|
Post by Petrol on Mar 1, 2006 18:36:28 GMT 1
Nog een kwestie van dagen denk ik (hoop ik) voor de release van Lienz, en in AutoSimSport was er ook nog info erover. Er wordt trouwens een speciaal evenement daarrond opgezet, een soort online Lienz Festival waar ge in teams aan kunt meedoen. Hier nog een kleine screenshot uit dat magazine, I like it:
|
|
|
Post by Petrol on Mar 7, 2006 20:06:41 GMT 1
|
|
|
Post by WBuchinski on Mar 9, 2006 17:16:53 GMT 1
En ondertussen is Lienz al uit ... heb al een paar "bergwandelingen" uitgeprobeerd ... ziet er wel super uit...
..alleen .. soms heb ik rare "stutters", alsof mij hele beeld bibbert , allez, precies een aardbeving. Heel het beeld gaat af en toe van links naar rechts, een beetje bibberen... net genoeg om storend te zijn..
Is er nog iemand anders die dit heeft?
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 9, 2006 18:02:20 GMT 1
Geen opvallende bibbers, behalve op de kasseien, maar dat zal aan de baan liggen. Dikke fun dat circuit, en grafisch fantastisch. Die uitzichten, t'is al plezant om te sightseeing langs de rotsen, met de grote afgronden en in de verte het dorpje. Het heeft een beetje een Clermont-Ferrand gevoel van gpl. Prachtig.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 9, 2006 19:47:46 GMT 1
Op RSC heb ik nog iemand zoiets zien melden Willy, niet echt een probleem met de fps maar een soort stutter als er een nieuw grafisch deel van het circuit geladen moet worden, of zoiets..
Ik heb er al enkele rondjes gereden, met zo'n 4WD, de Porsche natuurlijk en met wat classics. Voor mij is het de moeite, grafisch heel knap en technisch ook uitdagend genoeg, 't is eens iets anders dan een gewoon circuit. Qua layout vind ik de nr. 4 het beste tot nu toe, daar gaan de leukste haarspeldbochten naar boven. 'k Vind het ergens wel spijtig dat dat stadsgedeelte met die kasseien in elke layout voorkomt, maar dat neem ik er dan maar bij. Mij gaf het zo'n beetje dat GPL gevoel wanneer ge, zoals bij Clermont Ferrand etc, zo'n groot nieuw circuit begon te verkennen. M'n broer heeft ook wat rondjes gereden, die miste een bocht, vloog over een heuvel en tussen enkele bomen, kwam dan uiteindelijk terug op een stuk asfalt terecht, en reed verder. Wie weet moet ge tijdens een race dus oppassen voor vallende "projectielen". ;D
Misschien kunnen we er 'ns een VRL race op doen, nu dat het voor iedereen nog nieuw is. Of ik tijd ga hebben voor dat online Lienz Festival weet ik nog niet, da's een soort teamcompetitie gespreid over verschillende weken, gesponsord door Logitech.
|
|
|
Post by arnold on Mar 11, 2006 9:21:09 GMT 1
En ondertussen is Lienz al uit ... heb al een paar "bergwandelingen" uitgeprobeerd ... ziet er wel super uit... ..alleen .. soms heb ik rare "stutters", alsof mij hele beeld bibbert , allez, precies een aardbeving. Heel het beeld gaat af en toe van links naar rechts, een beetje bibberen... net genoeg om storend te zijn.. Is er nog iemand anders die dit heeft? en waar kan ik de download voor dit circuit vinden ? Vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 11, 2006 13:35:00 GMT 1
En ondertussen is Lienz al uit ... heb al een paar "bergwandelingen" uitgeprobeerd ... ziet er wel super uit... ..alleen .. soms heb ik rare "stutters", alsof mij hele beeld bibbert , allez, precies een aardbeving. Heel het beeld gaat af en toe van links naar rechts, een beetje bibberen... net genoeg om storend te zijn.. Is er nog iemand anders die dit heeft? en waar kan ik de download voor dit circuit vinden ? Vr gr, Arnold. www.rfactor.net
|
|
|
Post by arnold on Mar 11, 2006 13:44:05 GMT 1
en waar kan ik de download voor dit circuit vinden ? Vr gr, Arnold. www.rfactor.net bedankt Werner , had zien staan "read" en niet verder gekeken . vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 12, 2006 10:27:49 GMT 1
Net eens geinstalleerd en eens één rondje getoert op de GP layout met zo ne volledig getunede 4x4. Best wel tof circuit en tof karretje.
En wederom kreeg ik dat gevoel 'ik zal maar gas lossen want dat loopt hier dadelijk verkeerd af' waarin enkel RBR en rF erin slagen van me dat te doen krijgen.
|
|
|
Post by Petrol on Apr 16, 2006 19:44:27 GMT 1
|
|
|
Post by WBuchinski on Apr 16, 2006 20:41:54 GMT 1
Ok Thanks ... ik heb ineens downloadkeuze genoeg
|
|
|
Post by Hill2button on May 17, 2006 10:29:04 GMT 1
Hoe staat het eigenlijk met de Scratch versie van de Ring?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 5, 2006 12:15:20 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 5, 2006 12:48:55 GMT 1
Woohoo, ze zijn goed bezig daar bij ISI. T'is blijkbaar legaal om een layout te imiteren en gewoon de naam te veranderen zonder licentie van die baan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 5, 2006 12:51:13 GMT 1
Woohoo, ze zijn goed bezig daar bij ISI. T'is blijkbaar legaal om een layout te imiteren en gewoon de naam te veranderen zonder licentie van die baan. Heeft iets te maken met BMW/Intel/...-deal heb ik precies gelezen, dermee dat ze deze circuits kunnen uitbrengen, weliswaar onder een andere naam.
|
|