|
Post by rodney on Feb 15, 2012 21:07:00 GMT 1
nice!!!! doe je mee mss? kan je dit eigenlijk live volgen?
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 16, 2012 2:48:49 GMT 1
Ja er komt een broadcast, maar weet niet bij welke split. Waarschijnlijk de split met de beste rijders. Ik doe zeker mee! Dit mag ik niet missen hoor! ;D
|
|
|
Post by Knarf on Feb 29, 2012 9:33:34 GMT 1
Gisteren nog eens kunnen rijden met de Skip (had eindelijk het circuit voor de week nog eens (LimeRock). Wat een kar :-) Nu eens wat D klasse races afwerken en dan nog zien dat ik terug boven de 3 kom voor een promotie.
Ik vind de grafische presentatie van iRacing ook geweldig goed. Het is geen grafische hoogvlieger maar alles is heel duidelijk. Bij rFactor is zie je precies de bochten veel later. Hierdoor kan ik een circuit in iRacing (en LFS vroeger) veel sneller leren dan in rFactor.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 1, 2012 19:45:12 GMT 1
Niet evident om uwe SR omhoog te trekken met een circuit vol leeghoofden
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 3, 2012 11:46:18 GMT 1
Hehe ja die hebben we allemaal wel eens tegengekomen in iRacing, meer dan eens.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 3, 2012 12:09:10 GMT 1
Zal er wel ooit van komen... Ben eens zo stom geweest van op te geven. Min 0.5 of zo... Daar zijt ge minstens 4 races mee bezig om dat terug op te halen.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 3, 2012 12:30:24 GMT 1
Ja je moet echt veel rijden als je 4000+ wil bereiken zene. Ik heb vorig jaar (toen'k vakantie had)een week gereden, denk 5/7 dagen en ging van 2300 naar 2700. Allemaal mazda roadster races. Nu door die tegenslag op Daytona 2.4 is dat terug gedaald naar 2600
|
|
|
Post by rodney on Mar 4, 2012 16:34:06 GMT 1
net een race in de skip, mooi eerste plaats die wagens zijn wel niet zo makkelijk om constant te rijden vind ik, kan ni wachten tot ik men A heb wat was er gebeurt in de daytona2.4 filip?
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 4, 2012 21:13:13 GMT 1
Rotrace Rodney. Reed in split 1, had goed tempo en 200m nadat de race was begonnen, spinde eentje vlak voor me en pakt me mee. Kon hem niet ontwijken. Ik moest pitten daardoor, kwam laatste terug op de baan en kom achteraan de dp's terecht. 6 rondjes later kwam ik in gevecht met 2 dp rijders en in turn 1 steekt eentje me voorbij en spint voor me. Alweer geen ontwijken aan en weer schade. Paar bochten later spin ik er gewoon af, recht de muur in. Wrs door de opgelopen schade en had mijn pm niet afstaan. Die kerel zat me vanalles te verwijten... Geen idee wat ik fout deed.
Dit was mijn geweldige race samengevat haha ;D
|
|
|
Post by naish on Mar 5, 2012 11:18:29 GMT 1
Probeer nu al een aantal weken mijn draai te vinden in iRacing. Maar het lukt niet erg. Sinds het NMT rijdt het niet lekker meer. Als je auto gaat glijden kun je 'm bijna niet meer opvangen. Van het weekend weer met LFS gereden in de LX4 maar dat rijdt gewoon lekker en is fun.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 5, 2012 11:21:23 GMT 1
Ik vind de Skip tegenwoordig anders geweldig en als ik wil kan ik daar ganse bochten mee doordriften (maar daarmee verlies je een pak snelheid wegens gebrek aan vermogen).
In 2009 was ik nog zeer zwaar teleurgesteld in de Skip.
|
|
|
Post by Mee on Mar 5, 2012 12:07:42 GMT 1
Ik heb een paar dagen geleden de Skip ook nog eens geprobeerd (vorige keer was zonder NTM). Dat voelde heel raar aan en kon hem gewoon amper op de baan houden, terwijl dat vroeger geen probleem was. Net zoals Patrick kan ik hem ook amper houden eens hij begint te glijden. Ik vermoed dat het met de vreemde FFB heeft te maken bij mij, maar staat toch goed dacht ik... Van het weekend weer met LFS gereden in de LX4 maar dat rijdt gewoon lekker en is fun. Die LX4 en LX6 zijn nog steeds mijn favoriete auto's van alle sims. Rijdt zó enorm plezant hè .
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 5, 2012 12:52:11 GMT 1
Probeer nu al een aantal weken mijn draai te vinden in iRacing. Maar het lukt niet erg. Sinds het NMT rijdt het niet lekker meer. Als je auto gaat glijden kun je 'm bijna niet meer opvangen. Van het weekend weer met LFS gereden in de LX4 maar dat rijdt gewoon lekker en is fun. Vreemd Patrick, iRacing is voor mij op physics vlak veel verbeterd tegenover de vorige build. F1, DP, Ford GT, Corvette, Skip, Formule Mazda, Radical... vind ze echt goed aanvoelen. Dat was wel anders geweest...
|
|
|
Post by naish on Mar 5, 2012 17:25:08 GMT 1
Bijvoorbeeld de Radical op Mosport reed lekker. De week erna op Zandvoort knudde. Niet te houden. Dat heb ik met de Ford GT, Riley DP, Corvette etc.. Morgen maar eens de Skip uitproberen en lekker races rijden. Op welke circuit wordt er vanaf morgen gereden?
|
|
|
Post by rodney on Mar 6, 2012 6:09:09 GMT 1
Bijvoorbeeld de Radical op Mosport reed lekker. De week erna op Zandvoort knudde. Niet te houden. Dat heb ik met de Ford GT, Riley DP, Corvette etc.. Morgen maar eens de Skip uitproberen en lekker races rijden. Op welke circuit wordt er vanaf morgen gereden? met de skips is het op mosport international raceway over de skips ben ik best tevreden, ik heb iracing wel pas beginnen gebruiken met de nieuwe build, dus weet niet hoe het vroeger was.
|
|