|
Post by Filip Verbert on Nov 21, 2012 19:03:19 GMT 1
Mijne is verlengd!
|
|
|
Post by timothy on Nov 21, 2012 20:30:53 GMT 1
Proficiat Filip, hopelijk is Kaatje er ook tevreden mee nu de verlenging een feit is
|
|
|
Post by Nick on Nov 21, 2012 20:37:40 GMT 1
Proficiat Filip, hopelijk is Kaatje er ook tevreden mee nu de verlenging een feit is Hahaaa :-) goeike!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Nov 22, 2012 17:47:44 GMT 1
Proficiat Filip, hopelijk is Kaatje er ook tevreden mee nu de verlenging een feit is Haha! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by timothy on Nov 23, 2012 18:38:59 GMT 1
was daarnet samenvatting op MOtors Tv van Nascar en F1 seizoen in iracing...
|
|
|
Post by Filip Verbert on Nov 24, 2012 19:12:48 GMT 1
COOOL
|
|
|
Post by Rino on Dec 31, 2012 10:34:12 GMT 1
Heb een 3maand promo liggen. Interesse iemand?
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 31, 2012 19:23:12 GMT 1
zegt da keer aan den daddy ?
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jan 15, 2013 22:26:21 GMT 1
Ons team doet mee aan de Sim Racing Teams Challenge. Een league van 6 races in de maanden maart tot juni. Het is een teamkampioenschap dus individuele resultaten tellen niet mee. Het leuke hieraan is dat de rijders verwisseld mogen worden dus niet met dezelfde 2 rijders een volledig kampioenschap rijden. Totaal van 6 races waarvan een maximum limiet van 3 races per rijder. Dat betekent dat we zelfs met 12 verschillende rijders mogen starten per race. 2 wagens per team. Dat zou geweldig zijn! Onofficieel zouden de races doorgaan op donderdagavonden. 20u start sessie en om 21u begint de race (60 of 90 minuten). Daar zijn ze nog niet uit. Ze zijn nog aan't bekijken om op een weekendavond te rijden. Alle races worden uitgezonden en er zijn prijzen te winnen voor de winnaars. Wat is onze bedoeling als team: 12 verschillende nederlandstalige rijders vinden die willen meerijden met ons team aan dit kampioenschap! Info op: stc.racedepartment.com/ Laat hier gerust iets weten als je graag wil meerijden Er zal gereden worden met de Mclaren MP4. Onze wagen:
|
|
|
Post by naish on Feb 4, 2013 7:29:00 GMT 1
Wat denken hiervan? Ik denk dat #15 zijn lijn verdedigt en dat Darin Dangi er gewoon niet voorbij komt. Beetje zielig figuur, zou ik zeggen.
|
|
|
Post by Mee on Feb 4, 2013 9:53:52 GMT 1
Wat denken hiervan? Ik denk dat #15 zijn lijn verdedigt en dat Darin Dangi er gewoon niet voorbij komt. Beetje zielig figuur, zou ik zeggen. Mooi gereden van #15, die doet totaal niks fout. Flauw, heel flauw. "Can you just hold your line and just let somebody pass."
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 4, 2013 10:16:35 GMT 1
Ok, wat een loser. Je kan niet altijd een positie winnen omdat je sneller bent. Dnf'en uit frustratie omdat iemand niet voorbij raakt is een zwakke mentaliteit. Die 15 is er voorbij gekomen omdat Gangi al aan het sukkelen was. Da's dus al zijn eigen schuld, maar hij kan de frustratie niet verwerken in plaats van kalm te blijven. Ik zie nergens ook echt waar hij snelheid genoeg had om er echt voorbij te komen. Mooi verdedigd, en ja dat is frustrerend, maar je moet sterker zijn dan dat. Dan nog doordrammen op een YouTube show daar over is zeeeeeer zielig, leer eens relativeren man.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 4, 2013 18:54:11 GMT 1
Hij doet wel goed zijn best om om de x tijd eens als ne 'moron' over te komen hé ?
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 4, 2013 20:07:56 GMT 1
Amusant hoe hij word afgeschoten in de YT comments.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 4, 2013 23:27:12 GMT 1
Volgens mij is het toch aan hem om een gat te zoeken... De 15 houd gewoon zijn lijn aan en is eigenlijk even snel. Moest ik dat zijn zou ik ook zo blijven rijden. Tenzij die dat achter mij merkelijk sneller is, dan ga ik wel wat "gentelmennen"
|
|