|
Post by naish on Oct 4, 2011 14:44:06 GMT 1
Actually, there is no official tool to support CSP brake vibration for iRacing... So I have added my own CSP brake vibration support to Motion Cockpit View and I'm currently working with Fanatec to add support for wheel LED digits... Some iRacers ask for a separated application, and voilà ! tires.v8thunderonline.co.uk/iRacing_Fanatec.rarHet werkt super! Attachments:
|
|
|
Post by Filip Verbert on Oct 5, 2011 22:14:00 GMT 1
Mooi werk, hoop dat ik het snel eens zelf kan ondervinden
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 5, 2011 22:25:55 GMT 1
Heeft iemand eigenlijk ervaring met FFB op de rem in rF? Als ik de site van Fanatec bekijk dan zijn de Clubsport pedals de enige met deze functie?
|
|
|
Post by naish on Oct 6, 2011 6:25:49 GMT 1
Volgens mij werkt het alleen icm een Fanatec stuur. Maar dan mis je gelijk de hoge resolutie. Daarom is dat zo'n mooi tooltje. Maar misschien ook te (laten) voor rFactor.
Ik heb er nu 2 avonden met de Corvette op Spa gereden. En het is echt een goede aanvulling. Je voelt precies aan wanneer je wiel gaan blokkeren.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 6, 2011 6:55:40 GMT 1
Volgens mij werkt het alleen icm een Fanatec stuur. Maar dan mis je gelijk de hoge resolutie. Daarom is dat zo'n mooi tooltje. Maar misschien ook te (laten) voor rFactor. Ik heb er nu 2 avonden met de Corvette op Spa gereden. En het is echt een goede aanvulling. Je voelt precies aan wanneer je wiel gaan blokkeren. Er staat toch op de fanatec site dat de pedalen als stand alone werken...
|
|
|
Post by covids on Oct 6, 2011 7:04:12 GMT 1
Er staat toch op de fanatec site dat de pedalen als stand alone werken... Ja, maar om die rem-FFB te laten werken moet je je pedalen via het stuur connecteren met je pc en ben je dus wat resolutie kwijt in je pedalen.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 6, 2011 9:20:27 GMT 1
Waar haal je die info?
|
|
|
Post by covids on Oct 6, 2011 12:15:27 GMT 1
|
|
|
Post by naish on Oct 6, 2011 16:50:21 GMT 1
De ffb rem werkt officeel alleen als je deze aangesloten hebt via een Fanatec stuur. Behalve als iemand een plug-in maakt. Zoals die voor iRacing.
@filip: heb jij Clubsport pedalen besteld?
|
|
|
Post by naish on Oct 9, 2011 12:27:05 GMT 1
Ik kwam nog een promocode tegen:
3 maanden voor de prijs van 1. PR-TRADINGPAINTS
|
|
|
Post by Filip Verbert on Oct 9, 2011 23:19:35 GMT 1
De ffb rem werkt officeel alleen als je deze aangesloten hebt via een Fanatec stuur. Behalve als iemand een plug-in maakt. Zoals die voor iRacing. @filip: heb jij Clubsport pedalen besteld? Nee dat is voor begin volgend jaar als het GT-stuurtje ook uit is
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 20, 2011 8:18:19 GMT 1
Als ik gewoon wil testen. Dus Test, en ik kom op het circuit, heb ik boven een grote groene knop Test.
Tot daar alles goed. Maar die groene knop die wordt soms ineens een gele knop Failed Tech. En dan kan je dus niet meer rijden. Heb de indruk dat het vooral gebeurt als ik aan de setups kom.
Iemand ideeën?
Bederft al ernstig de pret.
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 20, 2011 9:02:23 GMT 1
OK gevonden. Moest hem wat hoger zetten.
12 ronden op Lime Rock Park met de Legends. Met iRacing dat op de RS500 alles zelf heeft ingesteld qua FF... Pijn in de armen. Zo hard.
Denk dat mijn schouders nog wat breder gaan worden. En 't is niet, al zeg ik het zelf, dat ik veel opzij geblazen wordt ;D.
Timo
|
|
|
Post by oracle on Oct 20, 2011 10:46:40 GMT 1
FFB wat lager zetten, tenzij ge gaat voor de Schwarzenegger look Wou u toevoegen als friend, maar vind u niet, andere naam ?
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 20, 2011 14:03:55 GMT 1
FFB wat lager zetten, tenzij ge gaat voor de Schwarzenegger look Wou u toevoegen als friend, maar vind u niet, andere naam ? Ah nee, ik vind die harde FF juist top. Ik sta nog onder de naam van de credit card waarmee betaald is. Moet nog een mailtje sturen om dat te veranderen. Timo
|
|