Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2006 18:11:51 GMT 1
Ik heb juist de GPL69 part 2 gedownload (105 mb) met de nieuwe GEM++ (4.22). Gaat in de summer trophy part 1 of part 2 gebruikt worden?? Ik ben nog wel niet van plan om deze direkt te installeren,even afwachten wat de kommentaar zal zijn. Ik zie op kalender dat 1e 69 race 18 juni op Brands Hatch is.Dus er is nog wel wat tijd.
|
|
|
Post by Buchinski on May 5, 2006 19:32:01 GMT 1
Ik heb juist de GPL69 part 2 gedownload (105 mb) met de nieuwe GEM++ (4.22). Gaat in de summer trophy part 1 of part 2 gebruikt worden?? === Euhm... welk vermoeden had je zelf? Ik wist nog niet eens dat het uit was dus laat staan dat ik kon voorzien dat de nieuwe mod kon worden opgenomen in de Summer Trophy.... Zoals je zelf zegt zou ik het wijs vinden van eerst wat de kat uit de boom te kijken en te zien wat er zo al allemaal is veranderd. Of de nieuwe GEM bedrijfszeker is .... Trouwens ... ik ben zeer geneigd om alles te laten zoals het is aangezien het overgrote deel van de deelnemers zelfs niet eens gereden hebben met de 69 part1 ! Al swe nu direct weer gaan springen op deel 2 dan missen we en deel van de fun van de "high wings" .... Afin... eerst downloaden .... dan eerst nog Indianapolis tot een goed einde brengen en dan zien we wel wat er volgt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2006 20:04:40 GMT 1
Willy , ik denk ook dat dit het best is,ik heb ook nog niet met de 69 gereden. De TC mod staat er bij nog niet op zodat ik zondag ga overslaan.Als er later misschien meer races met de TC mod wordt gereden ga ik deze zeker meerijden,vooral als erop ovals wordt gereden. Ik spendeer nu wel heel wat minder tijd aan GPL (of andere PC aktiviteit) dan in de winter.De weinige tijd heb ik gespendeerd aan mijn GPL65v2 rank waarbij ik deze week negatief ben geraakt. Ga mij nu op de 67 rank concentreren. In mei en juni heb wel weinig tijd zodat ik wel geregeld een race in de summer trophy ga missen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 5, 2006 20:47:26 GMT 1
Op de download pagina zijn nu precies alle downloads voor part 1 verdwenen. Moet ik daaruit afleiden dat part 2 zowel part 1 als part 2, dus zowel de high als de low wings bevat?
Timo
|
|
|
Post by Knarf on May 5, 2006 20:50:09 GMT 1
Part2 bevat nog steeds de highwings wagens hoor (met enkele grafische verbeteringen (zoals een Ghost wing voor de brabham zodat ge het pitsbord kunt zien).
Daarnaast zijn er ook enkele physics vebeterd + worden wingsettings nu opgeslagen in uw setup en kunt ge zo opgeven in het spel zelf ipv in gem.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 5, 2006 21:35:19 GMT 1
Ahhh. Had het niet begrepen. De lowwings zitten dan in part 3.
Timo
|
|
|
Post by Knarf on May 6, 2006 8:13:36 GMT 1
Ahhh. Had het niet begrepen. De lowwings zitten dan in part 3. Timo Ge hebt het nog steeds niet helemaal begrepen PART2 bevat zowel de HW's van part1 (maar met verbeterde graphics en physics) én de LW's... Wat part3 meer gaat bevatten weet ik niet. Medium wings bestaat dat ook ?
|
|
|
Post by Obi-Jan on May 6, 2006 9:40:36 GMT 1
No wings voor op Monza en zo... ge kunt de vleugels nu ook al afzetten voor de physics, maar grafisch zitten ze dan nog wel op de auto. Die laatste update zou dus zuiver cosmetisch zijn.
|
|
|
Post by Buchinski on May 6, 2006 15:42:18 GMT 1
Inderdaad, de fysics voor Hi Wings en de Fysics voor Lo Wings zijn op te roepen met de nieuwe GEM. Volgens de auteurs zelve zijn de verschillen tussen de twee sets minimaal ...
Bovendien zijn ze compatibel met elkaar. Dat betekent dat de Hi en de LO wings door elkaar kunnen gebruikt worden op eenzelfde server...de fysics dan wel te verstaan want wat je ZIET hangt natuurlijk af van de carset die JIJ hebt ge-installeerd. Spijtig dus dat we online de hi wings en lo wings grafics niet door elkaar kunnen gebruiken... zou mooie plaatjes opleveren bij bepaalde startgrids.
Dus .. al bij al niet veel reden tot paniek : ook voor de komende 69 races .... we dienen te werken met de laatste GEM en dan kunnen we de fysics door elkaar gooien. Aan iedere rijder apart dan om te beslissen of hij liever met hiwings of lowings rijdt op een bepaald circuit
Dat bij no wings de vleugels "grafisch" nog aanwezig zijn hoeft niet zo raar te lijken... immers moesten die niet in de eerste plaats dienen om de "lift" te compenseren? (Hoewel ik denk dat in principe enkel de voorvleugel werd gebruikt voor die doeleinden) Nu voor de puristen bestaat er nog een carset van Iridux . de 69 - no- wings carset (al enige tijd uit).. Het is perfect mogelijk die te integreren in GEM en dan kan je die kiezen als je "no wings" selecteert... :-)
Tenslotte nog .. ja hoor... er bestaat "medium wings" ergens tussnin de 'stelten' van begin 69 en de "wigvormen" van eind 69 ... waarschijnlijk worden die dan later uitgebracht zonder dat er specifiek iets aan de fysics dient te worden veranderd.
Al sin een volgende stap de Thundercars verstelbare vleugels krijgen dan zouden we wel eens een zeer interessante reeks in handen kunnen hebben "for future development" ....
|
|
|
Post by Knarf on May 6, 2006 17:12:15 GMT 1
Inderdaad, de fysics voor Hi Wings en de Fysics voor Lo Wings zijn op te roepen met de nieuwe GEM. Volgens de auteurs zelve zijn de verschillen tussen de twee sets minimaal ... Mmm... Ik heb het eigenlijk anders begrepen dan jij uitlegt Willy. Of gij nu gelijk hebt of ik weet ik ook niet Dit is hoe ik het begreep : - De physics voor High en Low wings in PART2 zijn identiek. Het is enkel cosmetisch - De physics zijn wel opgepoetst sinds PART1. Er waren enkele minor-bugs. - PART1 & PART2 kunnen samen op 1 server (via iGOR want in VROC gaat alles door elkaar) aangezien de physics maar minimaal verschillen. Van die laatste stap ben ik 100% zeker trouwens, want de 69 makers hebben met PART2 gewoon online getest op PART1 servers op iGOR.
|
|
|
Post by Buchinski on May 7, 2006 15:25:51 GMT 1
Zou kunnen Knarf ... heb al een beetje zitten rondspelen ermee maar kan ook niet direct "het" aanduiden...
Maar droom ik nu of niet (?) ... nu moet ik wel zeggen dat de feel van de P125 BRM met de hiwings tegenover de P139 met de lowoings mij geheel anders overkomt (setup en circuit waren gelijk) en scheelt hem in tijd ook over hetzelfde circuit met dezelfde setup ... of is dat enkel "psychosomatisch"?
|
|
|
Post by Obi-Jan on May 7, 2006 15:34:13 GMT 1
Geometrie heeft ook invloed op het rijgedrag van de wagen, Willy.
Op het Franse forum is de concensus dat je over het algemeen iets meer vleugel achter nodig hebt t.o.v. de V1, maar dat het voor de rest nogal meevalt....
|
|
|
Post by arnold on May 7, 2006 17:52:31 GMT 1
Ik heb juist de GPL69 part 2 gedownload (105 mb) met de nieuwe GEM++ (4.22). Gaat in de summer trophy part 1 of part 2 gebruikt worden?? Ik ben nog wel niet van plan om deze direkt te installeren,even afwachten wat de kommentaar zal zijn. Ik zie op kalender dat 1e 69 race 18 juni op Brands Hatch is.Dus er is nog wel wat tijd. mag ik die nwe gem+ bovenop de oude versie installeren ? en ook die part 2 versie gewoon installeren ? Vr gr,
|
|
|
Post by Obi-Jan on May 7, 2006 21:12:09 GMT 1
Daar is wat verwarring over, Nolle, sommigen zeggen van wel, andere dan weer dat ge eerst den gpl69w.exe moet afvegen... gewoon proberen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 7, 2006 21:53:58 GMT 1
Nu voor de puristen bestaat er nog een carset van Iridux . de 69 - no- wings carset (al enige tijd uit).. Het is perfect mogelijk die te integreren in GEM en dan kan je die kiezen als je "no wings" selecteert... :-) heb je toevallig nog een link naar die no wing cars? Op rsc vind ik ze niet direct. Timo
|
|