Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2005 22:46:41 GMT 1
Wil iemand dat wachtwoord voor de testraces een keer naar mij mailen, aangezien ik vrij nieuw hier ben weet ik dat niet
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 28, 2005 7:27:55 GMT 1
Sorry da'k gisterenavond zo abrupt weg was. Mijn connectie heeft weer kuren. 'k Hoop dat 'k dat tegen zondag in orde heb.
Groeten,
Timo
|
|
|
Post by arnold on Sept 28, 2005 9:19:12 GMT 1
Sorry da'k gisterenavond zo abrupt weg was. Mijn connectie heeft weer kuren. 'k Hoop dat 'k dat tegen zondag in orde heb. Groeten, Timo heb 2 x een disco gehad. toen we de laatste race reden werd de race zo plots gestart dat ik met de default setup onderweg was en geraakte nog kant nog wal , vandaar mijn stoppen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 28, 2005 9:31:40 GMT 1
Sorry da'k gisterenavond zo abrupt weg was. Mijn connectie heeft weer kuren. 'k Hoop dat 'k dat tegen zondag in orde heb. Groeten, Timo heb 2 x een disco gehad. toen we de laatste race reden werd de race zo plots gestart dat ik met de default setup onderweg was en geraakte nog kant nog wal , vandaar mijn stoppen. Yep, ik had te weining benzine aan boord. Ben ergens in ronde 8 moeten gaan bijtanken. Timo
|
|
|
Post by natas on Sept 28, 2005 13:28:42 GMT 1
Heeft iemand een setupje voor de BT 11 wat recht blijft met het aanremmen ? Mijn tijden zijn om te janken :-(
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 28, 2005 17:50:52 GMT 1
Kan er mij iemand ook het paswoord voor de testraces mailen? Ik ben juist zoals Joep nieuw hier.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 28, 2005 18:51:16 GMT 1
Kan er mij iemand ook het paswoord voor de testraces mailen? Ik ben juist zoals Joep nieuw hier. Jullie bedoelen het paswoord voor de TEST-races?
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 28, 2005 21:59:42 GMT 1
paswoord voor de testraces : test Voor officiele testraces en puntenraces krijg je de vrijdag voor de race normaal een mail.
|
|