|
Post by donshere on May 4, 2012 7:48:00 GMT 1
Ik heb net de MX5 even getest op Lime rock met een tijd van 59.9s fixed setup. Ben algemeen zeer tevreden over de graphics, physics en hoe alles marcheert. Alleen vroeg ik me af waar ik setups terug kan vinden van andere gebruikers? Kunnen die alleen doorgegeven worden? Op de art-simracing site vond ik geen terug voor de MX5. De betaling via paypal verliep trouwens vlekkeloos, en er wordt niet naar creditkaart gegevens gevraagd indien er voldoende geld op die rekening staat
|
|
|
Post by kartonflash on May 4, 2012 10:31:42 GMT 1
Hi donny ,setups vind je op het iracing forum en ik dacht dat er een link is op de frontpage van iracing onder je auto...Tis bij mij ook al ff geleden dat ik er op ben geweest.En op de testserver kan je ook sets uitwisselen zoals in rfactor...Nog een 15 dagen werken en dan heb ik 10 dagen vrij en wou vanaf dan men abbo verlengen...CYA
|
|
|
Post by donshere on May 4, 2012 14:37:26 GMT 1
Hi donny ,setups vind je op het iracing forum en ik dacht dat er een link is op de frontpage van iracing onder je auto...Tis bij mij ook al ff geleden dat ik er op ben geweest.En op de testserver kan je ook sets uitwisselen zoals in rfactor...Nog een 15 dagen werken en dan heb ik 10 dagen vrij en wou vanaf dan men abbo verlengen...CYA Yo Steven. Ik vond niet meteen iets op de site. Via het forum vond ik tot nu toe alleen guides en tips ivm setups. Heb wel via google deze site gevonden www.racesetups.com/ en heel wat setups gevonden van vooral Steve Claeys. Thanks!
|
|
|
Post by nicotineplijster on May 4, 2012 14:55:01 GMT 1
na Spa is het nu de beurt aan zolder
|
|
|
Post by donshere on May 4, 2012 20:44:07 GMT 1
Woooot! Net m'n eerste race gereden. Gestart van pole en gewonnen met 30sec voorsprong. Mooi begin
|
|
|
Post by Knarf on May 9, 2012 17:48:48 GMT 1
Jammer was men SSD wéér gecrashed (zit nu aan men 4de op 13 maanden tijd) en heb ik dus mijn laatste 2 weken iRacing gemist In ieder geval. iRacing is voor mij momenteel zonder enige twijfel de beste sim die ge maar kunt vinden. Enkel 2 problemen. Probleem 1 is dat ge tegen veel onbekenden kunt racen, het is veel plezanter racen met mannen die ge al eens in het echt hebt gezien enzo. Probleem 2 is de prijs. Probleem is oplosbaar als bv de VRL een iRacing seizoen houdt afgestemd op de iRacing kalenders (zodat ge door de week gewoon racekes kunt oefenen tegen andere iRacers, en de zondag dan een VRL race). Maar probleem 2 vind ik echt wel een probleem. Ik kan mezelf er echt niet toe overhalen om in verhouding met andere sims zoveel geld meer te betalen.
|
|
|
Post by Hill2button on May 9, 2012 17:57:34 GMT 1
Jammer was men SSD w��r gecrashed (zit nu aan men 4de op 13 maanden tijd) en heb ik dus mijn laatste 2 weken iRacing gemist In ieder geval. iRacing is voor mij momenteel zonder enige twijfel de beste sim die ge maar kunt vinden. Enkel 2 problemen. Probleem 1 is dat ge tegen veel onbekenden kunt racen, het is veel plezanter racen met mannen die ge al eens in het echt hebt gezien enzo. Probleem 2 is de prijs. Probleem is oplosbaar als bv de VRL een iRacing seizoen houdt afgestemd op de iRacing kalenders (zodat ge door de week gewoon racekes kunt oefenen tegen andere iRacers, en de zondag dan een VRL race). Maar probleem 2 vind ik echt wel een probleem. Ik kan mezelf er echt niet toe overhalen om in verhouding met andere sims zoveel geld meer te betalen. Weer een ssd!? Zou dat niet aan je voeding of mobo liggen? De mijne werkt nog altijd perfect.
|
|
|
Post by Knarf on May 9, 2012 20:15:30 GMT 1
Geen idee... Heb nu een ander type gekregen. Probleem wat ik heb met die Vertex2 komt wel heel vaak voor als ik op internet rondzoek.
|
|
|
Post by Timpreza on May 9, 2012 22:04:57 GMT 1
Hout vasthouden, maar mijne Vertex 2 loopt nu toch al een hele tijd vlekkeloos. Zal ongeveer een jaar zijn schat ik.
|
|
|
Post by Mee on May 10, 2012 11:05:39 GMT 1
Hier ook 1,5 jaar Vertex 2 zonder enig probleem (hout!). Op het werk heb ik in 2 laptops een OCZ Agility 3 gestoken, die deden wel wat moeilijker met om de week eens een volledige freeze. Maar na een firmware-update was dat opgelost. Is alleszins nog altijd de allerbeste upgrade voor een pc, en zeker voor laptop. Vroeger deed die laptop er 5 minuten over om op te starten en responsief te zijn, nu 50 seconden .
|
|
|
Post by covids on May 10, 2012 22:23:54 GMT 1
|
|
|
Post by kartonflash on Jun 19, 2012 6:02:06 GMT 1
Nog eens een maand abb gepakt ,zijn er hier nog mensen actief op iracing?en met welke serie zijn jullie bezig?lwesti van wa bekende tegen te komen.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jun 19, 2012 22:09:29 GMT 1
Heb er ook al zitten naar uitkijken. Alleen hou ik me liever aan 1 game, rfactor gaat dan weer langs de andere kant kalmpjes worden qua races komende maanden.
|
|
|
Post by donshere on Jun 20, 2012 2:11:19 GMT 1
Nog eens een maand abb gepakt ,zijn er hier nog mensen actief op iracing?en met welke serie zijn jullie bezig?lwesti van wa bekende tegen te komen. Hey Steven, ik rij niet dagelijks maar als je me terug vindt zal dat momenteel eerder bij de Star Mazda's zijn. Heb de laatste week nog geen races gereden omdat ik eerst de wagen voldoende onder controle wil hebben en wat geëxperimenteerd heb met de setup. Deze week trouwens op Spa.
|
|
|
Post by covids on Jun 20, 2012 8:11:34 GMT 1
Ik rij ook Star Mazda, als ik er de tijd voor vind. Wegens gebrek aan practice de laatste tijd geen races meer gereden.
|
|