|
Post by Mee on Aug 4, 2014 21:21:50 GMT 1
Openingspost aangepast:
We rijden binnen 2 weken (17 augustus) met de Tatuus Formula Abarth op Mugello.
De server draait dit nu, ter afwisseling kan je ook rondjes rijden met de F40 en de Z4 GT3.
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Aug 5, 2014 19:59:11 GMT 1
Was leuk, maar de physics kunnen mij niet echt bekoren. Ik denk dat het vooral aan mijn FFB ligt die ik maar niet goed krijg, maar het voelt allemaal nogal doods aan bij mij. Ik weet dat de wagen schuift door het geluid, niet door het gevoel. Dat is veel beter bij rFactor 2 bij mij, die FFB is super uit de box. Ik was grote fan van de netKar Pro-physics, maar dit voelt minder. Bij mij. Voorlopig (hopelijk) Bij mij voelde de FFB in eerste instantie ook niet goed aan. Wat sloppy, input lag of gewoon niet direct. Het aanvinken van Fullscreen rendering zorgt ervoor dat het nu beter is. Ik weet niet of je daar wat mee kan...? Ik had die info van deze site gehaald
|
|
|
Post by Micba on Aug 9, 2014 14:13:50 GMT 1
rFactor2 kan mij toch veel meer bekoren dan AC. Het rijgevoel komt in rFactor mij over als een echte sim. Ik voel me echt in de race. De demo met de Honda's deed me al overtuigen, maar de andere content nog meer! Die F2's op Spa is kicken. Evenals de moeilijkere Skip Barber F2000 op Lime Rock is waar ik op zoek naar ben in een Sim. Ik kan eigenlijk niet wachten op een seizoen GT/porsche races in VRL. Misschien zijn de physics en zelfs de graphics beter in AC, het rijden is gewoon leuker in rFactor2.
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 12, 2014 21:32:12 GMT 1
ff melden dat er net iemand op onze server was met 1 of andere hack. Die kerel reed een rondje van 0.48.898 en kwam me enkele keren voorbij gevlogen. Misschien opteren voor een paswoord?
|
|
|
Post by Moerie on Aug 12, 2014 21:38:29 GMT 1
Er is een nieuwere versie van Simresults, werkt nu ook met rFactor 2 & AC Simresults
|
|
|
Post by Toyobart on Aug 15, 2014 17:33:23 GMT 1
Persoonlijk ben ik niet van plan met RF2 mee te gaan ,voor mij voldoet AC prima en ik ben er zeker van dat de Kunos mannen nog veel plooien gaan gladstrijken, dus ik zie wel wat het gaat worden volgend seizoen hier op de VRL...
Nu zondag ben ik er normaal terug bij , en ik ga zelf een regeltje toepassen dat vroeger bij de Altbierbude ( GTlegends ) van toepassing was. Moest ik in mijn enthousiasme iemand raken dan zal ik er op wachten en terug voorlaten. Een simpel regeltje waar je mee doet wat je wil , maar ik spreek uit ervaring dat er veel agressie verdwijnt op de baan wat de FUN alleen ten goede komt.
grtz!
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 15, 2014 17:52:22 GMT 1
Persoonlijk ben ik niet van plan met RF2 mee te gaan ,voor mij voldoet AC prima en ik ben er zeker van dat de Kunos mannen nog veel plooien gaan gladstrijken, dus ik zie wel wat het gaat worden volgend seizoen hier op de VRL... Nu zondag ben ik er normaal terug bij , en ik ga zelf een regeltje toepassen dat vroeger bij de Altbierbude ( GTlegends ) van toepassing was. Moest ik in mijn enthousiasme iemand raken dan zal ik er op wachten en terug voorlaten. Een simpel regeltje waar je mee doet wat je wil , maar ik spreek uit ervaring dat er veel agressie verdwijnt op de baan wat de FUN alleen ten goede komt. grtz! Dat is hier ook de bedoeling en deelt men ook steeds mee in de briefings tijden het officiele seizoen. ;-) Tot zondag.
|
|
|
Post by Toyobart on Aug 17, 2014 20:45:30 GMT 1
'k heb de race moeten missen , we waren te laat terug.
Was het een goeike ?
grtz !
|
|
|
Post by amdr on Aug 17, 2014 21:01:53 GMT 1
We hadden wel wat extra volk kunnen gebruiken!
|
|
|
Post by timothy on Aug 19, 2014 19:10:50 GMT 1
zou het kunnen dat ik geen vrl server meer vind in AC??
|
|
|
Post by Mee on Aug 21, 2014 10:56:50 GMT 1
Klopt!
(sorry voor de late reactie)
|
|
|
Post by Dino on Aug 22, 2014 12:52:53 GMT 1
wa word het nu voor het nieuw seizoen..... of word er hier gestemd tussen rf1 rf2 of ac. !!!!!
|
|
|
Post by Mee on Aug 22, 2014 13:03:53 GMT 1
De rFactor 2 kalender komt er aan!
|
|
|
Post by timothy on Aug 22, 2014 13:12:00 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 22, 2014 13:18:20 GMT 1
Democratie is teveel blabla, ne goeien dictator is ook nie mis.
|
|