|
Post by Petrol on Nov 9, 2005 14:37:36 GMT 1
Als je dat probleem maar met 1 cicruit hebt ligt het aan dat circuit, en niet aan uw pc. Ik dacht dat de 1e versie van Lime zo'n bug had maar ik had toch een link gegeven naar de laatste versie, niet?
|
|
|
Post by arnold on Nov 9, 2005 14:42:16 GMT 1
Als je dat probleem maar met 1 cicruit hebt ligt het aan dat circuit, en niet aan uw pc. Ik dacht dat de 1e versie van Lime zo'n bug had maar ik had toch een link gegeven naar de laatste versie, niet? wil je dit nogmaals geven please ? want ik heb dat idd maar met dat circuit. anders bevalt Rfactor me wel , moet wel nog eens online gaan testen ook. vr gr,
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Nov 9, 2005 17:01:51 GMT 1
Heb dezelfde graf kaart als Nolle. Heb mij de laatste tijd zitten afvragen of het veel impact zou hebben indien ik die 128Mb upgrade naar 256Mb, 512Mb of meer? Als dat al uberhaupt mogelijk is? Iemand ervaring? Timo de kaart zelf upgraden gaat niet ik had graag geweten of jij ook problemen hebt in Rfactor en zonee wat je configuratie is van pc.. Problemen heb ik niet echt in rF. Alleen, met een vol veld en de details redelijk hoog droppen de FPS soms wel tot tegen 30 of zelfs licht eronder. Van wat ik op RSC lees, lijkt dat mij echter niet dramatisch. Voornamelijk omdat het algemeen wel redelijk vlot loopt. Nu als ik het goed begrijp Nolle, het geheugen van de graf card zelf is niet up te graden, dus de enige mogelijkheid is de hele graf card vervangen? Groetjes, Timo
|
|
|
Post by arnold on Nov 9, 2005 17:18:12 GMT 1
Nu als ik het goed begrijp Nolle, het geheugen van de graf card zelf is niet up te graden, dus de enige mogelijkheid is de hele graf card vervangen? Groetjes, Timo idd ..... ik heb dus Limerock volledig volgens de regels geinstalleerd en het loopt nog vast met de grafische details op high , als ik alles op medium zet niet dus zal maar zo rijden als het daar te doen is. eigenaardig dat alle andere circuits en addon circuits dit probleem niet geven zal er leren mee leven , een andere grafische kaart aankopen zit er niet in , ik heb ook nog het motorrijden als ( grootste ) hobby ( eerder een manier van leven voor ons dan een hobby )! vr gr,
|
|
|
Post by Knarf on Nov 9, 2005 17:54:39 GMT 1
Een crash heeft niks te maken met uw grafische kaart hé Nolle... Het probleem is een verkeerde texture ofzo in dat circuit die niet wordt gebruikt op medium.
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 9, 2005 19:03:30 GMT 1
Ik heb geen problemen met Limerock, maar op zich vind ik dat maar een groot uitgevallen kartbaan hoor... Veel te smal...
|
|
|
Post by Petrol on Nov 9, 2005 19:41:37 GMT 1
Nolle, hier is die link terug:
|
|
|
Post by Petrol on Nov 9, 2005 20:54:57 GMT 1
Back on topic, hier zijn nog enkele links: steve30x.byethost24.com/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?48Volgens mij conversies waarvoor geen toelating gegeven werd, die heb ik nog noet gedownload. Ik heb wel Trois Rivières geprobeerd. Dat is geen conversie denk ik maar speciaal voor rFactor gemaakt voor een mod die nog moet komen, iets gelekt dus. Het is niet mijn type circuit, maar ge zult direct zien dat de kwaliteit iets hoger ligt.
|
|
|
Post by arnold on Nov 12, 2005 10:10:25 GMT 1
Nolle, hier is die link terug: problemen zijn althans voorlopig opgelost , geen vastlopen meer... vr gr,
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 12, 2005 10:54:09 GMT 1
Back on topic, hier zijn nog enkele links: steve30x.byethost24.com/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?48Volgens mij conversies waarvoor geen toelating gegeven werd, die heb ik nog noet gedownload. Ik heb wel Trois Rivières geprobeerd. Dat is geen conversie denk ik maar speciaal voor rFactor gemaakt voor een mod die nog moet komen, iets gelekt dus. Het is niet mijn type circuit, maar ge zult direct zien dat de kwaliteit iets hoger ligt. Die Trois Rivières is een mooie baan, een beetje zoals Macau, of surfers. Een moeilijk stratencircuit, maar mss wel leuk om in een league op te nemen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Nov 14, 2005 8:11:52 GMT 1
Ben hier toevallig opgestoten: een redelijk exhaustieve lijst van rF-downloads precies. Heb ze wel nog niet getest, dus kan zelfs niet zeggen of de links werken. www.menudeimotori.com/downloads/files.php?cat=7Er is ook een download voor een mod genaamd Formula Nippon : precies een mod van de vroegere Japanse F3000, maar 't zou ook gewoon een evolutie van de ISI F1 kunnen zijn? Cheers, Timo
|
|
|
Post by Petrol on Nov 18, 2005 0:24:29 GMT 1
Op die ene site staat nu ne link naar een GTR Brno versie die wel werkt.
|
|
Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Nov 18, 2005 8:39:55 GMT 1
Ben hier toevallig opgestoten: een redelijk exhaustieve lijst van rF-downloads precies. Heb ze wel nog niet getest, dus kan zelfs niet zeggen of de links werken. www.menudeimotori.com/downloads/files.php?cat=7Er is ook een download voor een mod genaamd Formula Nippon : precies een mod van de vroegere Japanse F3000, maar 't zou ook gewoon een evolutie van de ISI F1 kunnen zijn? Cheers, Timo Die Formula Nippon werkt wel fijn. Wagens hebben zelfde uitzicht als de F1's met de skins van de Nippons maar vermogen werd teruggebracht tot ca. 450 PK als ik me niet vergis en remkracht werd ook wat teruggebracht. Heb er al mee gereden en dit valt enorm goed mee. Niet zo heel moeilijk eigenlijk in vergelijking met de 'echte' F1's.
|
|
|
Post by arnold on Nov 18, 2005 12:25:24 GMT 1
Ben hier toevallig opgestoten: een redelijk exhaustieve lijst van rF-downloads precies. Heb ze wel nog niet getest, dus kan zelfs niet zeggen of de links werken. www.menudeimotori.com/downloads/files.php?cat=7Er is ook een download voor een mod genaamd Formula Nippon : precies een mod van de vroegere Japanse F3000, maar 't zou ook gewoon een evolutie van de ISI F1 kunnen zijn? Cheers, Timo Die Formula Nippon werkt wel fijn. Wagens hebben zelfde uitzicht als de F1's met de skins van de Nippons maar vermogen werd teruggebracht tot ca. 450 PK als ik me niet vergis en remkracht werd ook wat teruggebracht. Heb er al mee gereden en dit valt enorm goed mee. Niet zo heel moeilijk eigenlijk in vergelijking met de 'echte' F1's. "kan de pagina niet vinden" krijg ik als ik op de link klik ? vr gr,
|
|
Kuku
Rookie VRL'er
Kurt Diddens
|
Post by Kuku on Nov 18, 2005 16:16:51 GMT 1
Ik ga om te downloaden voor rfactor altijd eens kijken op het RCS forum onder rFactor - mods
|
|