|
Post by Filip Verbert on Mar 29, 2012 0:26:51 GMT 1
Betalen om te simracen houdt de wreckers buiten he In mijn zeer korte iracing periode ben ik er toch een paar tegengekomen. Mijn goesting was direct over. Wreckers zijn trouwens de reden dat ik bij een league ben gaan rijden, en ik moet zeggen...nog geen seconde spijt van gehad. In een zéér korte periode kan je niet juist oordelen Peter. Idd die wreckers zijn er in de rookie en D-class, maar die verdwijnen al snel als je een hogere klasse rijdt en betere iRating hebt (boven 2500). Ik ben alvast geen wreckers meer tegengekomen in B-class en A-class. Enkel soms domme idioten die vreemde reacties in huis hebben, maar dat heb je in league racen ook.
|
|
|
Post by Cedric on Mar 31, 2012 1:10:47 GMT 1
Ge krijgt er soms wel hoor. Ik heb ben nu bezig aan 3 maanden voor $6, en in het verleden al eens 1 maand voor $1 Frank, waar vind ge die 3 maanden voor 6$ promo? Vandaag een eerste plaats met de Skip op Laguna Seca Het enige jammere is als je verhoogt van klasse, je niet enkel best een nieuwe wagen kan kopen maar ook een vijftal circuits om een heel seizoen mee te kunnen. Natuurlijk kan je misschien op 1 week promoveren, maar dan moet je weer nieuwe content kopen. Ik denk dat ik binnenkort wat rookie series ga rijden, want volgende week zitten ze met de Skip op Suzuka en de week erna op Zandvoort. Zo kan je blijven kopen natuurlijk. Die mannen hun systeem zit slim in elkaar Het enige waarvoor ik een beetje bang ben bij de rookies zijn wreckers. Trouwens Filip, merci voor al uw hulp tot nu toe al he. Ik heb er echt heel veel aan.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 31, 2012 7:55:42 GMT 1
Ah ge weet het, ge zit rap aan 100$ zonder zot te doen. Promo of niet.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 31, 2012 10:20:54 GMT 1
Cedric, dat was nen email die ik heb ontvangen 'Best Ever time to come back to iRacing'. Volgens mij krijgen enkel 'speciale' members die. Met 'speciale' bedoel ik mensen die 2 jaar geleden een maand iRacing hebben gebruikt voor $1, wel veel speelden maar niet terugkeerden.
In die mail stond ook geen promo-code zoals normaal maar een 'your unique link' om op te klikken. Eigenlijk was het $9, maar ik kreeg nog $3 korting omwille van iRacing dollars.
Suzuka zou ik niet kopen voor die Skip denk ik. Als ik iets zou kopen zou het Mosport en/of Oulton zijn. Maar ik koop niks en rij maar om de paar weken Skip en de rest Mazda en Spec Racer.
Ge geeft uiteindelijk zo veel uit als ge zelf wilt. Ik zal 4 maanden iRacing gedaan hebben voor $7. En dan is het zomer, en daarna zal Asetto Corsa er wel zijn denk ik.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 31, 2012 12:23:22 GMT 1
Oude of nieuwe members, ze gooien met promo's voor iedereen hoor. Uiteindelijk is dat maandelijks abbo het goedkoopste van heel het spel. Als ge er maar op zit, redeneren ze. Ze shufflen hun kalenders zo dat ge altijd wel ergens tracks of auto's moet kopen.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 31, 2012 18:42:05 GMT 1
Ze shufflen hun kalenders zo dat ge altijd wel ergens tracks of auto's moet kopen. Bwa... Ge kunt echt wel altijd rijden hoor zelfs met stock-content. Meestal zelfs in 2 verschillende categorieën.
|
|
|
Post by Cedric on Apr 4, 2012 12:09:41 GMT 1
Hmmm heb toch maar Suzuka gekocht Wordt dikke fun met de skippy denk ik ;D
|
|
|
Post by Knarf on Apr 4, 2012 12:21:14 GMT 1
Ik ga deze week nog eens de SpecRacer racen tussen Mazda's en Pontiacs. Zalig driftbakske
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 5, 2012 11:39:17 GMT 1
Als je bij jezelf zegt om maandelijks een track te kopen (8-9 euro...) en een auto per nieuwe license, valt da allemaal erg goed mee. Later kan je dan meegenieten van al die special events en dat zijn er heel wat. Leagues zijn er nu ook genoeg.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 5, 2012 11:40:45 GMT 1
Trouwens Filip, merci voor al uw hulp tot nu toe al he. Ik heb er echt heel veel aan. Altijd graag gedaan ze Cedric.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 6, 2012 10:57:27 GMT 1
Maandagmiddag 9 april rond 13u start ik een iRacing server. PW: ART Dit omdat ik die dag heel mijn PC en hardware naar de zaak verplaats omdat we daar een familiefeestje hebben en ik alle familieleden, neven, nichten en kleine kindjes wil laten zien wat iRacing en simracing is. Ik denk da'k telkens servers opstart van 2u om zo eens verschillende tracks te laten zien. Misschien later op de avond een laatste serverhost met race op het einde. Misschien een uitgelezen kans om jullie vrouw, vriendin, neef, nichtje, kleindochter, kleinzoon,... ook eens te laten iRacen!? Alle iRacers onder jullie zijn welkom! Als je dus een auto rare dingen ziet doen onder mijn naam, ik ben het niet! Meestal toch ni... ;D
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Apr 7, 2012 15:52:00 GMT 1
Mannen, Ik ben geselecteerd als één van de 10 finalisten om gekozen te worden om de test en review te doen van het nieuwe Fanatec ClubSport Wheel. De tester krijgt dus de wheelbase, samen met 2 stuurtjes, Formula stuur en BMW GT2 stuur. Ben al jaren aan het uitkijken voor een highend stuur die niet in de duizenden eurootjes loopt en ik denk dat dit wel eens een kanshebber is. Heb al wat stuurtjes getest en nooit gevonden wat ik wou. Misschien is het nu wel raak. Dus om dit stuur dan op voorhand te kunnen testen en aan 50% te kopen, tja daar zeg ik niet neen op. Als jullie mij willen steunen in dit project, stem dan voor me in de volgende link. members.iracing.com/jforum/posts/list/1875014.pageHeel erg bedankt.
|
|
|
Post by naish on Apr 7, 2012 16:40:22 GMT 1
Gestemt!
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 7, 2012 16:42:09 GMT 1
Done!
|
|