Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2002 0:34:19 GMT 1
Awel, dienen ferrari had 2000 bhp en grip een 100 tal keer meer dan me gewone bandekes anders is het wielspin, zelfs in 5e ;D Ie is wel zo goed als onbestuurbaar maar het is dus eigenlijk geen probleem om te cheaten in gpl. Ik heb ook replay waar de 500 km/h grens overschreden wordt ;D, op aanvraag verkrijgbaar
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 27, 2002 1:02:48 GMT 1
Het plezier aan gpl is dat ge uzelf constant moet verbeteren, en door cheaten bedriegt ge uzelf.
ik kan bvb onmiddelijk ne gpl rank opsturen zodat ik rapper ben dan den Huttu en de rest van die aliens, gewoon kwestie van die player.ini aan te passen. Der is geen haar op mijn hoofd dat daar aan denkt omdat ik mezelf dan gewoon iets wijsmaak. Dat pakt alle fun van die uitdaging af.
Ik denk da de meeste gpl'ers er ook zo over denken, en dat daarmee die cheat nog niet uitgebuit is.
Het probleem is dat 50 pk of 10% extra grip zo goed als onzichtbaar is, en dat er altijd wel een paar mensen kunnen zijn die dat uitbuiten...
Anderzijds vraag ik me af in hoeverre dat in ons voordeel kan gebruikt worden: bvb zou ik zéér graag eens een Can-Am mod zien, dezelfde periode van gpl, maar auto's met 700pk en meer en meer grip dan de F1's...
Eenmaal je de core van gpl kunt hacken, wie weet wat je nog allemaal kan aanpassen, gewicht, weerseffecten, downforce....
Ik vind het raar dat er na al die tijd nog maar zo weinig gebeurd is met gpl, en misschien maar best ook...
|
|
|
Post by Moerie on Oct 27, 2002 11:05:54 GMT 1
Tot nu toe is er nog geen misbruik van gemaakt, denk ik toch en hopelijk blijft dat zo. Anders is GPL om de zeep. Van wat moet ik dan nog leven??? Lang leve GPL
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2002 12:02:11 GMT 1
Awel ik denk dat er al het een en het ander gekraakt is maar ik denk dat er geen enkele echte GPL liefhebber het in zijn hoofd haalt om als ie een cheat programma heeft om dat publiek te maken. Ik zou het alleszins nie op mijn geweten willen hebben. Wat ik wel nie versta is da ze geen *elementaire* cheatdetectie in VROC gestoken hebben om de onnozelaars d'er van tussen te halen. En idd zoals ge zegt Tim, d'er is nie echt fun aan om met cheaten een betere tijd te rijden. Volgens mij is het geen probleem om gewicht aan te passen, downforce lijkt moeilijker maar laten we gewoon eerst Racing Legends afwachten ... yes I believe of nog een beetje wachten en Racer wordt productiekwaliteit : fingers crossed of misschien GPL2 ... kwijl
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 27, 2002 12:19:12 GMT 1
Kga een beetje off topic gaan hier, hoewel den topic 'betatesting' is, dus nie zo off topic eigenlijk. mmm die zijn allesins nie te goe bezig denk ik... het is té open, ge kunt bij wijze van spreken nen autobus maken met de physics van nen autobus... Als ge het spel download zit ge standaard al met nen evo6 met achterwielaandrijving Das voor mij al genoeg om het nie te spelen, en dan krijg ik mijne actlabs en performance pedals nie gecalibreerd. Netkar heeft volgens mij al véél meer potentieel, de eerste release had nogal wat bugs dat de physics een beetje onbestuurbaar maakte, maar dat is merendeel opgelost en ge kunt al zeer mooie addon tracks downloaden. Imola is de max. Live for speed is ook zéér fun, vooral online, redelijk realistisch, maar ik heb der een beetje een arcade gevoel bij als ik het speel... kweet wel nie waarom. Het vergeeft msschien teveel fouten of zo, of t'is misschien de layout van het circuit dat me iets te gran turismo lijkt of zo... kweetnie juist.
|
|
|
Post by Moerie on Oct 27, 2002 12:32:56 GMT 1
Ja Tim, ik vin Netkar veeeel beter dan Live for Speed. Idd Live for Speed lijkt teveel ep Gran Turismo en da geef u zo'n gevoel dat het meer arcade is. Netkar vind ik veel beter, kheb et nog nie zoveel gespeelt, er ontbreking nog veel dingen aan Netkar. Jammer da ge nog nie online kunt spelen
|
|
|
Post by FleaBite on Oct 27, 2002 13:41:08 GMT 1
kan er iemand een goeie download-link geven voor Netkar? Drivingitalia werkt nooit bij mij
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 30, 2002 14:46:16 GMT 1
|
|
|
Post by Petrol on Oct 30, 2002 19:14:43 GMT 1
bvb zou ik zéér graag eens een Can-Am mod zien, dezelfde periode van gpl, maar auto's met 700pk en meer en meer grip dan de F1's... Da was ik ook 'ns aan het denken, heb toen een twaalftal CanAms geconverteerd naar F1 2001 (McLarens, March, Lola, Porsche, Chapparal,...), ge kunt die physics heel realistisch maken, maar weet iemand waar ik specifieke info kan vinden over die wagens? (gewicht, downforce, powercurve,...) Peter
|
|