|
Post by WBuchinski on Dec 31, 2005 13:51:38 GMT 1
Er is iemand die een alternatieve physics ontworpen heeft voor de Carrera cup (er staat een megathread op RSC erover) .... Ik heb ze geprobeerd en ze overtuigen mij al evenmin als de physics die er origineel zijn bijgestoken...
Nu los daarvan .... die kerel heeft nogal een tirade mogen horen van die originele GSMF gasten (of hoe heten ze....) Daarbij viel mij op : amai...die GTEvo die die mod heeft gemaakt, wat is dat voor een onbeschoft Duits boereke zeg.... Azo mensen naar de keel vliegen ontneemt mij elke lust om die kerel zijn mod ooit nog te draaien op mijne rFactor....
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 31, 2005 14:23:46 GMT 1
Er is iemand die een alternatieve physics ontworpen heeft voor de Carrera cup (er staat een megathread op RSC erover) .... Ik heb ze geprobeerd en ze overtuigen mij al evenmin als de physics die er origineel zijn bijgestoken... Nu los daarvan .... die kerel heeft nogal een tirade mogen horen van die originele GSMF gasten (of hoe heten ze....) Daarbij viel mij op : amai...die GTEvo die die mod heeft gemaakt, wat is dat voor een onbeschoft Duits boereke zeg.... Azo mensen naar de keel vliegen ontneemt mij elke lust om die kerel zijn mod ooit nog te draaien op mijne rFactor.... Ja kijk, dat komt er dus van als ge de mensen wilt beetnemen door het F:R teken te vervangen door R:F hé. Heel dom, dit had de grote hit kunnen zijn, voor de rest zit het werkelijk prachtig in mekaar. Ik ben geen modder, maar mij lijkt de gouden regel: Eerst de binnenkant, dan de buitenkant. Kga me niet mengen in die RSC discussie, dat slaagt werkelijk nergens meer op. RSC op zich heb ik eigenlijk nooit echt 'leuk' gevonden, het is gewoon te groot. Wel gemakkelijk om snel te weten of er nieuwe mods zijn, maar voor de rest veel scheldpartijen. Allez, kom, ik overdrijf, er zitten er ook goeie tussen, but you know what I mean.
|
|
|
Post by Petrol on Dec 31, 2005 16:22:42 GMT 1
Ik vind het al goed dat iemand probeert om die foute physics recht te trekken. Alleen doet hij het op een verkeerde manier en laat hij er zelfs nieuwe fouten insluipen. Ik heb zelf ook 'ns geprobeerd om die physics wat te verbeteren, de GTR Porsche is een goed voorbeeld. Echt ontwikkeld is dat natuurlijk niet, was 1 avond werk.
Dat GTEvo gedoe, dat was te verwachten, het zijn zo'n types die RSC de laatste 2 jaar of zo naar de knoppen helpen. Het is één van de weinige gasten waar ik niet (meer) mee omkan. Enorm hypocriet en totaal geen manieren. Die heeft ooit voor mij getest en we werkten vrij nauw samen totdat hij het zo bont maakte en eigenlijk uit het team is gezet, nadat hij mij op de manier die je kon lezen een paar weken "stalkte" op de forums. Hij kan er niet tegen dat hij ongelijk heeft. Ik denk dat daar psychologisch niet alles juist zit. Veel creëren doet die eigenlijk niet ze, hij maakt wat skins en doet wat "testwerk" (zie resultaat) en voor de rest is het all talk. Er zijn er blijkbaar die daar nog in trappen.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 1, 2006 21:51:16 GMT 1
Ik heb nog wat verdergedaan aan m'n Porsche physics, 2 avonden werk nu. ;D M'n testers en ikzelf zijn al vrij tevreden met het resultaat. Rij gewoon een paar rondjes met de Cup Porsche in GTR, en probeer dan de verschillende rF versies, meer zou ik eigenlijk niet moeten zeggen. Aan de globale grip of downforce heb ik niks veranderd, wel aan hun balans. En natuurlijk heb ik het chassis, de ophanging en de banden verbeterd. Ik vind nog altijd dat er te veel grip is, het lijkt me iets tussen een Cup en NGT. Maar daar ga ik niks aan veranderen, het is niet mijn mod. Het gaat mij om het simuleren van het juiste gedrag van de wagen en om te laten zien dat er niks mis is met rF zelf. Ik ga zien of GSMF zelf niet geïnteresseerd is voordat ik ze zou releasen. Zoals het nu gaat is die PCC gewoon slechte publiciteit voor rFactor.
Moest ge het willen proberen, pm of mail me, het is maar een kleine rar.
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 1, 2006 23:17:00 GMT 1
Ik heb nog wat verdergedaan aan m'n Porsche physics, 2 avonden werk nu. ;D M'n testers en ikzelf zijn al vrij tevreden met het resultaat. Rij gewoon een paar rondjes met de Cup Porsche in GTR, en probeer dan de verschillende rF versies, meer zou ik eigenlijk niet moeten zeggen. Aan de globale grip of downforce heb ik niks veranderd, wel aan hun balans. En natuurlijk heb ik het chassis, de ophanging en de banden verbeterd. Ik vind nog altijd dat er te veel grip is, het lijkt me iets tussen een Cup en NGT. Maar daar ga ik niks aan veranderen, het is niet mijn mod. Het gaat mij om het simuleren van het juiste gedrag van de wagen en om te laten zien dat er niks mis is met rF zelf. Ik ga zien of GSMF zelf niet geïnteresseerd is voordat ik ze zou releasen. Zoals het nu gaat is die PCC gewoon slechte publiciteit voor rFactor. Moest ge het willen proberen, pm of mail me, het is maar een kleine rar. Ik ben benieuwd! Hou ons op de hoogte!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 2, 2006 9:56:50 GMT 1
Ik heb nog wat verdergedaan aan m'n Porsche physics, 2 avonden werk nu. ;D M'n testers en ikzelf zijn al vrij tevreden met het resultaat. Rij gewoon een paar rondjes met de Cup Porsche in GTR, en probeer dan de verschillende rF versies, meer zou ik eigenlijk niet moeten zeggen. Aan de globale grip of downforce heb ik niks veranderd, wel aan hun balans. En natuurlijk heb ik het chassis, de ophanging en de banden verbeterd. Ik vind nog altijd dat er te veel grip is, het lijkt me iets tussen een Cup en NGT. Maar daar ga ik niks aan veranderen, het is niet mijn mod. Het gaat mij om het simuleren van het juiste gedrag van de wagen en om te laten zien dat er niks mis is met rF zelf. Ik ga zien of GSMF zelf niet geïnteresseerd is voordat ik ze zou releasen. Zoals het nu gaat is die PCC gewoon slechte publiciteit voor rFactor. Moest ge het willen proberen, pm of mail me, het is maar een kleine rar. Ik heb altijd interesse. 'k zal u wel 's op msn zien.
|
|
|
Post by arnold on Jan 2, 2006 15:01:35 GMT 1
Moest ge het willen proberen, pm of mail me, het is maar een kleine rar. iedere verbetering is welkom ! dus laat maar komen die "rar" ! vr gr,
|
|
|
Post by Petrol on Jan 2, 2006 16:21:31 GMT 1
PMs zijn verstuurd.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2006 10:29:54 GMT 1
'K zou het ook wel es willen testen. Vanavond ga ik achter mijn Speed7 pedalen, kan ik ze onmiddelijk es uitproberen ermee .
|
|
|
Post by Petrol on Jan 3, 2006 23:22:57 GMT 1
Binnen een paar dagen is er een nieuwe en betere versie, ik zal die terug rondsturen.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 4, 2006 4:31:17 GMT 1
Stuur dat dan van de eerste keer ook maar eens naar mij.
|
|
|
Post by arnold on Jan 4, 2006 16:30:33 GMT 1
ja , ik heb zojuist eens vlug die Porsche cup geinstalleerd en dan kort getest op Spa GTR en dit is duidelijk in het voordeel van Rfactor ten opzichte van LFS : echte wagens én échte circuits. vooral dat laatste is voor mij hét grote pluspunt. oja : die porsche ziet er geweldig uit vanbinnen , supergrafics. vr gr,
|
|
|
Post by Petrol on Jan 5, 2006 1:23:57 GMT 1
Ik heb de link verstuurd. M'n versie 4 is nu wat getest geweest met goede resultaten, dus die kunt ge nu proberen zonder bugs tegen te komen. Deze zijn niet echt meer gebaseerd op de originele, bijna alles is veranderd of opnieuw gemaakt. Nu ben ik de ophanging en aerodynamica verder aan het ontwikkelen maar deze versie geeft al een heel goed idee van wat het gaat worden.
Eens ze echt goed zijn zal ik hier op het forum een link zetten naar de update.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 5, 2006 14:41:48 GMT 1
Da's al heel wat anders! Dat voelt veel meer aan als de Porsches van GTR, maar dan met meer feeling. Ik heb er nog niet genoeg mee gereden, maar je voelt onmiddelijk het verschil. Als je gas geeft plant die kont zich tegen het asfalt, en word die neus een beetje springerig, en als je gas lost voel je de achterkant levendig worden. Da's zoals het zou moeten zijn. Er zal wel nog wat finetuning zijn waarschijnlijk, maar dit is indrukwekkend. Hoe lang zouden die andere gasten van GSMF gewerkt hebben om van een scheve basis iets te maken wat compleet niet als een Porsche reageert? Foute boel als je ziet wat jij in een paar dagen bereikt door de basis aan te pakken.
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 5, 2006 15:08:53 GMT 1
Hoe reageert GSMF eigenlijk op je update? Komt er een officiële update, of gaan ze in hun eigen s**t blijven rollen?
|
|