|
Post by PhilipDC on Feb 19, 2006 9:22:29 GMT 1
|
|
|
Post by arnold on Feb 19, 2006 9:33:23 GMT 1
mooi Philip , vooral de bovenste valt bij mij in de smaak ik ga afwachten tot ik weet hoe zelf een skin te maken en dan ga ik opnieuw proberen er de BMW skin op te krijgen zoals al mijn wagens in LFS , ik weet het dat ze niet exact juist zijn maar ze zijn zo wel exclusief ;D. vr gr,
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 19, 2006 10:20:01 GMT 1
Een BMW skin op een Porsche! Shame on you! ;D
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 19, 2006 10:33:06 GMT 1
www.team-coca.com/index.php?s=2776&lc=69Ik heb zelf nog geen serieuze setup gemaakt voor Zandvoort, ben eerst aan het proberen om onder de 1.53 te geraken.. Maar de default setup is zeker goed genoeg om te beginnen. bedankt Peter , woeha zovéél circuits , hopelijk komt er volgend seizoen een kampioenschap bij de VRL......oeps als ik maar weer geen commentaar krijg Nolle, ik denk dat we hiervoor het vrije markt principe moeten laten werken. Laat de bakker brood bakken en laat de beenhouwer zich op het vlees bekommeren ipv dat iedereen alles zelf probeert te doen. Gezien de zeer beperkte opkomst van de testraces lijkt het me niet aangewezen om binnen de VRL een rFactor kampioenschap op te gaan zetten. GPL, LFS en dan nog eens rF, dat zou gewoon te veel worden! Er is een rF kampioenschap bij rfactor.org, dat zit niet slecht in elkaar. Gewoon even verder kijken dan de VRL. Ze racen op donderdag avond, dus geen overlapping met het VRL programma.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 19, 2006 10:37:04 GMT 1
Daar zit wel iets in Frank, en dan per piloot de kleur van de spiegels veranderen, zoiets bijvoorbeeld: Als we nu een knap VRL logo hadden zou dat wel beter zijn dan mijn... tekst. En op het dak zou nog veel plaats zijn voor persoonlijke sponsors. ;D Of misschien heeft iemand al iets veel beters gemaakt. Of bijvoorbeeld een kleur per team, Geel voor VRL1, oranje voor VRL2 enzo? Ik vind Frank zijn 'logo' nog zo slecht niet. Dat van Philip is uiteraard mooier, maar dan zou die (denk ik) eerst als officieel VRL logo moeten worden aanvaard. Als ik even kritiek mag geven (niet boos kijken he). Eigenlijk heb ik nooit gesnapt waarom één van de toen voorgestelde logo's niet is ingevoerd. Vooral die eerste vond/vind ik prachtig, sober, modern en opvallend tegelijk.
|
|
|
Post by arnold on Feb 19, 2006 11:10:52 GMT 1
[quote author=hill2button board=rFactor thread=1139570499 post=1140341586Er is een rF kampioenschap bij rfactor.org, dat zit niet slecht in elkaar. Gewoon even verder kijken dan de VRL. Ze racen op donderdag avond, dus geen overlapping met het VRL programma.[/quote]
ik werk 2 weken de namiddag en een week de nacht , dus racen tijdens de week kan niet voor mij. voor ons kampioenschap van LFS komt er 20 of meer man af , waarom zou dit dan niet kunnen voor rFactor ?
vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 19, 2006 11:36:14 GMT 1
Gezien de zeer beperkte opkomst van de testraces lijkt het me niet aangewezen om binnen de VRL een rFactor kampioenschap op te gaan zetten. GPL, LFS en dan nog eens rF, dat zou gewoon te veel worden! Er is een rF kampioenschap bij rfactor.org, dat zit niet slecht in elkaar. Gewoon even verder kijken dan de VRL. Ze racen op donderdag avond, dus geen overlapping met het VRL programma. Werner, als we nu een ter vervanging van LFS een rF seizoen houden. Bvb een Rf mod in de zomer, een LFS in de winter of zo om de mensen gemotiveerd te houden. Een heel jaar LFS gaat zal misschien veel van hetzelfde zijn. Ik denk dat er dan wel wat meer volk van de partij zal zijn dan tijdens de testraces. Verwacht niet dat mensen rF meteen gaan aanschaffen voor 1 testrace.
|
|
|
Post by Werner on Feb 19, 2006 11:47:34 GMT 1
Gezien de zeer beperkte opkomst van de testraces lijkt het me niet aangewezen om binnen de VRL een rFactor kampioenschap op te gaan zetten. GPL, LFS en dan nog eens rF, dat zou gewoon te veel worden! Er is een rF kampioenschap bij rfactor.org, dat zit niet slecht in elkaar. Gewoon even verder kijken dan de VRL. Ze racen op donderdag avond, dus geen overlapping met het VRL programma. Werner, als we nu een ter vervanging van LFS een rF seizoen houden. Bvb een Rf mod in de zomer, een LFS in de winter of zo om de mensen gemotiveerd te houden. Een heel jaar LFS gaat zal misschien veel van hetzelfde zijn. Ik denk dat er dan wel wat meer volk van de partij zal zijn dan tijdens de testraces. Verwacht niet dat mensen rF meteen gaan aanschaffen voor 1 testrace. Dat is een ander verhaal, LFS laten vallen en dan rF id plaats... stof voor discussie :-)
|
|
|
Post by PhilipDC on Feb 19, 2006 12:17:20 GMT 1
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 19, 2006 13:11:53 GMT 1
Ik dacht mij ook eerst in te schrijven om : 1- een beetje meer met rFactor bezig te zijn 2- eens een race mee te pikken tijdens de week maar ik bedacht me dat ... a) de komende zomer al moeilijk genoeg zal zijn b) misschien VRL ook een competitie doet en dan ben ik weer 2x met hetzelfde bezig c) ik kan mij trouwens op die site om 1 of andere reden niet registreren...ik kan mijn geboortedatum niet invullen en blijkbaar is dat een verplicht veld (god weet waarom ) Dat veld reageert op geen enkele toets aanslag en met die popup kalender kan ik niets aanvangen (aangezien ik niets kan selecteren of aanduiden of aanklikken) en eerlijk gezegd komt het al mijn oren uit dat ik tegenwoordig overal maar moet registreren en inloggen en accounts hebben.. en als die procedures dan nog eens lastig gaan doen dan heb ik het al helemaal gehad
|
|
|
Post by Petrol on Feb 19, 2006 14:31:08 GMT 1
In plaats van wat te testen op Zandvoort heb ik ontdekt hoe ge de kleur van de lichten verandert: Pedro, ik heb geen nr. 32 gevonden bij de originele PCC wagens, ik probeer de juiste nrs te gebruiken zodat de info op uw scherm overeenkomt met de paints. Willy, als ge een inlogprobleem hebt ben ik er zeker van dat Marcel u wel wil helpen. Tegen dat er misschien iets op gang komt bij de VRL kunt ge al heel wat ervaring opdoen in deze league. Ook kunt ge dan Team VRL mee vertegenwoordigen, en dan hebt ge ook wat stats bij Filsca. Uw keuze natuurlijk.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 19, 2006 15:13:00 GMT 1
En met deze kleur kunt ge uw tegenstanders wel wat afleiden denk ik: ;D Ik heb m'n template wat bijgewerkt zodat ge gemakkelijker de kleur van de spoilers, spiegels, banners enzovoort kunt veranderen, als iemand die voorlopige VRL template wil hebben geef dan maar een seintje. Ge kunt er dan nog altijd vanalles aan verbeteren.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 19, 2006 15:40:51 GMT 1
Aangezien ik momenteel altijd met wagen nr 45 heb gereden in PCC-RD : geef maar nr 45
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 19, 2006 16:30:24 GMT 1
c) ik kan mij trouwens op die site om 1 of andere reden niet registreren...ik kan mijn geboortedatum niet invullen en blijkbaar is dat een verplicht veld (god weet waarom ) Probeer eens een jongere leeftijd in te vullen. ;D
|
|
|
Post by WBuchinski on Feb 19, 2006 16:42:07 GMT 1
c) ik kan mij trouwens op die site om 1 of andere reden niet registreren...ik kan mijn geboortedatum niet invullen en blijkbaar is dat een verplicht veld (god weet waarom ) Probeer eens een jongere leeftijd in te vullen. ;D Wiseguys! ;D (kon ik maar ... ik kan helemaal niets invullen...)
|
|