|
Post by Cedric on Mar 23, 2012 21:14:04 GMT 1
Gratis maand Iracing voor mensen die het nog niet uitgeprobeerd hebben! Is wel maar geldig tot zondag, dus je moet je haasten. Ze zeggen btw dat het 0 $ kost, maar ze rekenen toch 1$ aan "om er zeker van te zijn dat je een geldige betaalmethode hebt gekozen" www.virtualr.net/iracing-com-free-month-promo
|
|
|
Post by Cedric on Mar 27, 2012 16:19:17 GMT 1
Alright, ben vanacht gepromoveerd naar D-class. Heb de smaak goed te pakken en heb de skipy gekocht ;D Nu wordt het nog leuker. Deze week rijden ze op Laguna Seca, maar volgende week op Suzuka en de week erna op Zandvoort. Ik ga nog zien of ik de tracks ga kopen. Ik ben zwaar onder de indruk van Iracing en de hele community erachter. Ik ga wel na deze maand, geen maand extra nemen. Even pauzeren dan, en daarna mischien via een promo een paar maanden kopen ofzo. Ik wil er zeker geen bakken geld tegenaan beginnen te smijten
|
|
|
Post by Mee on Mar 27, 2012 16:25:01 GMT 1
Even pauzeren dan, en daarna mischien via een promo een paar maanden kopen ofzo. Promo's voor reeds bestaande gebruikers zijn er maar heel weinig. Vandaar dat mijn "echt" account Bart Stroobants3 noemt .
|
|
|
Post by Cedric on Mar 27, 2012 16:35:52 GMT 1
Even pauzeren dan, en daarna mischien via een promo een paar maanden kopen ofzo. Promo's voor reeds bestaande gebruikers zijn er maar heel weinig. Vandaar dat mijn "echt" account Bart Stroobants3 noemt . Ja da heb ik idd al gehoord maar overlaatst was er toch zo'n Black Friday promotie ook voor bestaande gebruikers? Een jaar iRacing voor de helft van de prijs geloof ik.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 27, 2012 17:00:05 GMT 1
Betalen om te simracen houdt de wreckers buiten he
|
|
|
Post by Zwijger on Mar 27, 2012 18:53:27 GMT 1
Betalen om te simracen houdt de wreckers buiten he In mijn zeer korte iracing periode ben ik er toch een paar tegengekomen. Mijn goesting was direct over. Wreckers zijn trouwens de reden dat ik bij een league ben gaan rijden, en ik moet zeggen...nog geen seconde spijt van gehad.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 27, 2012 18:57:04 GMT 1
Promo's voor reeds bestaande gebruikers zijn er maar heel weinig. Vandaar dat mijn "echt" account Bart Stroobants3 noemt . Ja da heb ik idd al gehoord maar overlaatst was er toch zo'n Black Friday promotie ook voor bestaande gebruikers? Een jaar iRacing voor de helft van de prijs geloof ik. Ge krijgt er soms wel hoor. Ik heb ben nu bezig aan 3 maanden voor $6, en in het verleden al eens 1 maand voor $1
|
|
|
Post by rodney on Mar 27, 2012 20:21:51 GMT 1
wanneer ga je eigelijk van D naar C? ik heb boven de 3 sr en alle race's een tt gedaan die verwacht worden te doen
|
|
|
Post by Nick on Mar 27, 2012 21:02:07 GMT 1
wanneer ga je eigelijk van D naar C? ik heb boven de 3 sr en alle race's een tt gedaan die verwacht worden te doen Er zijn een aantal momenten in het seizoen (zie kalender) waarop je kan promoveren als je aan alle verwachtingen voldoet + SR boven de 3. Als je SR boven de 4 is, promoveer je direct op het moment zelf.
|
|
|
Post by rodney on Mar 27, 2012 21:05:04 GMT 1
wel ja, gistere was zo een dag, en ik had alles goed, er stond bij ready for promotion ma der is niks gebeurd :s
|
|
|
Post by timothy on Mar 27, 2012 22:17:24 GMT 1
Eerst nog 30euro storten Rodney dan mag je promoveren...lol
|
|
|
Post by oracle on Mar 27, 2012 22:32:15 GMT 1
wel ja, gistere was zo een dag, en ik had alles goed, er stond bij ready for promotion ma der is niks gebeurd :s Verschillende promotie dagen per klasse zeker dat juist jouw klasse aanbod kwam ?
|
|
|
Post by Mee on Mar 27, 2012 22:55:58 GMT 1
Gewoon SR boven de 4 krijgen hè . Ik had mijn B tamelijk snel zo.
|
|
|
Post by covids on Mar 28, 2012 8:40:55 GMT 1
wel ja, gistere was zo een dag, en ik had alles goed, er stond bij ready for promotion ma der is niks gebeurd :s Verschillende promotie dagen per klasse zeker dat juist jouw klasse aanbod kwam ? Net even op de kalender gekeken en gisteren was dus een rookie promotion dag. Op die momenten zullen enkel mensen met level R die 'Ready for Promotion' zijn gepromoveerd worden tot D-Class. Je zal hoger promoveren zonder te shorttracken (SR boven 4) indien je Safety Rating en Minimum Participation voldaan zijn bij het begin van het volgende seizoen, in dit geval 1 mei.
|
|
|
Post by kartonflash on Mar 28, 2012 15:27:38 GMT 1
Precies toch wel wa vrl leden op iracing momenteel....binne maandje kom ik er ook zeker op terug maar momenteel wa kort bij kas...ik zit momenteel op B.Tis wel wa kostelijk idd maar toch wel allemaal vrij professioneel vind ik.FFB is super alsook de tracks en cars.
|
|