|
Post by friemel on Feb 5, 2013 1:46:44 GMT 1
Ja inderdaad, wat Darin hier verkeerd in ziet snap ik ook totaal niet... . Hij zit steeds te ver af om in turn 14 van daytona er voorbij te geraken, en idd die 15 doet niets verkeerd.
Maar man heb ik gelachen met dat youtube filmpke!
groetjes allemaal!
|
|
|
Post by filipvdv on Feb 5, 2013 12:48:58 GMT 1
iemand interesse om mijn iracing account over te nemen. Ben early member en heb er voor honderden euro's in zitten. Details via pb.
Net verlengd voor 2 jaar in december.
Helaas ontbreekt de tijd om me er nog aan te zetten.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 5, 2013 17:02:25 GMT 1
Wat denken hiervan? Ik denk dat #15 zijn lijn verdedigt en dat Darin Dangi er gewoon niet voorbij komt. Beetje zielig figuur, zou ik zeggen. Die #15 is nu blijkbaar een professioneel NASCAR piloot ? Kan zelf de uitslag niet checken dus ik weet het niet...
|
|
|
Post by nicotineplijster on Feb 5, 2013 18:43:28 GMT 1
ik heb zijn naam even opgezocht, Dylan Duval. zelf heeft hij ook op het filmke.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 5, 2013 21:41:35 GMT 1
Blijkbaar had ik het wat verkeerd begrepen. Hij rijdt wel mee met de Pro NASCAR series IN iRacing.
Dat is dus die allerhoogste divisie voor de ovals, de tegenhanger van die F1's met Greger Huttu en Hugo Luis.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 6, 2013 15:22:11 GMT 1
Ik kan Darin ook ergens begrijpen. De 15 houdt idd zijn lijn en verdedigd, maar ik zou in zijn plaats opgeven en Darin voorbij laten gaan vooraleer er een contact is. Laat hem voorbij en probeer het zelf eens op Darin om hem voorbij te gaan. In een urenrace zo hard je lijn verdedigen vind'k onnodig omdat we allemaal de finish willen halen. Ik kan Darin zijn frustratie zeker begrijpen als hij tot 2x toe begon te slippen. Het blijft Darin zijn fout want hij heel&toe'd niet goed op dat moment. Dat is een reflex dat je moet hebben en die had hij op dat moment niet in huis. Frustratie vind ik begrijpelijk. Om het op youtube te gooien gaat zowiezo hun uitzendingen, sponsorships en viewers schaden vrees ik. Darin maakt zich er zeker niet populairder door. Jammer.
|
|
|
Post by timothy on Feb 10, 2013 9:24:02 GMT 1
LMAO das echt nen Uberbleiter dienen Darin...Typisch gevalleke van "ik ben bekend dus laat mij maar door en kan mij alles permitteren" Diene 15 heeft groot gelijk dat hij vecht voor zijn positie. Volgens mij is hij echt niet trager dan den bleiter dus zou niet weten waarom hij zou plooien... Denk als zo een duel bij de VRL gebeurd beide rijders zich te pletter amuseren en er nooit discussie zou zijn van blocking of niet, maar dat de sfeer zou zijn van woow dikke race met leuke duels....Its an ego thing i guess...
|
|
|
Post by nicotineplijster on Feb 10, 2013 13:44:29 GMT 1
Als je iedereen gaat doorlaten omdat die mss een tikje vlugger is, dan ben je ook niet meer aan het racen. niemand wil een incident voor hebben, maar als je zo begint dan kan je beter time trials gaan doen.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 11, 2013 16:08:05 GMT 1
Ook efkes bezien... zielig, zeg.
Nu ja, veel simracers beseffen niet dat je al in de orde van 3-4 sekonden per ronde sneller moet zijn, om er "zeker" over te gaan. Minder en naargelang de baan het niveau van tegenwerking van den anderen komt ge er gewoon niet langs.
Wat betreft doorlaten: sommigen laat ge door omdat ge weet dat ze anders na een aantal bochten iets marginaals zullen proberen, anderen kunt ge mee racen. Da's wel een beetje de omgekeerde wereld, de goei straffen omdat ze kunnen rijden, maar ja, die zijn dan ook beledigd als ge ze doorlaat, dus...
|
|
|
Post by naish on Feb 18, 2013 22:12:35 GMT 1
Leuk "filmpje" van Geert met Lotus 79 op zandvoort. Geeft wel een goede impressie.
|
|
|
Post by nicotineplijster on Feb 21, 2013 18:40:45 GMT 1
ISR doet het 'em nog maar eens
|
|
|
Post by Cedric on Feb 21, 2013 20:18:40 GMT 1
Man man, dit wordt belachelijker met de aflevering. Nu gaan ze die gast ook nog interviewen ;D
|
|
|
Post by Cedric on Feb 23, 2013 0:18:33 GMT 1
Nog een hilarisch filmpke van Darin Gangi waar hij weer zit te ragen op een simracer
|
|
|
Post by naish on Dec 29, 2014 16:03:15 GMT 1
Het kan geen kwaad zo nu en dan je iRacing account te checken. Bij mij stonden er heel wat credits zodat ik gratis mijn account kon vernieuwen. En iRacing draait bij mij het beste van alle sims..
|
|
|
Post by Moerie on Dec 29, 2014 17:11:04 GMT 1
Het kan geen kwaad zo nu en dan je iRacing account te checken. Bij mij stonden er heel wat credits zodat ik gratis mijn account kon vernieuwen. En iRacing draait bij mij het beste van alle sims.. Hoe geraak je aan die credits? Ik ben sedert een paar dagen gestart met iRacing, echt een prachtige sim. Maar je betaald er ook genoeg voor ... Vandaag een zalige race gehad met die Mazda mx5, constant inhalen en ingehaald worden, maar dat doe je met de nodige reserve's om zeker niemand van de baan te rijden en geen onnodige punten te verliezen.
|
|