|
Post by TimoVermeersch on Sept 22, 2005 19:09:57 GMT 1
Hi,
ik ga binnen een dik uur (rond 21.15-21.20) een raceke GPL 65 op East London hosten in VROC.
Paswoord : beacon
Groeten,
Timo
|
|
|
Post by arnold on Sept 22, 2005 19:59:22 GMT 1
Hi, ik ga binnen een dik uur (rond 21.15-21.20) een raceke GPL 65 op East London hosten in VROC. Paswoord : beacon Groeten, Timo ik zou wel willen meedoen maar geraak nog kant nog wal op dat circuit , ik kan geen 3 ronden konstant rijden , weet ook niet wat er scheelt. zal maar nog wat zo oefenen...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 22, 2005 20:07:11 GMT 1
Doe toch gewoon mee Nolle t'is toch ma om te oefenen. no worrys mijn circuitkennis laat daar ook nog te wensen over. ik weet wel ongeveer hoe de bochten liggen maar de rempunten is nog beetje vraagteken. dus ik kan die oefening ook wel gebruiken. zal er bijzijn
|
|
|
Post by arnold on Sept 22, 2005 20:13:01 GMT 1
Doe toch gewoon mee Nolle t'is toch ma om te oefenen. no worrys mijn circuitkennis laat daar ook nog te wensen over. ik weet wel ongeveer hoe de bochten liggen maar de rempunten is nog beetje vraagteken. dus ik kan die oefening ook wel gebruiken. zal er bijzijn zal niet gaan , ben nog volop bezig met Gem+ , zal niet op tijd klaar zijn , sorry...
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 22, 2005 21:49:20 GMT 1
leutig raceke....
btw, voor de ge-interesseerden : Janssens heeft zijn comeback gemaakt in stijl : overwinning :-)
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 23, 2005 8:10:48 GMT 1
btw, voor de ge-interesseerden : Janssens heeft zijn comeback gemaakt in stijl : overwinning :-) En met tijden om Uw tegen te zeggen . Ga volgende week nog wel een paar keer hosten in prep van de league race. Zal dan op voorhand posten. Gisteren hadden we ook een paar Duitsers die joinden. Vriendelijke mannen, alleen die zaten in 67's. Normaal had ik in Vroc een paswoord willen instellen om juist dat te vermijden maar omdat er nogal wat volk in de chatroom op Vroc zat, was ik niet zeker dat die allemaal dat paswoord op het forum gezien hadden. Dus in extremis geen paswoord en we zaten met een aantal 67'ers die 3 en meer seconden de ronde sneller draaiden. In Igor kunnen we dat vermijden door te filteren. Vandaar mijn vraag : wat denken jullie dat het beste is, dat ik host in Vroc met een paswoord of in Igor met een filter voor enkel 65? BTW : denk dat er gisteren ook wat disco-problemen waren? Wat zou ik aan mijn kant daaraan kunnen verbeteren? Timo
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 23, 2005 10:44:54 GMT 1
Timo, de meeste VRL'ders zitten met een VROC configuratie. Igor gaat vrees ik voor veel troubles zorgen.
Als je een race host dan heb je de mogelijkheid om een mededeling te schrijven dacht ik. Als je daar inzet "65 training" dan gaan de 67'ers misschien niet joinen....of net wel voor de leute ;D ....
Afin, mij stoorde dat niet die 67, die flitsen u toch voorbij op de rechte lijn.
Gisteren nice PB met de 65 Lotus ergens in de mid-1.29, maar ik zat dan ook in bataille met een snelle groep waaronder jij, Kristof voor en Marc Vekeman achter me...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2005 13:17:07 GMT 1
idd was plezant gistere. leuke gevechtjes met vooral Marc. maar ook met Timo en Willy. Ik ben nog totaal nie constant op da circuit. dus Timo hosten maar (ook nieuw pb gistere trouwens) mijn voorkeur gaat trouwens ook naar Vroc pw hoeft nie perse.
|
|
|
Post by PhilipDC on Sept 23, 2005 13:57:46 GMT 1
Ongeschreven wetje bij VRL. Als we tussendoor zelf hosten doen we dit met het paswoord dat we steeds krijgen voor de testracen, dat kent hier iedereen.
|
|
|
Post by arnold on Sept 23, 2005 16:31:22 GMT 1
wat waren jullie tijden ? kwestie van effen te weten waar ik sta.... ik heb bij de vrl nog nooit de Lotus genomen , ben van plan om het ganse winterseizoen hem te nemen , setups ( voor de verschillende circuits ) zijn welkom , vooral voor East Londen. vr gr,
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2005 21:11:05 GMT 1
David die de pole had (buiten een 67 rijder) had 26.2 ikzelf 26.7 voor de rest weet ik het eigelijk niet zo.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 24, 2005 22:30:12 GMT 1
Mijn tijd in de qually en tot nu mijn PB was een 1.28.8 met de Cooper.
In race trim draai ik wel eerder in de 1.30 - 1.29's.
Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 26, 2005 20:53:54 GMT 1
Kan iemand (of meerdere) wat setups bezorgen voor de bt11? Alvast bedankt! Reed daarjuist wat verkennende rondjes met een Kya setup, beste tijd was 1:27.3.
|
|
|
Post by arnold on Sept 26, 2005 22:44:43 GMT 1
Kan iemand (of meerdere) wat setups bezorgen voor de bt11? Alvast bedankt! Reed daarjuist wat verkennende rondjes met een Kya setup, beste tijd was 1:27.3. ge zijt zo al rap genoeg , van mij krijgt ge geen setups vr gr,
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 27, 2005 19:34:05 GMT 1
Ga nu (dinsdag 20.30) effe joggen en dan doucheke en host binnen een dik uur (rond 21.45-22.00) waarschijnlijk een GPL 65 op East London, als er interesse is.
Host op VROC met gebruikelijk paswoord voor de testraces.
Cya,
Timo
|
|