|
Post by Petrol on Sept 1, 2005 12:45:54 GMT 1
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 1, 2005 13:47:31 GMT 1
Volgens de read me zou het toch gebaseerd zijn op de F1C versie.
Timo
|
|
|
Post by Petrol on Sept 1, 2005 13:59:30 GMT 1
Gebaseerd ja, maar geen simpele conversie zoals er in de toekomst wel nen hoop zullen komen:
"Created originally for F1C for the WGTS mod. It has been upgraded so that the track surface is 2x smoother and many new track objects have been added and modified."
Heel het surface model gebruikt dus 2 keer zoveel polys, dat komt bijna op hetzelfde neer als een nieuw circuit modelen, de layout blijft wel hetzelfde. Het zal ook aangepast zijn aan de dx9 features veronderstel ik.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 1, 2005 15:02:19 GMT 1
Oeps Peter, dat gaat mijn zeer beperkte begrip van modden te boven. Heb mij dus waarschijnlijk wat laten misleiden door de read me.
Groetjes,
Timo
|
|
|
Post by Petrol on Sept 1, 2005 16:07:35 GMT 1
Ge hebt wel gelijk dat de kwaliteit nog niet op het ISI niveau is, dat was m'n 1e indruk. En die chicane is wreed ambetant als ge gewoon zijt om daar rechtdoor te vliegen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 1, 2005 16:42:37 GMT 1
De versie zonder chicane zit er ook bij, toch? Vind die chicane vooral lastig omdat ze vlak na de heuveltop ligt : ge ziet die bijna niet komen. Natuurlijk, is dat ook wel deel van het spel. Timo
|
|
Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Sept 8, 2005 15:21:39 GMT 1
ik hoop dat de 'modders' binnekorte kwalitatief goeie 'echte' circuits uitbrengen : waarom nordschleife, spa, zolder (niet speciaal maar wel leuk voor ons) ... niet ?? met circuits van F1C heb ik geen ervaring in elk geval (wou het niet meer kopen een tijdje geleden omdat ik wist dat rFactor eraan kwam)
ach ja ... de komende maanden zal er nog wel pakken verschijnen hé ...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 12, 2005 17:46:48 GMT 1
Barber Motorsport Complex aka Birmingham is gereleased.
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 12, 2005 19:58:41 GMT 1
"Sweet home Alabama where the skies are so blue..."
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 12, 2005 21:00:09 GMT 1
zalig trackske, beter dan de defaults
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 12, 2005 21:18:40 GMT 1
"Well I heard Mr Young sing about here I heard old Neil put her down I hope Mr Young will remember Southern men don't need him around anyhow..."
Dju, nu zit ik weer met Lynyrd Skynyrd in mijn kop ;D ;D
Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 11, 2005 12:50:38 GMT 1
Zijn er nog extra banen die de moeite zijn? Ik heb nu Limerock en Birmingham.
Nog geen GTR-like Spa versie?
|
|
|
Post by WBuchinski on Oct 11, 2005 17:44:42 GMT 1
"Well I heard Mr Young sing about here I heard old Neil put her down I hope Mr Young will remember Southern men don't need him around anyhow..." Dju, nu zit ik weer met Lynyrd Skynyrd in mijn kop ;D ;D Timo Gewoon even het vliegtuig nemen...gaat wel weer over dan ;D
|
|
Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Oct 26, 2005 15:03:39 GMT 1
Hmm idd Birmingham is wel leuk rijden. Ik verwacht binnen onafzienbare tijd wel enkele goeie banen, eerder dan de rap rap conversies van F1C. Voorlopig nog effe wachten zeker ...
|
|
|
Post by Petrol on Nov 8, 2005 19:33:34 GMT 1
Ik heb hier ne link naar ne site met 8 geconverteerde circuits uit GTR, de originele waaronder Spa, Donington,.. Dat is natuurlijk niet zo legaal, op RSC is de thread ervan al gelocked en link weggenomen, gedreigd met bans en zo.. Te begrijpen natuurlijk, nu, wa zou ik daarmee doen?
|
|