|
Post by Filip Verbert on Apr 7, 2012 20:28:21 GMT 1
Gestemt
|
|
|
Post by Rino on Apr 7, 2012 21:51:30 GMT 1
Voted!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 9, 2012 22:44:06 GMT 1
Aan alle iracers onder jullie, lees even dit forumtopic members.iracing.com/jforum/posts/list/0/1881993.page#43416292 korte races uitgezonden door GlacierTV, maar niet voor ons iRacers, maar...... voor de vrouw/vriendin van de iracer! Wie doet mee?! Het is een interessepeiling dus wil weten hoeveel vrouwen ik kan inschrijven hiervoor. Die van mij doet alvast mee!
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Apr 16, 2012 16:06:17 GMT 1
De buit is binnen. Bedankt iedereen die me gesteund heeft.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 16, 2012 20:33:30 GMT 1
Hou ons op de hoogte van u indrukken als ge het hebt aub. Als kandidaat koper zou ik graag eens een testritje versieren als da zou kunnen...
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Apr 17, 2012 17:04:12 GMT 1
Een testrit kan zeker, na de test periode welteverstaan want dan is het snaveltjes toe. :-)
|
|
|
Post by donshere on Apr 28, 2012 5:14:37 GMT 1
Hey VRL'ers. Ik ben van plan om terug wat te racen en de 3 for 1 promo van iracing te nemen. Ik heb ondertussen al wat gelezen over hoe het zowat in elkaar steekt en wat belangrijk is, zoals de Safety rating en Irating, maar als iemand nog tips heeft voor rookie's dan hoor ik het graag!
Ik zal waarschijnlijk maandag of dinsdag lid worden en dan is het alleen nog wachten tot donderdag voor de installatie van Belgacom waarvan de verbinding hopelijk stabiel genoeg is. Indien iemand wil dat ik een e-mail als referentie toevoeg dan wordt dat degene die als eerste een PM stuurde met het emailadres.
Greetz en tot binnenkort on track!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 30, 2012 22:35:38 GMT 1
Nice Donny, maar ivm met tips... Check de vorige 76 bladzijden, daar staan meermaals tips in denk'k . Grapje Goh, vooral races uitrijden en niet zozeer staren naar een top 3. Geen incident points en races uitrijden zijn het voornaamst. Dan met de skip barber rijden tot je C-license en dan zou'k Formule Mazda rijden. Dan zit je al in C-class. Rookie class heeft veel noobs en slechte rijders dus een baalrace is niet ongewoon in die lagere klasse. Hoe hoger je geraakt, hoe beter de races zullen worden. Mocht je meer vragen hebben, kan je altijd terecht op ons teamforum. Zitten genoeg fulltime iRacers die veel know-how bezitten. www.art-simracing.be(Wel eerst registreren en afwachten tot ik je de permissies geef). We helpen je graag verder! Good luck!
|
|
|
Post by donshere on May 2, 2012 13:56:16 GMT 1
Nice Donny, maar ivm met tips... Check de vorige 76 bladzijden, daar staan meermaals tips in denk'k . Grapje Goh, vooral races uitrijden en niet zozeer staren naar een top 3. Geen incident points en races uitrijden zijn het voornaamst. Dan met de skip barber rijden tot je C-license en dan zou'k Formule Mazda rijden. Dan zit je al in C-class. Rookie class heeft veel noobs en slechte rijders dus een baalrace is niet ongewoon in die lagere klasse. Hoe hoger je geraakt, hoe beter de races zullen worden. Mocht je meer vragen hebben, kan je altijd terecht op ons teamforum. Zitten genoeg fulltime iRacers die veel know-how bezitten. www.art-simracing.be(Wel eerst registreren en afwachten tot ik je de permissies geef). We helpen je graag verder! Good luck! Hey Filip, bedankt voor je reply en tips. Ik heb met veel plezier in enkele uurtjes alle pagina's en posts gelezen en heb ervan genoten Is leuk om het ganse traject te lezen van de verwachtingen tot de eerste release en tot nu. Ik had wat probs met m'n paswoord en dit is net opgelost dus kan ik pas vanaf nu geld storten naar paypal, maar heb nog een vraag vooraleer ik dit wil doen. Is het mogelijk om een overzicht te krijgen van de kalender zodat ik een idee heb hoever in het seizoen we zitten en welke wagens en tracks in de nabije toekomst relevant zijn ?? Ik ben allesinds niet van plan om bakken geld ertegen te smijten, maar af en toe een track en/of wagen kopen als de tijd rijp is zit er wel in. Ik wil dus graag weten als het aangewezen is om naast m'n abonnement meteen ook een wagen of track te kopen? Edit: Niet te geloven.. Ik dacht even snel te betalen via paypal (omdat ik geen visa heb) en dan vragen ze om creditkaart gegevens om te bevestigen... Toen ik FVA betaalde via paypal moesten die niet persé nog eens creditkaart gegevens hebben.
|
|
|
Post by Mee on May 2, 2012 14:31:33 GMT 1
Je hebt thans geen kredietkaartgegevens nodig voor iRacing hoor. Zeker dat je nergens over hebt gekeken?
|
|
|
Post by donshere on May 2, 2012 14:36:34 GMT 1
Je hebt thans geen kredietkaartgegevens nodig voor iRacing hoor. Zeker dat je nergens over hebt gekeken? Ik heb pp aangeduid als betalingsmiddel, via iracing ingelogd bij pp en nadien vroegen ze bevestiging van creditkaart. Heb dat proberen over te slaan door gewoon verder te klikken maar dit lukte niet. Ik zal nog eens proberen.
|
|
|
Post by donshere on May 2, 2012 14:46:26 GMT 1
Je hebt thans geen kredietkaartgegevens nodig voor iRacing hoor. Zeker dat je nergens over hebt gekeken? Ik heb pp aangeduid als betalingsmiddel, via iracing ingelogd bij pp en nadien vroegen ze bevestiging van creditkaart. Heb dat proberen over te slaan door gewoon verder te klikken maar dit lukte niet. Ik zal nog eens proberen. Oops.. ik vermoed dat ik weet wat er fout gaat. Vooraleer ik me bij iracing kan registreren en betalen met pp moet ik er eerst voor zorgen dat er op m'n pp account voldoende geld op staat
|
|
|
Post by Filip Verbert on May 3, 2012 14:18:39 GMT 1
Sorry dat ik wat later reageer Donny, maar is je inschrijving al in orde ondertussen?
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on May 3, 2012 17:11:52 GMT 1
Zorg ook ervoor dat je geld in $ converteert voor iracing want laatst deed hij daar moeilijk over. Vroeger deed hij dit automatisch, gewoon geld op PP zetten in € en betalen. Nu wou hij dit enkel doen als ik genoeg $ had.
|
|
|
Post by donshere on May 3, 2012 20:28:07 GMT 1
De inschrijving is nog niet in orde. De fout was dat ik me al wou inschrijven terwijl er onvoldoende geld op m'n paypal account stond. Ik had ondertussen $ als primary ingesteld. M'n verbinding is sinds vandaag allesinds terug in orde met zo'n 2.2 up and 26 down via speedtest.
|
|