|
Post by Buchinski on May 7, 2006 23:34:05 GMT 1
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 8, 2006 9:00:26 GMT 1
Thanks Willy, maar heb de indruk dat dezelfde zijn als die ik op RSC gevonden heb, ttz Pre-FIA met High Wings en post Fia met low wings.
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 8, 2006 9:05:59 GMT 1
Ik heb juist de GPL69 part 2 gedownload (105 mb) met de nieuwe GEM++ (4.22). Gaat in de summer trophy part 1 of part 2 gebruikt worden?? Ik ben nog wel niet van plan om deze direkt te installeren,even afwachten wat de kommentaar zal zijn. Ik zie op kalender dat 1e 69 race 18 juni op Brands Hatch is.Dus er is nog wel wat tijd. mag ik die nwe gem+ bovenop de oude versie installeren ? en ook die part 2 versie gewoon installeren ? Vr gr, Nolle, als ge het mij vraagt, op basis van mijn beperkte ervaring, zou ik: 1° van nul herbeginnen : als ge instaleert op basis van de 2004 Demo is een GPL-install toch al een stuk minder complex dan voorheen. Ge moet eigenlijk alleen nog de bandwith-patch aanbrengen. 2° voor elke mod een afzonderlijke install maken met eigen gem. Ik heb het zo staan (een instal voor de 65, één voor 67, één voor 69 en één voor de TC met elk hun eigen Gem). In de beperkte tijd dat ik GPL speel (iets meer dan een jaar nu) heb ik nog nooit problemen gehad. Al die mods lopen als een trein (hout vast houden) met add-on banen, updates van wagens, cockpits etc, en ik ben er bijna zeker van dat die afzonderlijke installs daar voor een groot deel tussen zitten. Enfin, 't is maar mijn gedacht natuurlijk. Timo
|
|
|
Post by Buchinski on May 8, 2006 11:40:55 GMT 1
2° voor elke mod een afzonderlijke install maken met eigen gem. Ik heb het zo staan (een instal voor de 65, één voor 67, één voor 69 en één voor de TC met elk hun eigen Gem). Timo *EDIT* ik had eigenlijk erovergelezen dat Timo dezelfde strategie heeft...dus mijn uitleg is eignlijk in "stereo" :-) Mijn oplossing om problemen met conflicterende GEMs te vermijden ismisschien nog simpeler dan simpel ... je kan het installatiepad van GEM immers aanduiden bij de installatie... Dat wil zeggen dat ik verschillende GEM installaties heb en ik na verloop van tijd probeer of meerdere GPL installs samenwerken binnen GEm of niet. Is dat wel het geval dan is de oudere versie mettertijd overbodig en is dat niet het geval wel ...dan heb ik tenminste nog altijd mij "oude" GEM staan. Ik installeer dat niet in de standaard map maar in een map met het gem versienummer. Zo heb ik GPLSecrets2_4_53, GPLSecrets2_4_54, GPLSecrets2_4_64 enz..... Mijn 1965 installatie gebruikt nog altijd de oude GEM 2.4.52 ... daar is al bijna 3 jaar niets mee aan de hand.... ik join toch via VROC .... voila. Mijn Formule2 installatie draait nog via GEM 1.4.31 ... de prehistorie maar in alle geval werkt gelijk als fluitje van een cent.... Die hele GEM mappen (C:/ProgramFiles/GPLSecrets zijn 10 a 12 MB groot .... ik heb er zo 5 ..... dus voor de Megabytes besparing moet ge het niet laten in tijden van harde schijfkes van 160 GIGAbytes! En het bespaart je een hoop geknoei met lastige GEM en Igor installs.... Nodeloos te zeggen zeker dat ik ook absoluut geen voorstander ben van deat installeren boven op een anderen install en zoveel mogelijk dingen bij elkaar te klatsen ... Ooit moet dat altijd eens mislopen en dan heb je niets meer dat werkt.
|
|
|
Post by Arpé on Jun 5, 2006 16:17:52 GMT 1
Blijven we nog steeds bij 69v1 of wordt het 69v2?? Wat 65 betreft, is daar enige beslissing genomen tussen 65v1 en 65v2?
|
|
|
Post by Buchinski on Jun 5, 2006 18:26:10 GMT 1
bende afjagers ... ik heb de resultaten van de vorige wedstrijd nog niet ingegeven en ze vragen al dingen voor binnen enkele weken... 1/ de 65 race op Nijvel is pas voor augustus dacht ik dus daar kunnen we in tussentijd eens over stemmen. De aanpassingen in GPL65 versie2 zijn trouwens ook puur grafisch maar het nadeel is dat versie 1 en versie 2 verschillende dingen zijn 2/ aangaande GPL69 ... de 69-mod moet toch geregeld worden via de recente GEM release dus iedereen moet die toch hebben en eens dat je die hebt dan maakt het niet uit of je GPL69 versie1 of GPL69 versie2 rijdt.... Dus als jij liever autookes ziet rijden met high wings ...gebruik dan versie 1 en als je liever autookes ziet met low wings dan gebruik je maar versie 2... beide versies zijn uitwisselbaar en volgens de makers zelve zijn de physics verschillen (als er al zijn) te verwaarlozen .... dus als er geen technische bezwaren zijn langs de serverkant dan doen de deelnemers voor mijn part wat ze willen.. .. historisch gesproken reden ze op Silverstone en Brands al met low-wings. Wie dus goodie 2 shoes realiteit nastreeft kiest low wings maar als er mensen zijn die liever die high wings zien... doe gerust....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2006 17:21:49 GMT 1
Tx voor de verduidelijking Willy
|
|
|
Post by Cash on Jun 14, 2006 19:13:11 GMT 1
Ik rijd met de low wing config, gewoon omdat ik vind dat dat het mooiste is. Maar ik heb er 1 probleem mee, in de spiegels wordt je achtervleugel, banden + nog een heel deel van het chassis weergegeven. Alsof het niet moeilijk genoeg is om zo iets in die spiegels te zien online Om eerlijk te zijn vrees ik voor heel wat crashes gewoon omdat het niet geweten was dat er iemand achter je zat. Dus mijn vraag, is het mogelijk om dat uit te zetten ( een file wegdoen in de car-folder vermoed ik?) Dirk heeft me al wel verteld dat je met de high wing dit 'spiegel probleem' niet hebt, maar ik zou toch liefst low wing rijden Edit, ik had beter effe gezocht... Ik heb men antwoord gevonden op Racsimcentral. forum.rscnet.org/showpost.php?p=3065711&postcount=3 Dit is voor de low wing 69 auto's.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 14, 2006 23:07:23 GMT 1
Merk ook op dat er voor de low wings 2D helmen zijn, zo dat je je tegenstanders een beetje beter uit mekaar kunt houden.
|
|