereden dat ik overtuigt was dat LFS toch niet zo slecht was maar best wel heel goed.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 2, 2006 0:20:30 GMT 1
|
|