|
Post by kartonflash on Jul 23, 2012 17:42:30 GMT 1
Iracing deal 2 jaar abbo voor 99 usd...
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Jul 26, 2012 16:56:03 GMT 1
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 27, 2012 0:07:15 GMT 1
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Jul 27, 2012 13:46:47 GMT 1
Ik denk dat een VRL iRacing league wel wat vroeger actieve VRL'ers terug zou kunnen aantrekken, mezelf incluis :-). Ik ben op de iRacing-listings wel wat bekende VRL namen tegengekomen. Vraag is natuurlijk met welke wagens. Misschien de Lotus 49 als deze uitkomt?
|
|
|
Post by covids on Jul 27, 2012 14:00:53 GMT 1
Ik vind die Caddys eigenlijk nog niet zo slecht rijden ...
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 27, 2012 15:33:01 GMT 1
Ik denk dat een VRL iRacing league wel wat vroeger actieve VRL'ers terug zou kunnen aantrekken, mezelf incluis :-). Ik ben op de iRacing-listings wel wat bekende VRL namen tegengekomen. Vraag is natuurlijk met welke wagens. Misschien de Lotus 49 als deze uitkomt? Denk ik ook. Ik noem al enkele namen, actieve iracers die zouden kunnen meedoen: Mezelf Kevin Wim Mathias Steven Guy Herman Donny Andras Matthijs Steve Frank
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 27, 2012 15:55:57 GMT 1
Jammer maar helaas, er komt geen iRacing league onder de naam VRL. Net de bevestiging gekregen.
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Aug 20, 2012 20:47:25 GMT 1
Tuesday, 21-Aug-2012 @ 23.00 GMT, release of Zolder.
|
|
|
Post by naish on Sept 7, 2012 14:24:20 GMT 1
Ik heb vandaag mijn iRacing weer geactiveerd en van de aanbieding gebruik gemaakt: 2 jaar voor 99 usd. Valt mee, als je mij vraagt.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Sept 7, 2012 14:45:36 GMT 1
Zeker en vast. Koop zeker Zolder erbij, precies of je rijdt op het echte circuit.
|
|
|
Post by naish on Sept 7, 2012 14:53:27 GMT 1
Ik wil eigenlijk wachten tot de Lotus of Ruf er is. Ik moet namelijk ook nog Oulton Park kopen. 3 stuks is weer korting. Ik blijf toch een Nederlander.. :-)
|
|
|
Post by Knarf on Sept 7, 2012 17:32:46 GMT 1
Zeker en vast. Koop zeker Zolder erbij, precies of je rijdt op het echte circuit. Ik heb het in iRacing zelf nog niet gezien, enkel de screenshots. Daarnaast kom ik wel wekelijks op het echte circuit zelf. En eerlijk... Ik vind die screenshots echt zwaar afwijken van het echte. Maar dan gewoon kwa kleuren eigenlijk. De vorm is dankzij de laser sowieso goed en dat is het belangrijke. Kriebelt hier ook wel om nog eens iRacing te doen, maar ik blijf de prijs erover vinden. Ik hoop dat AC de nieuwe gouden kelk wordt
|
|
|
Post by naish on Sept 8, 2012 9:46:23 GMT 1
iRacing is op het moment de sim die het beste draait en online erg goed is. Plug and Play. Ik wilde wachten op Asseto Corsa maar als ik interviews met Kunos van AC lees is hij minst bedreven in de netcode. En voor € 3,24 per maand kan ik de komende 2 jaar wel lekker online rijden met vrienden.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Sept 8, 2012 11:33:10 GMT 1
Haha heel juist Patrick. Mja, Zolder moet je voorstellen in "dawn" versie op iRacing he. Ziet er wat donkertjes uit dat wel.
|
|
|
Post by Knarf on Sept 8, 2012 11:38:24 GMT 1
AC is inderdaad afwachten, want laat ons eerlijk wezen... De afwerking van nK-Pro liet nogal heel veel te wensen over. Ik ben het er overigens volmondig mee eens dat iRacing veruit de beste sim is van het moment, en dat ge dan op ieder moment van de dag wel racekes kunt doen is nog een mooie bonus. De minpunten : - ik ken die mannen waar ik altijd tegen race helemaal niet. Ik rij veel liever tegen jullie hier - prijs is in vgl met andere games een beetje compleet geflipt En Zolder... Het is vooral dit screenshot wat me destijds opviel : www.simnewsdaily.com/wp-content/uploads/2012/08/iRacing-Circuit-Zolder-Available-For-Pre-Order.jpgDie curb lijkt echt compleet niet op de echte hoor.
|
|