|
Post by rodney on Mar 6, 2012 6:09:58 GMT 1
Rotrace Rodney. Reed in split 1, had goed tempo en 200m nadat de race was begonnen, spinde eentje vlak voor me en pakt me mee. Kon hem niet ontwijken. Ik moest pitten daardoor, kwam laatste terug op de baan en kom achteraan de dp's terecht. 6 rondjes later kwam ik in gevecht met 2 dp rijders en in turn 1 steekt eentje me voorbij en spint voor me. Alweer geen ontwijken aan en weer schade. Paar bochten later spin ik er gewoon af, recht de muur in. Wrs door de opgelopen schade en had mijn pm niet afstaan. Die kerel zat me vanalles te verwijten... Geen idee wat ik fout deed. Dit was mijn geweldige race samengevat haha ;D oei da ziet er ne zware tegenvaller uit. seg die lichten op de wagen gaan die automatisch aan mss?
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 6, 2012 23:48:57 GMT 1
Er is nog geen optie om die manueel aan/uit te zetten. In iRacing kan je enkel in de dag rijden en momenteel op sommige circuits in de nacht.
Net een jaartje verlengd alweer. Ze hebben weer goe verdiend aan mij ;D
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 6, 2012 23:50:42 GMT 1
Bijvoorbeeld de Radical op Mosport reed lekker. De week erna op Zandvoort knudde. Niet te houden. Dat heb ik met de Ford GT, Riley DP, Corvette etc.. Morgen maar eens de Skip uitproberen en lekker races rijden. Op welke circuit wordt er vanaf morgen gereden? met de skips is het op mosport international raceway over de skips ben ik best tevreden, ik heb iracing wel pas beginnen gebruiken met de nieuwe build, dus weet niet hoe het vroeger was. Bwa, ik vind de skip niet echt anders rijden dan vroeger. De Formule, FW31, Acura, dp riley, Ford GT zijn ENORM verbeterd.
|
|
|
Post by naish on Mar 7, 2012 9:02:40 GMT 1
Gisteren maar gelijk met de Skip op Mosport een race gereden. Zeker de eerste 6-7 ronden is het oppassen met de Skip, daarna worden de banden wat warmer en gaat ie als vanouds rijden. Maar het blijft oppassen en je moet voorzichtig en behoudend rijden anders ben je hem kwijt. Race trouwens zonder incidenten gereden en als 6e gefinished.
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Mar 8, 2012 17:16:38 GMT 1
2012 Afterburn IndyCar Series. 35 races dacht ik, road en oval. Allemaal broadcasted op glacier TV. Als ge crasht, komt ge in beeld, hehe.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 8, 2012 21:04:14 GMT 1
2012 Afterburn IndyCar Series. 35 races dacht ik, road en oval. Allemaal broadcasted op glacier TV. Als ge crasht, komt ge in beeld, hehe. Dat heb ik gezien! Maar 't is vooral de paint die opvalt . Zo knap!
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Mar 9, 2012 19:06:44 GMT 1
We moeten toch de Belgische eer hoog houden.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 10, 2012 2:35:29 GMT 1
Ja erg veel snelle belgen zijn er niet die iRacen....
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Mar 10, 2012 18:23:03 GMT 1
Yep, maar bedoel met de paint.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 10, 2012 22:14:22 GMT 1
Yep, maar bedoel met de paint. Ja da heeft Steve goe gekozen. Valt erg mooi op!
|
|
|
Post by rodney on Mar 18, 2012 16:35:32 GMT 1
kheb een vraagske, als ge een half jaar iracing ni neemt, omda u account verlopen is en ge vernieuwd da ni, zak je dan in u klasse? stel je bent A en u account verloopt en na een half jaar activeerde da terug, zijde dan D of nog altijd A
|
|
|
Post by Mee on Mar 18, 2012 16:58:53 GMT 1
Nee, dat zakt niet. Tenzij je SR misschien onder de "degradatiedrempel" zit, dan weet ik niet hoe het zit.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 19, 2012 2:26:56 GMT 1
kheb een vraagske, als ge een half jaar iracing ni neemt, omda u account verlopen is en ge vernieuwd da ni, zak je dan in u klasse? stel je bent A en u account verloopt en na een half jaar activeerde da terug, zijde dan D of nog altijd A Je zakt niet in klasse tenzij je na je laatste race (voor je bent gestopt) een SR had die onder de 1.00 gaat. Dan zak je direct tijdens het seizoen. Als je SR lager dan 2.00 was, zak je op het einde van het seizoen. Dus alles boven 2.00 is veilig. Hopelijk zat je erboven . Als je zakt, zak je maar 1 klasse. A-class wordt dan B-class bvb.
|
|
|
Post by rodney on Mar 19, 2012 21:24:17 GMT 1
ben nog niet gestopt, maar kga simracen wat afbouwen en in een nieuwe klasse rijden bij het karten, maar dan moet ik men trainingen verhogen, dus minder simmen
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 20, 2012 15:10:23 GMT 1
Ah nice! K zou ook ni twijfelen tussen karten en simracen
|
|