|
Post by Filip Verbert on Feb 21, 2009 1:06:17 GMT 1
Dan ziede gij toch ni goe ze Dave . Om de 2 uur kan je racen, om het uur kwalificeren en om de 2 minuten kan je inloggen om een TT te doen. Heb het juist ff gechecked. Vandaag een knappe race gehad, vind ik van mezelf , met kamikaze inhaalmaneouvers. Ik begon mooi na een redelijke kwali op een 4de stek. Goeie start, bleef mooi 4de en na 15 ronden begonnen we te dubbelen. Was er zo'n coureur, genaamd Tom Bobbitt, die geen blauwe vlag kende. Ik kon hem pas na 2 rondjes voorbij met véééél moeite (jammer dat ik mijn voicechat niet op had staan, want had hem verrot uitgescholden) ;D en kreeg nadien een lkkre noob-tik tegen mijn achterkant. Gevolg, auto stuk en resetten in de pits. Ik stond nadien 9de en heb een super inhaalrace gehad met fantastische inhaalmaneouvers op voorliggers! Dat is zo leuk aan Iracing, supergevoel met de wagen (Mazda formule), je hebt die echt volledig onder controle. Toch nog een mooie 5de plek kunnen bemachtigen en mooie plus-puntjes in mijn stats
|
|
|
Post by naish on Feb 21, 2009 7:16:52 GMT 1
pe. Verstandige keuze. Hij ons op de hoogte over je bevindingen met iRacing. Ik ben benieuwd. @filip. Ik had gisteren al in je results gekeken en aan de data kon je al aflezen dat je een spannende race had gehad. Punten verdiend in je Safety en iRating! Bewijst maar eens dat na een incident stug moet doorrijden anders kost het punten. Daardoor zie je bij iracing nooit lege velden omdat mensen halverwege de race opgeven. Volgens mij is in de rookie klasse elk uur een race.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 21, 2009 12:39:36 GMT 1
Ow, dat is goed mogelijk natuurlijk dat dat veranderd is van 2u naar 1u. Sorry Dave!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2009 0:33:51 GMT 1
Ow, dat is goed mogelijk natuurlijk dat dat veranderd is van 2u naar 1u. Sorry Dave! Tis niks man, das wel spijtig dat het veranderd wanneer je een licentie hebt blijkbaar. Waarom houden ze dat niet om het uur... Vandaag er weer afgereden door iemand die dwars de baan op rijd, zonder zijn spiegels te gebruiken. Ik zal wel blij zijn dat ik de rookies sessies voorbij zijn.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 22, 2009 1:00:47 GMT 1
Ja Dave, dat is het nadeel van die rookie-licentie... Heb dat ook voorgehad vooral op de ovals. Echt wat die jongens soms uitsteken... komt wel goed
|
|
|
Post by naish on Feb 22, 2009 8:14:47 GMT 1
Iedereen die rookie is heeft naast de Solstice en de Legends niet meer keuze. Dus, er zijn veel mensen om de servers te vullen. Als je hoger in je lincense komt kun je alles rijden en verspreiden de mensen zich over allerlei klasses. Dus met elk uur een race heb je minder volle velden. Ik zou zo snel mogelijk boven de 4.0 safety rating rijden en dan lekker de Skip Barber pakken. Rookies boven de 4.0 kunnen in ieder geval beter rijden en mensen met een D-lincense waarschijnlijk ook. En de Skip rijdt gewoon goed. Ik zie trouwens wel een toename van racers uit de Benelux die (weer) gaan deelnemen aan iRacing.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 22, 2009 13:11:11 GMT 1
hoe komt het dat ik bovenaan zo van die vreemde kadertjes heb staan? Rond "Iracing" en mijn helm...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2009 14:28:37 GMT 1
Helemaal niet op dit topic gelet in iedergeval ongeveer 1 week geleden kreeg ik van een vriend van een andere league die site van 1 maand gratis iracing. Gelijk met me pa overlegt en heb hem weten over te halen. Ik heb nu al 25+races gereden en het bevalt zeer goed. Ben 28 feb jarig en het verjaardagsgeld gaat naar 1 jaar iRacing Ben patrick al tegen gekomen en dave ook ;D De game is fantastisch en het is erg actief er komt binnenkort een lotusf1 uit ben benieuwt add me maar als vriend grtz jef
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 22, 2009 14:41:42 GMT 1
hoplaaaa weer eentje bij! welkom jeffrey! ik voeg je al toe
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2009 16:10:42 GMT 1
Misschien kunnen we eens met meerdere afspreken dus filip patrick geert ik en nog een paar andere van vrl en dan tegen elkaar rijden. ohjaa wat ben ik blij als ik bij de rookies weg ben tering jantje ik werd er van straks gewoon afgereden en dus daalt mijn ranking weer.... maarja next time better EDIT: heb weer een wedstrijd gedaan en werd er weer afgereden en iemand die dacht dat die stil kon gaan staan op de goede lijn en knalde er ook nog eens op word het echt schijtziek nu
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 22, 2009 19:43:54 GMT 1
Jeffrey, ik en Patrick hebben ff je races bekeken. Je bent in 2 races gewoon gestopt? Je kan op een reset-knop drukken na een zwaar incident hoor. Dan staat je wagen terug in de pits, uiteraard met een ronde achterstand, maar kan je je race verderzetten. Je weet nooit wat de jongens voor je doen he dus is het altijd de moeite om het uit te rijden. Ook zorgen dat je "clean" rijdt. Geen crashes, tikken geven/krijgen, te ver over de witte lijn rijden,... zorgt er allemaal voor dat je "-" puntjes krijgt en dat is niet goed voor je progressie natuurlijk. Ik weet dat je zeer snel bent, zie gewoon dat je kan wegrijden en probeer zo uit te rijden. Ik verwittig je op voorhand al, dit is nog maar het begin en de races zijn superkort. Nu rij ik races van 45min bijna waar niets mag gebeuren. Maar goed, het bevorderd je concentratie en reactievermogen alvast Succes! En stel gerust veel vragen als je iets niet duidelijk is he!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 23, 2009 1:05:23 GMT 1
dju, juist 2 races achter mekaar gedaan. 1 race met de skip barber op Lime Rock, nadien (5 min later) met de Mazda op Infineon. Beide een redelijk goeie race gehad, nu kom ik 0.04 puntjes te kort voor de radical aaaargghhh 't zal nog ff wachten worden hehe
|
|
|
Post by naish on Feb 23, 2009 7:37:41 GMT 1
Filip, dan moet je nog maar 1 goede time trail of een goede race te rijden en dan schiet je waarschijnlijk 0,40 omhoog. Dan gaat het zware werk in de radical beginnen.
|
|
|
Post by Nuvolari on Feb 25, 2009 17:13:50 GMT 1
Effe een kleine vraag. Ik heb nu ook zo'n promotiecode in mn mailbox gekregen, maar hoe lang is die nu geldig? Na dit weekend zit ik normaal gezien voor 2 weken op mijn kot, dus zou het nogal verkwisting zijn mocht ik het nu al installeren.
En begint die maand gratis vanaf dat je de code activeert, of vanaf dat je de mail binnenkrijgt?
Denk niet dat ik het game ga kopen(te duur + te weinig tijd), maar zou het wel dolgraag eens willen uitproberen.
mvg, Wouter
|
|
|
Post by Zwijger on Feb 25, 2009 18:03:16 GMT 1
Effe een kleine vraag. Ik heb nu ook zo'n promotiecode in mn mailbox gekregen, maar hoe lang is die nu geldig? Na dit weekend zit ik normaal gezien voor 2 weken op mijn kot, dus zou het nogal verkwisting zijn mocht ik het nu al installeren. En begint die maand gratis vanaf dat je de code activeert, of vanaf dat je de mail binnenkrijgt? Denk niet dat ik het game ga kopen(te duur + te weinig tijd), maar zou het wel dolgraag eens willen uitproberen. mvg, Wouter This code is valid only for new membership accounts, and the offer expires in 30 days, so don’t delay! Of om het in nederlandse woorden te zeggen, ja binnen een maand is het aanbod ongeldig. Je kan wel wachten tot de laatste dag en dan je acount activeren, waarschijnlijk zal je vanaf dan nog een maand kunnen rondtuffen
|
|