|
Post by donshere on Feb 19, 2009 18:11:24 GMT 1
Heeft er al iemand iets terug gehad van die trial? Net mijn mail nagekeken, en ja hoor. Ik heb een code gekregen voor een maand, ze vragen wel creditkaart gegevens om uw naam te checken. Ik ga dat eens een keer of vijf lezen voor ik iets onderneem. Idd, daarvoor dat ik waarschijnlijk ga passen.
|
|
|
Post by Mee on Feb 19, 2009 18:22:45 GMT 1
Heb het ook juist gekregen en zal er ook niks mee kunnen doen vermits ik geen kredietkaart heb...
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 19, 2009 18:51:49 GMT 1
At the end of your one month subscription your membership will automatically renew for another one month subscription at the regular price of $20 per month. You will get to keep your bonus content you received through this offer. If you wish to change your membership length or turn off the auto-renew you can do so in the My Account section of the member site.
|
|
|
Post by Zwijger on Feb 19, 2009 18:59:32 GMT 1
At the end of your one month subscription your membership will automatically renew for another one month subscription at the regular price of $20 per month. You will get to keep your bonus content you received through this offer. If you wish to change your membership length or turn off the auto-renew you can do so in the My Account section of the member site. Dus goed bij de pinken zijn of ge hebt een maand extra aan uw broek voor 20 dollar.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 19, 2009 19:37:13 GMT 1
Idd, maar je kan je account makkelijk stopzetten in de "my account" sectie.
Heb dit al 1 keer gedaan en juist terug vernieuwd. Gewoon bovenaan het scherm staat "my account" en dan gewoon cancellen. Direct daarna krijg je een confirmationmail.
|
|
|
Post by Zwijger on Feb 19, 2009 19:52:26 GMT 1
Dat je je naam moet bevestigen met je kredietkaart staat me niet aan. Als het toch gratis is voor een maand, spelen die namen toch geen rol voor hen. Maar die gegevens van die kredietkaart des te meer. Dat ruikt hier naar agressieve reclame, ..en daar heb ik echt een hekel aan. Dus voor mij gaat het ook niet door. • Registering as a member does require a valid credit card, however you will not be charged anything for your free one month subscription. All members are required to use their real names in the iRacing service and credit cards are used to confirm names.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 19, 2009 19:59:17 GMT 1
Peter, de naam van de persoon op de creditcard is dezelfde als waarmee wordt gereden. Ik had hetzelfde voor met Marcel. Ik mocht toen Iracen met zijn creditcard en heb ik een mail gestuurd naar Iracing om de naam gewoon te veranderen. Ik vind niet dat dit agressieve reclame is Trouwens kreeg altijd goeie en zeer snelle feedback. Ik had een onderling gewissel van mails met Suzan Flint. Werd telkens snel geholpen en mijn vragen werden direct beantwoord. Ik geloof dat ze het daar wel goed menen.
|
|
|
Post by naish on Feb 19, 2009 20:27:44 GMT 1
De gegevens van de creditcard worden ook gebruikt om je in de goede club in te delen.
En Filip heeft gelijk: je hebt een hele maand om een vinkje aan te klikken dat je geen verlenging wil. Ze zijn ook erg servicegericht, dat heb ik ook een paar keer ondervonden.
Hier in Europa wordt moeilijk gedaan over een creditcard terwijl dit in Amerika een normaal betaalmiddel is.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Feb 19, 2009 20:28:20 GMT 1
Heb spijtig genoeg ook geen visa Anders had ik het wel gedaan hoor, maar niet vergeten op tijd op te zeggen als je er niet voor wilt betalen. Misschien later nog een keer. We oefenen maar rFactor, is al druk en moeilijk genoeg.
|
|
|
Post by Zwijger on Feb 19, 2009 20:30:41 GMT 1
Peter, de naam van de persoon op de creditcard is dezelfde als waarmee wordt gereden. Ik had hetzelfde voor met Marcel. Ik mocht toen Iracen met zijn creditcard en heb ik een mail gestuurd naar Iracing om de naam gewoon te veranderen. Ik vind niet dat dit agressieve reclame is Trouwens kreeg altijd goeie en zeer snelle feedback. Ik had een onderling gewissel van mails met Suzan Flint. Werd telkens snel geholpen en mijn vragen werden direct beantwoord. Ik geloof dat ze het daar wel goed menen. Dat kan zijn dat ze het daar goed menen, maar dat hunkeren naar mijn creditcard. Daar heb ik het ongelofelijk moeilijk mee, het excuus dat die gegevens gebruikt worden om uw naam te controleren geloof ik niet. Het is altijd de bedoeling om van een creditcard geld af te halen, nooit wordt het gebruikt om te controleren wie je bent.
|
|
|
Post by Zwijger on Feb 19, 2009 20:33:50 GMT 1
Hier in Europa wordt moeilijk gedaan over een creditcard terwijl dit in Amerika een normaal betaalmiddel is. Daar worden dan ook de meeste mensen opgelicht ter wereld.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 19, 2009 20:57:29 GMT 1
Amai Peter, zo furieus. Kan niet anders dat je er al negatieve ervaringen mee hebt gehad.
In ieder geval, al die grote namen die eraan meedoen, Greger Huttu, Earnhardt Jr, Jacques Villeneuve, ik denk niet dat die mensen willen bedrogen worden dus ...
Probeer het gewoon die 30 dagen, bevalt het je niet, ga gwn bovenaan naar je account en sluit af. Dan heb je het geprobeerd volledig gratis, want ik had het ook de eerste maand gratis(!) en kies je zelf of je ermee verder gaat he.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 19, 2009 21:39:39 GMT 1
Zo werkt dat inderdaad, ik zou me daar niet te veel zorgen over maken.
Heb ooit 4 maanden in Canada gestudeerd: AOL (America Online) had toen een 'proefabonnement' van 3 maanden. Dus, 3 maanden gratis en daarna betalend. Wel, dat kwam nét goed uit! Daarvoor moesten we ook de creditcard geven. Gewoon gebeld voor afloop en nooit iets aangerekend gekregen...
|
|
|
Post by Zwijger on Feb 20, 2009 14:53:42 GMT 1
Ik heb er eens een nachtje over geslapen en ik ga het toch maar doen. Mijn nieuwsgierigheid, Filip en Werner hun geruststellende woorden hebben me over de streep getrokken Als het fout loopt heb ik twee zondebokken om op te schieten ;D Dat laatste moet je zeker niet serieus nemen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2009 21:50:26 GMT 1
Niet vergeten ons toe te voegen aan je friend list hé!
Ik ben benieuwd wat je ervan vind Peter.
Filip, om het uur kan je racen, kwalificeren, en een time trial doen hé, niet om de 2 uur. ;-)
|
|