|
Post by WBuchinski on Feb 19, 2006 16:48:33 GMT 1
Willy, als ge een inlogprobleem hebt ben ik er zeker van dat Marcel u wel wil helpen. Euh ja Peter en hoe gaat Marcel dat weten ?... op alles dat ik daar klik moet ik eerst geregistreerd zijn (ook om de users te mailen...) en een "contact" button of pagina vind ik daar niet .... Ik vermoed dat die pagina weer 1 of ander script gebruikt waarbij mijn browser flipt. ( ..heimwee naar the good old html days toen alles bijna altijd werkte)
|
|
|
Post by Petrol on Feb 19, 2006 17:15:20 GMT 1
Hier is een test skin (rar van 0.5 MB), op naam van Frank met nr. 45: core-team.org/coreteam/Petrol/PCCRD_VRLskintest1.rarNormaal zou die moeten werken, instructies staan bij de comments van die rar. edit: ik heb die skins 1024*1024 gemaakt, omdat de originele 2048 nogal veel geheugen/fps vergden, en 't is toch om te racen ipv te showen.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 19, 2006 18:09:26 GMT 1
Willy, als je wil kan Marcel een account voor jou aanmaken. Geef dan je gegevens aan me door, dan geef ik ze aan hem. Hij had ook gevraagd welke browser je gebruikt.
|
|
|
Post by petje on Feb 19, 2006 20:19:53 GMT 1
Sorry Peter, ik rij altijd met de porsche met het nummer 39. Dus zal ik mijn nummer ook veranderen in mijn profile op de site. Ik heb hier geprobeerd voor de skin een beetje aan te passen maar op welke laag zet je dan je kleur? In LFS heb ik er geen probleem mee. Ofwel zie ik iets over het hoofd. Ik werk met photoshop CS.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 19, 2006 22:22:40 GMT 1
Je schildert normaal op de onderste laag, ik dacht dat die daar Car heet. Of anders had ik dat al veranderd in m'n template.
Uw nummer op die site stond hier los van dacht ik, wordt niet gebruikt naar mijn weten.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 20, 2006 0:35:32 GMT 1
Willy, Marcel heeft je gegevens en is er mee bezig. BTW: er is een Porsche nr. 12 maar daar heb ik blijkbaar een typfoutje bij gemaakt waardoor je die niet kunt selecteren. Ik ga daar geen kleine update voor maken want als mensen die dan nog niet hebben kan dat weer resulteren in mismatches. Nadat de huidige 1081 beta patch voor rFactor effectief een patch wordt ga ik een 1.1 update maken en die bug fixen. Die patch laat onder meer veel meer regels toe per seizoen, heeft een heel Nascar season, met alle bijbehorende regels, en... driver swaps! ;D Ik heb tot nu toe de Porsche ruiten voor Frank (45), Pedro (39), Willy (12?), Werner (35) en mezelf (40)gemaakt. Het maakt niet uit welke paint je gaat gebruiken, de ruiten zijn apart (de naam moet dan wel veranderd worden). Uw naam en nr. staat daarop en alle alpha transparantie werkt.
|
|
|
Post by Buchinski on Feb 20, 2006 15:31:09 GMT 1
Zit iedereen nuu op die 1081 patch... als ik wat rondkijk dan zijn er daar toch nog problemen mee niet??
Waarom brengt rF eigenlijk in ijltempo patches uit? Het is amper een paar weken geleden dat ik die 1070 moest installeren, die dan weer moest gepatched worden (anders werkten sommige circuits niet) en nu alweer die 1081 .... en straks wss weer een patch voor de patch....
Allez ... ik ben maar wat aan het zagen ....
|
|
|
Post by Knarf on Feb 20, 2006 16:27:39 GMT 1
Bwa als iedere patch zo indrukwekkend is mogen ze dat van mij doen zu :-)
De 1.070 patch had hopen bugfixes (echt wel hopen) en enkele leuke extra features (zoals ingame doorsturen van setups enzo). Daarnaast nog een nieuw circuit (Essington) en rF3.
De 1.080 heeft vooral features extra. - Een nieuw seizoen: NASCAR (iets wat volgens heel Amerika ontbreekt in rFactor) - Volledige regels voor NASCAR. En dat wil nogal iets zeggen blijkbaar. Lucky dog (wa het ook weer was), extra rondes zodat men niet onder full yellow finished (white-green checkered flag ofzonoemt da), speciale gele vlag die men in nascar zwaait om 'debris' op te ruimen maar eigenlijk dient om het veld bij elkaar te brengen, en zo nog een 10-tal andere regels. - Een spotter (die echt spreekt zoals in Nascar2003) - Ik dacht een volledig nieuw replay systeem - Een volledig nieuwe chatlobby (zoals in N2003 en niet met een IRC client ingebouwd in het spel) - ... - en daarnaast nog een bugfix of 5
Kzou zeggen check de rFactor website maar eens wat er in gaat zitten.
In ieder geval draai ik die nu nog niet want het is beta. Kan zijn dat het nog even duurt dus alvorens die uitkomt.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 20, 2006 16:58:09 GMT 1
Jawadde, knappe lijst! Kmoet Willy hier toch bijtreden, hij heeft gelijk, hij is aant zagen. ;-) GTR is volledig de soep ingedraaid omdat er voor fundamentele dingen geen patches kwamen. Laat ons dus niet gaan klagen dat er een patch uitkomt. Eigenlijk is het een verkeerde benaming. Patch wil zeggen: plakker, iets wat het originele probleem oplost zonder de basis aan te pakken. Iets zoals dat “car has been stored in pit”. Een nieuw circuit enzo, dat is eigenlijk een update! En nu zit ik in hetzelfde schuitje als Willy: ik ben aant zagen. ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 20, 2006 22:46:12 GMT 1
Prachtig toch die support: als er mensen aan een Nascar mod werken, zorgen die van ISI voor de nodige aanpassingen aan het spel. Ik ga ook wel wachten tot die patch officieel uitkomt.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 20, 2006 23:41:36 GMT 1
Ik zou inderdaad wachten totdat die patch echt officieel wordt, het heet niet voor niets beta. Ik heb het al getest en had runtime errors als ik online wilde gaan. Ik heb de oude 1070 exes en dlls voorlopig teruggezet.
Willy, die circuits die gepatched moesten worden na 1070 was niet rF's fout, het legde alleen de fouten in die add-on circuits bloot.
En inderdaad, het zijn niet gewoon patches (die ondersteuning op zich is al heel knap), maar ook echte updates (nieuwe features, wagens en circuits), extra inhoud zonder iets extra te betalen. Het enige nadeel zijn het regelmatig "moeten" updaten en de mismatches in de periode dat er een nieuwe (beta) patch gereleased wordt, maar dat neem ik er graag bij.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 23, 2006 23:31:42 GMT 1
Amai, er zijn op 't moment meer Belgen dan Nederlanders ingeschreven bij rfactor.org! btw: op de site van rf.org is nu een video beschikbaar over het vorige seizoen (F3). (.avi video van 280 mb) Werner en ik reden in de donkerblauwe wagens, soms ziet ge nog een 3e blauwe, dat was geen VRL-er. cup.rfactor.org/
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2006 15:11:16 GMT 1
Ik denk dat de VRL skins klaar zijn, zie jpg. Ik ben geen fantastische painter dus als ge nog suggesties hebt of iets beter, laat het dan weten. Moest iemand een ander kleur spoiler of gekleurde lichten wil hebben, da's niet zo moelijk, vraag gerust. Of als ge van paint wil verwisselen.. Of als ge zelf de template eens wil om nog wat persoonlijke sponsors erbij te zetten? Momenteel heb ik Rudy erbijgenomen, maar 'k heb het hem nog niet gevraagd. Heb hem nog niet gezien op msn. Willy, ik heb u nr. 46 gegeven omdat dat hetzelfde team is als Pedro, en omdat die nr. 12 nog niet werkt. Op de achterkant had ik bij mij m'n nickname gezet, dat heb ik bij de rest dan ook gedaan maar moest ge liever die Michelin sticker daar hebben of gewoon niks, zeg het dan maar. Alle 6 skins (4MB): core-team.org/coreteam/Petrol/PCCRD_VRLskins.rarAttempto Racing #36 Attempto Racing #45 Land Motorsport #40 Land Motorsport #35 Tolimit Motorsport #46 Tolimit Motorsport #39
|
|
|
Post by Petrol on Feb 26, 2006 15:21:32 GMT 1
Nog een voorbeeld van mijn achterkant: Dat is het denk ik, geef maar commentaar, als ze dan af zijn kunnen we ze ergens op rfactor.org posten.
|
|
|
Post by petje on Feb 26, 2006 15:31:58 GMT 1
Voor mij is het inorde. Ziet er goed uit. Als je wilt Peter kun je mij die template eens doorsturen. Ik zal nog eens een poging wagen. Maar dat alléén om eens te proberen om er weg mee te kunnen. We zullen nog vlug een paar rondekes trainen, het zal nodig zijn.
|
|