|
Post by Filip Verbert on Feb 26, 2009 0:32:36 GMT 1
MAAR Wouter, je moet een CC hebben, die nr moet je invullen om je account te activeren waarin 1 maand gratis rijden is inbegrepen. Ergens in deze topic heb'k een samenvatting gezet waarin je kan zien wat je ervoor krijgt.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 26, 2009 14:59:11 GMT 1
Ik zit hier nu aan de andere kant van de wereld met een licentie voor Iracing, lol. Ochja, niet slect, ik zou beter meteen wachten tot ik eind deze maand mijn Porsche stuurke ontvang.
|
|
|
Post by naish on Feb 26, 2009 18:44:06 GMT 1
Ik zit hier nu aan de andere kant van de wereld met een licentie voor Iracing, lol. Ochja, niet slect, ik zou beter meteen wachten tot ik eind deze maand mijn Porsche stuurke ontvang. Lol
|
|
|
Post by naish on Feb 26, 2009 20:49:45 GMT 1
Voor de liefhebbers..
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 27, 2009 14:43:30 GMT 1
100$/jaar voor alles? Is nog zo schandalig veel niet denk ik dan... Welke kosten komen daar dan nog bij?
|
|
|
Post by robin on Feb 27, 2009 15:38:08 GMT 1
De tracks die gehost worden. De series die gehost worden. Ik heb in een maand tijd twee tracks á $25 moeten kopen, omdat ik anders nog maar heel af en toe mocht rijden. Ik heb ook een Radical gekocht waarvan achteraf bleek dat ik die helemaal niet mocht rijden met mijn rating (niet dat dat op het moment van aanschaf belangrijk genoeg was voor iRacing om even te melden). Je mag niet zelf hosten of zelf bepalen wanneer je rijdt, maar je zult op een 'slot' moeten wachten met de wagen/track combinatie die jij hebt aangeschaft. In het begin was de frequentie niet zo hoog. Dat is nu beter.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 27, 2009 16:06:28 GMT 1
Hier gaan we weer... Probeer het gewoon Tim, het zal je bevallen.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 27, 2009 16:43:08 GMT 1
Ahja, je hebt in die 100$ 60$ credits om tracks of wagens te kopen. Al wat je extra wil kopen kost je extra. Ik ga het zeker proberen. Een maandje gratis kan nooit geen kwaad. Dan heb ik het tenminste eens getest.
|
|
|
Post by naish on Feb 27, 2009 20:08:31 GMT 1
Met een rookie lincense zijn alle tracks en cars die je nodig hebt inclusief.
Daarna moet wel een auto en track moeten kopen, maar als je alleen road rijdt valt het best mee. En, neem je een jaarabonnement dan heb je 60 iRacingdollars te besteden.
Ik weet zeker Tim dat geweldig zult vinden!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2009 1:37:30 GMT 1
Iedereen die rookie is heeft naast de Solstice en de Legends niet meer keuze. Dus, er zijn veel mensen om de servers te vullen. Als je hoger in je lincense komt kun je alles rijden en verspreiden de mensen zich over allerlei klasses. Dus met elk uur een race heb je minder volle velden. Ik zou zo snel mogelijk boven de 4.0 safety rating rijden en dan lekker de Skip Barber pakken. Rookies boven de 4.0 kunnen in ieder geval beter rijden en mensen met een D-lincense waarschijnlijk ook. En de Skip rijdt gewoon goed. Ik zie trouwens wel een toename van racers uit de Benelux die (weer) gaan deelnemen aan iRacing. Yes, yes, eindelijk! 4.52! Laat die Skip Barber maar komen! ;D
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 28, 2009 2:12:05 GMT 1
haha, ja da's leuk he dat je kan uitzien naar een klasse hoger
|
|
|
Post by naish on Feb 28, 2009 8:37:13 GMT 1
Nou Dave, ik zal je het nog sterker vertellen: vanavond krijg je zelfs promotie naar D-lincense!! Dit gaat tegenwoordig een stuk sneller. Ik ben nog 13 weken rookie geweest. Nu promoveert elke rookie met een safety rating boven de 3.0 en 4 time trials of 2 races na een aantal weken al naar D-lincense.
NOTICE: To facilitate Rookie license promotions, there will be no sessions scheduled from 22:00GMT through 24:00GMT on Saturday February 28. Open Practice and Testing will be available during this period.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Feb 28, 2009 9:49:10 GMT 1
Stell dat wij nu een league willen opzetten met i-Racing, hoe gaat dat dan?
Timo
|
|
|
Post by Knarf on Feb 28, 2009 10:28:03 GMT 1
Dat gaat (voorlopig ?) niet Timo.
|
|
|
Post by naish on Feb 28, 2009 10:29:17 GMT 1
Timo!
Een league opzetten gaat niet met iRacing. Eigenlijk is dat ook niet nodig. Je hebt nu clubs. Je komt automatisch in club Benelux terecht, met vanaf maart zelfs een Benelux logo op de auto. De club is trouwens al een echte community aan het worden met een apart gedeelte op het iRacing forum.
Verder kun je elkaar als vrienden aanmerken en dan is kans groot dat je in dezelfde wedstrijd wordt ingedeeld. Ik zit met de Radical altijd met Geert in dezelfde wedstrijd en dat is wel zo leuk.
Dus, als je samen wilt rijden kun gewoon een tijd van een wedstrijd afspreken of in dezelfde open practice sessie joinen. Je kan namelijk op de website van iRacing zien wie in welke open practice zitten.
|
|