|
Post by WBuchinski on Jan 7, 2006 15:28:27 GMT 1
Nieuwe physics (Versie 6) zijn online Woehoe... dat is tenminste een carfeel ! Zeer goed, echt zeer goed .... zal de server wel eens komen bezoeken bij gelegenheid vermoed ik
|
|
|
Post by arnold on Jan 7, 2006 17:54:28 GMT 1
Dat is normaal Nolle (alé heel normaal vind ik da nie maar ik had het ook )... Als ge die error hebt gehad gewoon surfen naar : www.racesims.de/forum/viewtopic.php?p=5622#5622 en dan zijt ge plots wel ingelogd en kunt ge de patch afhalen. no way , bij mij lukt da niet , ik blijf zelfde melding krijgen
|
|
|
Post by Knarf on Jan 7, 2006 17:57:21 GMT 1
Hebt ge ne mail gehad van dat forum en gedaan wat erin stond ? (duurde bij mij een uur ofzo eer ik die had)
|
|
|
Post by Petrol on Jan 7, 2006 18:12:23 GMT 1
Nolle, van ons forum ken ik niks, maar ik heb u ne pm gestuurd met de link naar die file zelf.
Btw, we doen dat niet om wat meer registraties te krijgen, maar om een overzicht te houden. Ik heb liever dat die physics eerst getest worden door wat serieuze mensen ipv ze voor de wolven te gooien. Ik ga die files dus ook niet posten op RSC of zo want dan krijgen ze geen eerlijke kans.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 7, 2006 19:28:28 GMT 1
Nieuwe files (zelfde link)! Ik heb alles in een aparte Season gestoken, in rF kiest ge nu "Carrera Cup RD" en ge rijdt met mijn physics, dan kunt ge de oude physics terugzetten en ge hebt een volledige originele Cup, en een volledige RD Cup met de physics van Versie 6. En dat allemaal met 0.5 MB!
|
|
|
Post by Petrol on Jan 8, 2006 14:07:14 GMT 1
BTW: bij de info over het installeren had ik een fout gemaakt, ge moet de "Vehicles" dir van de rar in uw "gameData" dir zetten.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 9, 2006 10:44:40 GMT 1
Euhm... ik heb gisteren eens wat posts gelezen van die GTEvo en da's dus echt wel zo belachelijk als maar kan zijn é. Die helpt daar heel de boel om zeep. Zelfs de mannen van GSMF zélf moeten hem kalmeren. Ik heb uit colére zijn posts gemeld aan de admins van RSC, en blijkbaar zijn al die zijn posts gedelete geworden. Oops Ik zal wel de enige niet zijn die zijn beklag gedaan heeft denk ik. Moest iemand anders daar zo'n houding hebben kan hij geen 5 posts doen voordat hij gebanned word...
|
|
|
Post by Petrol on Jan 9, 2006 14:40:06 GMT 1
Ik denk dat die veel reacties veroorzaakt heeft, ge zult zéker niet de enige zijn. Het ging er serieus over ook. Ik ben nog lang actief bezig geweest op RSC maar de laatste maanden heb ik er bijna niks meer gepost, 'k vind het gewoon de moeite niet meer.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 9, 2006 17:39:07 GMT 1
Ge moet eens kijken naar de leeftijd van die GTEvo (op RSC kunde da zien).
Dan begrijpt ge het helemaal niet meer.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 9, 2006 20:33:14 GMT 1
Jup, 40 jaar en autoverkoper... T'moet een succesvol zakenman zijn, hij kan ons zelfs gene virtuele Porsche verkopen...
|
|
|
Post by jansongpl on Jan 9, 2006 21:26:28 GMT 1
Ik heb juist een gechecked en der is dus werkelijk niks van die te vinden. ;D Ik durf nog wedden dat hij tweedehands Lada's verkoopt aan arme oude vrouwtjes. Misschien vandaar zijn frustratie. Car Salesman, what's in a name ? Misschien werkt hij voor Hotwheels en weet hij zo hoe goed die dingen rijden
|
|
|
Post by jansongpl on Jan 9, 2006 21:28:21 GMT 1
Ik volg dit eigenlijk een beetje omdat ik benieuwd ban naar wat er voor mij beter zou zijn . LFS of Rfactor.
Bij Rfactor kan je modden en ik hou toch zo van die ouw bolides.
T wordt tijd dat ik GTL eens kan uittesten.
Gr, Jan
|
|
|
Post by WBuchinski on Jan 9, 2006 23:05:15 GMT 1
Jup, 40 jaar en autoverkoper... T'moet een succesvol zakenman zijn, hij kan ons zelfs gene virtuele Porsche verkopen... Hela hela .... wat is er soms mis met mensen van 40 ? ;D
|
|
|
Post by Wbuchinski on Jan 9, 2006 23:06:51 GMT 1
Ik volg dit eigenlijk een beetje omdat ik benieuwd ban naar wat er voor mij beter zou zijn . LFS of Rfactor --- Je moet dat anders bekijken Janson : eerder dan een zaak van "beter" is het een zaak van "anders" LFS en rF zijn gewoon "anders" ....
|
|
|
Post by Petrol on Jan 10, 2006 0:12:11 GMT 1
Ik heb juist een gechecked en der is dus werkelijk niks van die te vinden. ;D Ik durf nog wedden dat hij tweedehands Lada's verkoopt aan arme oude vrouwtjes. Misschien vandaar zijn frustratie. Car Salesman, what's in a name ? Misschien werkt hij voor Hotwheels en weet hij zo hoe goed die dingen rijden Nee, Holger was een Porsche verkoper, maar wel van de Porsches met motor voorin. Misschien vandaar z'n verkeerde visie? Maar iemand die zo reageert kan niet echt ne goeie verkoper zijn imo, of hij moest mensen gedwongen hebben om iets te kopen. ;D
|
|