|
Post by Timpreza on Sept 18, 2011 11:57:38 GMT 1
Ha, ge gaat moeten rap zijn dan, ik ben via time trials mijne SR wa aan't opkrikken. Die is al naar 3.93. Nog een time trialke of 3 en ik zou naar C class moeten kunnen doorschuiven.
Zeg... Over die C class wagens... Er zijn er maar 2: Die V8 en de Star Mazda. Ik ben in twijfel welke ik ga pakken als't zo ver is. Die V8's lijken me fun, maar t'zijn SR killers naar t'schijnt. Erg moeilijk en dus gevaarlijke races, ik zie ook dat er heel weinig volk mee rijdt, zeker vergeleken met de Star Mazda. Die Star Mazda, de wagen op zich zegt me niet veel, maar wel altijd veel volk online, en blijkbaar leuke races gegarandeerd. What to do?
|
|
|
Post by Mee on Sept 18, 2011 12:05:56 GMT 1
Met die V8's moet ge al geluk hebben dat er op heel den dag 1 race wordt gereden, met de Star Mazda niet. Die V8 is wel superplezant om mee te rijden, maar als ge er niet mee kunt racen...
Star Mazda is ook zeker plezant, formula car met 250 pk; veel downforce, niet zo heel veel power (gas doseren is weinig nodig) en beenhard afgeveerd waardoor hobbels soms pijn kunnen doen.
Moesten er even veel racer met de V8 zijn als met de Star Mazda zou ik voor de V8 gaan, maar dat is helemaal niet het geval dus ik zou voor de Mazda gaan...
|
|
|
Post by friemel on Sept 18, 2011 12:10:27 GMT 1
ja had ik idd al door tim maar wil toch alle auto's hebben ooit dus maakt ni veel uit en amuseer me er rot mee zit nog net niet in de 57 ers op lime rock zoals jij maar op een uur ke tijd zit ik toch al aardig in de buurt.
zou ook voor de mazda gaan ga ik ook doen ;-), ik kan er al langer mee rijden eigenlijk maar doe het slowly ;D
|
|
|
Post by oracle on Sept 18, 2011 13:30:49 GMT 1
Om die reden ook Star Mazda genomen, maar beetje spijt van. Niet echt mijn ding. Had beter v8 gegaan. En dan snel naar b-klasse via time trials. In B ziet de prototype en GT challenge er wel fun uit.
|
|
|
Post by friemel on Sept 18, 2011 17:35:48 GMT 1
heb ineens alle road tracks en cars gekocht amuseer er me te hard mee kan ik in de namiddag enzovoort ook eens racen want deze avond kan ik weer niet wegens familie verplichtingen
|
|
|
Post by Nick on Sept 18, 2011 19:58:14 GMT 1
Vandaag heb ik m'n eerste race gereden op Lime Rock met de Mazda MX-5 Cup. Ik had gisteren een Q-sessie gereden met een 1:00.3, wat mij de 4e plaats op de grid gaf. Goed vertrokken en na de eerste ronden al op de 2e plaats. Deze plaats zonder al te veel risico's kunnen behouden tot lap 17. Iemand die op een ronde zit crasht vlak voor me en raakt me in z'n spin nogal hard. Ik recover op P5 en rij nog 2 rondjes waarna m'n motor het opgeeft. Ik sta alsnog als 5e gerangschikt. Wel een leuke en faire race. Jammer van de crash, maar dat is racen zeker? Vraagje: Moet ik voor een volgende race op Lime Rock terug een qualificatie-sessie doen, of geldt m'n qualificatietijd voor gans de week?
|
|
|
Post by oracle on Sept 18, 2011 20:35:08 GMT 1
Quali telt indd de ganse week. Ja chrashes horen erbij, gisteren op Lime rock gereden en daar sloegen ze der in om voor t1 te slippen. Recht erin race over. En dan gestraft voor een ander zijn fouten met negatieve SR.
|
|
|
Post by Nick on Sept 18, 2011 20:39:10 GMT 1
Ik kreeg als bij wonder nog een positieve SR van +0.12 Ik was 1 keer off-track (1x) gegaan, en die harde knal tegen de wagen was een contact (4x). Volgende keer beter ;-)
|
|
|
Post by Nick on Sept 25, 2011 9:05:44 GMT 1
Er is al een hele tijd een promotie om extra content aan te schaffen. Bij 3 auto's/tracks, zou je 15 dollar credit extra krijgen. Maw, 4 voor de prijs van 3... Ik ben nog wel even de standaard content aan het rijden, maar ik hoor dat er hier sommigen ook in andere klasses aan de slag zijn in iRacing. Zou leuk zijn om ook in iRacing wat met bekend volk te rijden ;-)
Enige voorstellen qua extra content waar jullie vaak mee rijden?
|
|
|
Post by oracle on Sept 25, 2011 9:37:19 GMT 1
In D ligt de keuze tussen de mustang en de skip barber, zelf heb ik de mustang. In C is het V8 of star mazda, zelf star mazda maar V8 wss wel leuker, maar minder volk. In B prototype en GT class of de Lotus. Nog 1 time trial ,SR 3.75. Voor promotie dag moet dat nog naar 4.0. En dan eindelijk de GT's
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 25, 2011 11:01:27 GMT 1
In C heb je ook multiclass racing met de Riley en de Mustang. Die Riley vind ik echt super. Alleen bizar dat je niet kan vertrekken met wielspin. Dat multiclass racen is wel super.
|
|
|
Post by covids on Sept 25, 2011 11:27:11 GMT 1
Ik ben C-license en ik rijd dit seizoen de Star Mazda. Heel toffe wagen + super community daarrond.
|
|
|
Post by Nick on Sept 29, 2011 8:11:18 GMT 1
Voor de geïnteresseerden: (25 dollar korting op jaarabonnement + 25 dollar credits voor content!) Save 25% and get a $25 bonus! Add 1-year to your membership for only $75 and you save 25%, plus we’ll give you $25 bonus credits to spend on anything you want. Hurry, as this offer is only good until October 7th. Don’t worry if your membership is not yet due for renewal, if you take advantage of this offer the additional year will be added to your current membership so you won’t miss anything. Use promo code: PR-1FOR75-0911 when renewing to qualify for the savings and bonus credits.
Bonus credits will be emailed on October 14th. Limit one renewal bonus per member. Offer expires 10/7/2011. 1. Click the Renew Subscription button. 2. Choose 1-year from the Subscription Choices drop down. 3. Then choose payment method and fill out/review the billing and shipping information. 4. Accept the Terms and Agreements and then click the Next button. 5. Copy and Paste, or type the promotion code you were given and then click Apply and Confirm. 6. Review the Description and Price (will have been adjusted to the promotional price) and then click Next and follow along with the rest of the online instructions.
|
|
|
Post by naish on Oct 3, 2011 18:32:42 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 4, 2011 6:36:52 GMT 1
Closed forum, maar ffb op de rem vind ik heel interessant!
|
|