Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2002 20:26:32 GMT 1
Wel ik heb wat tijd over gehad de laatste weken en heb een programaatje geschreven voor GPL : GPLHOD. GPL Head-Over-Display. Het toont wat realtime info terwijl je aan het rijden bent, zoals je huidig toerental, gear, snelheid. Ook wat info over je rondetijd,... blabla. Enfin, als er mensen zijn die liefhebber zijn om het eens te testen en wat commentaar te geven : je kan het downloaden op users.skynet.be/tom.demuer/gplhod.zip Er hebben al een paar mensen wat getest waarvoor oprechte dank ! You know who you are ;D Voor de liefhebbers is er ook nog users.skynet.be/tom.demuer/powergpl.zip om even in te spelen op een thread die ik ontvangen heb (thx Tim): forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=6676&highlight=cheatDie kerel kon het er wel wat vettiger opgelegd hebben ipv te zeveren over een Tyrell '72 Ivm met GPLHOD: houd under wel wa rustig me commentaar e, het is maar een betaatje he Tom DM
|
|
|
Post by FleaBite on Oct 25, 2002 8:16:11 GMT 1
ik heb het net eens uitgetest met een rondje Spa. Het progje ziet er goed uit, maar deed niets. Geen rpm, geen rondetijden. Alles bleef op 0 staan. En het flikkerde ook. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan, zal nog eens proberen nu btw. tziet er wel chique uit. Chapeau, ik zou het nie kunnen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2002 10:19:20 GMT 1
Merci voor het compliment Tja ik krijg hier van nog iemand bericht: kan je zeggen welke versie van GPL je gebruikt en welke renderingsmode? Het is eigenlijk nog maar goe getest onder Win2K, GPL 1.2.0.2 in OpenGL. Je gebruikt toevallig geen 3dFX mode?
|
|
|
Post by FleaBite on Oct 25, 2002 17:17:38 GMT 1
neen, D3D. Voor de versie, geen idee. Ik heb gewoon de 1.2 patch geïnstalleerd die op mijn ceedeetje meegeleverd was.
*mod* ik heb net gechecked, mijn versie zou moeten 1.2.0.1 zijn
|
|
|
Post by markrenton on Oct 25, 2002 23:54:53 GMT 1
Ik zal het ne keer uitproberen Tom
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2002 11:10:28 GMT 1
Hey Ik heb het ook ff getest, en ik heb hier hetzelfde als FleaBite. Flikkeren, en alles op 0 (en ook "No Engine"). Ik gebruik DirectX7 en WinXP Btw, ziet er echt wel nice uit
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2002 11:56:12 GMT 1
Doeme toch he, ik ga die code toch nog nen keer goe moeten herwerken blijkbaar Toch ff screenshotje tonen, van hoe het eruit *zou* moeten zien. Het is wel een oudere versie die de G krachten nog toont: users.skynet.be/tom.demuer/gplhod.jpgTom DM
|
|
|
Post by Moerie on Oct 26, 2002 13:35:30 GMT 1
Ja das skoon gemaakt. Tis al de moeite waard om zoiets te kunnen maken. Tis nie voor mij wi. BTW, diene link ga nie
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 26, 2002 13:42:08 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2002 13:56:34 GMT 1
Thx Tim, ik zal het in de *special edition* d'er opnieuw insteken ;D ;D Bah, ik heb het hier nog nen keer bekeken en ik vrees ervoor dat het enkel onder OpenGL ga lukken, nie onder Direct3D en ook nie onder Rendition, 3dFX omdat die blijkbaar rechtsstreeks in videokaart geheugen schrijven... de bastards Tom DM
|
|
|
Post by Moerie on Oct 26, 2002 13:59:47 GMT 1
Bedankt Tim omdie link te verbeteren
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 26, 2002 17:03:38 GMT 1
<snip> Bah, ik heb het hier nog nen keer bekeken en ik vrees ervoor dat het enkel onder OpenGL ga lukken, nie onder Direct3D en ook nie onder Rendition, 3dFX omdat die blijkbaar rechtsstreeks in videokaart geheugen schrijven... de bastards Misschien is er wel iemand op de Racesimcentral forums die U kan helpen. Of vraag het eens op rec.autos.simulators. Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2002 21:53:10 GMT 1
Jan, awel, ik denk da'k da nen keer ga doen.
Heeft er hier al iemand dienen andere file eigenlijk gedownload en bekeken ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 27, 2002 0:04:19 GMT 1
Heeft er hier al iemand dienen andere file eigenlijk gedownload en bekeken ;D Allez... omdat ge aandringt. Tot seffens. Jan. =----
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 27, 2002 0:11:26 GMT 1
Awel... diene speelt vals. Heeft de vermogen/toerental characteristiek van de motor gehacked. Mogelijk ook de grip, anders krijgt ge volgens mij dat soort power niet op de weg.
Vrij stom natuurlijk, want het valt te nijg op. Nu, de kennis om dat te doen is er al een jaar of twee-drie en d'r wordt nog nie op grote schaal vals gespeeld, dus ik heb er voorlopig geen probleem mee.
Jan. =---
|
|