|
Post by Knarf on Jul 28, 2014 12:53:45 GMT 1
Kunt ge ergens zien - hoeveel fuel ge nog hebt ? - hoe warm uw banden zijn (en of dat te warm is) ? - hoe goed uw banden nog zijn ?
|
|
|
Post by Knarf on Jul 28, 2014 21:59:45 GMT 1
Kunt ge ergens zien - hoeveel fuel ge nog hebt ? - hoe warm uw banden zijn (en of dat te warm is) ? - hoe goed uw banden nog zijn ? Wat AC apps gevonden : github.com/flitzi/AC_APPSIs zowel tire temp, wear als benzine. (Download zip, en dan die bol unzipped droppen in blablabla\steam\SteamApps\common\assettocorsa)
|
|
|
Post by donshere on Jul 30, 2014 1:41:47 GMT 1
Na een update, of als je wat problemen ondervindt, is het aangewezen om eens zo'n Steam integration test te doen om te checken of al uw files up-to-date zijn. Ga linksboven bij steam naar games, lijst met games weergeven, Assetto Corsa rechtsklikken > eigenschappen > lokale bestanden en kies Integriteit van spelcache controleren. Hier vindt je alle apps www.assettocorsa.net/forum/index.php?forums/programming-language-apps-gui-themes.22/
|
|
|
Post by Mee on Jul 30, 2014 8:10:12 GMT 1
Integriteit = integrity in het Engels hè, niet integration .
|
|
|
Post by vinox on Jul 30, 2014 21:30:55 GMT 1
Btw, die CPU warning waar je over spreekt Frank heb ik ook al gehad, maar enkel op niet standaard tracks. Niet standaard auto's geven het niet, standaard content ook niet.
|
|
|
Post by Moerie on Jul 31, 2014 22:24:51 GMT 1
Wat is jullie pb? Gewoon om een richt tijd te weten. Ik zit momenteel vast op een 1:35:9
|
|
|
Post by Knarf on Jul 31, 2014 22:28:38 GMT 1
1:35.9
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 31, 2014 22:41:09 GMT 1
6.xx.xxx :$
|
|
|
Post by donshere on Aug 1, 2014 14:32:26 GMT 1
33.6
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 2, 2014 20:59:34 GMT 1
Ik weet niet of ik er ga bij zijn morgen. Een tuinpad van 33 meter met deze warmte kost mij blijkbaar veel energie. #futloos
|
|
|
Post by donshere on Aug 3, 2014 20:48:49 GMT 1
Leuke races gehad. Wel 2 incidenten gehad met 'Toyobart' die me al snel alles verweet.. Had graag de replay gehad voor alle duidelijkheid maar helaas. In documents/replay is er een cr file, dit is de replay van de laatste sessie en wordt overschreven. Als je deze een andere naam heeft kan je de replay opslaan. Probleem bij mij is dat die file amper 70mb is en niks van de race opgeslaan heeft. In-game staat nochtans de limiet op 500mb. Indien iemand toch de replay van de laatste race heeft zou ik deze graag willen nazien want naar mijn mening ging die Toyobart zelf 2x in de fout. 1ste incident was in bocht 8 (cimini 1). Ik kwam tijdig rechts van hem en gingen gelijk die eerste bocht in, hij liet me al weinig ruimte wat ok is maar stuurde dan naar mij toe voor cimini 2 waardoor we elkaar raakten. Incident 2 met hem was in bocht 1 (Roma, de laatste U-bocht voor start/finish. Ik had veel hogere snelheid uit bocht 17 (Esse) en was al zo goed als langszij toen hij laat en bruusk de binnenlijn wil verdedigen maar niet genoeg. Ik kom alsnog langszij, werd net niet in't gras geduwd in eerste instantie en maakte dan een 2de beweging in mijn richting wanneer ik al volledig naast hem was en ramt tegen me, en ik was de zak Swat, al bij al leuk om nog eens met jullie te racen! Edit: In de replay ini (steamapps>common>assettocorsa>cfg) kan je de grootte ingeven. Die stond op 26mb ofzo terwijl in-game die op 500mb staat. Heb die nu op 2000mb gezet. Zou moeten lukken, zal alleen ten koste gaan van RAM, wat denk ik geen probleem is bij mij.
|
|
|
Post by Rino on Aug 3, 2014 23:59:22 GMT 1
Race 1 was ik nergens. Dan ook pas de eerste rondjes gedraaid enkele uren voor de race. Even P3 vastgehouden maar toen glibberde ik alle kanten uit. Dan maar de eerste race gebruiken als testsessie.
Voor race 2 start ik op pole en geef P1 niet meer uit handen. De setup compleet overhoop gooien werpt zijn vruchten af. Spannende duels met Johan die enkele keren komt opzetten, met Bart onder zijn vleugel. Op een ronde of 3 voor het eind maken ze contact en kan ik opgelucht naar de finish rijden.
De multiplayer is er nog niet helemaal in AC. Veel zaken moeten nog geïmplementeerd worden en op punt gezet. Maar je kunt nu wel al fantastische races en duels hebben. Hoe het aanvoelt is personelijke smaak, maar mij bevalt het. En het feit dat ik goede frames haal met 10 wagens rond me lucht op na rf2
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 4, 2014 7:37:38 GMT 1
Ik was er dan toch nog geraakt mede doordat het hier was beginnen regenen. Daardoor vroeger moeten stoppen aan het tuinpad. Het was voormij de bedoeling om te zien wat de fps deed met volk. De race zelf zou toch niks worden want had maar 2 rondjes gereden vorige week ergens. fps bleek mee te vallen, bij de start een 24 maar geen haperingen van de auto's voor mij. Verder draaide ik rond de 33 maar s/f zakte het altijd naar die 24. Hoe meer rondjes ik reed hoe plezanter het werd alleen door dat mijn circuit details op het laagste staan had ik maar weinig tot geen herkenningspunten voor mijn rempunt te bepalen. Tegen het einde vd race vlotte het best wel met een laatste rondjes van 1:38.2xx.
AC heeft nog een lange weg te gaan maar denk wel dat het slim komt.
Ps: gisteren ook even de nordsleife gedownload en getest. Ik had er wat bang voor maar wonder boven wonder haalde ik op deze zware track een fps van 45. Dan zat im wel alleen op de baan maar toch. Zeker eens proberen zou ik zeggen.
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Aug 4, 2014 10:25:15 GMT 1
Leuk om weer eens mee gedaan te hebben! Eerste race kwam ik goed bij de start door uit de problemen te blijven, maar had wel meteen wat achterstand. Veelal alleen gereden geloof ik en uiteindelijk derde geworden na Tim en Donny. Zij reden een zeer snel tempo. Tweede race mocht ik van 2 starten en kon ik aansluiting houden bij Rino. Eigenlijk de hele race geprobeerd druk te zetten en een enkele aanval kunnen wagen, maar uiteindelijk was hij de snellere! Mooi gereden! Daarnaast stond ik eerst onder druk van Donny en daarna Bart. Was een mooie race! Heb af en toe al eens een pick up race gereden en moet na gisteravond ook zeggen dat AC heel erg mee valt! Je kan er close mee race zonder lag stoten, wat mij eigenlijk blij verrast heeft. Ze hebben nog wel een weg te gaan. Sessies die ineens stoppen is irritant. Daarnaast ben ik geen fan van het penalty systeem. Een keer iemand uitwijken en je moet inhouden voor 5 seconden. Pitstops weet ik niet of dat werkt eigenlijk. Pitlimiter gaat automatisch, zou eigenlijk ook handmatig moeten. En je kan geen valse start maken. Misschien goed, maar doet wel wat arcade aan. Maar goed, was een goede en leuke test gister! Valt prima te racen met AC en was leuk om hier weer eens mee te doen!
|
|
|
Post by Mee on Aug 4, 2014 10:50:26 GMT 1
Misschien goed, maar doet wel wat arcade aan. Die "proximity indicator" helpt ook niet bij dat arcadegevoel. Dat zijn de pijltjes die je te zien krijgt als er iemand dicht achter u zit... Weinig oefening gehad, maar ik kon mee (buiten Tim en Donny . Ik kwalificeer als 3de, maar mis mijn start volledig. Ik geraak veilig op snelheid, maar wordt dan aangetikt en slaag de muur in. Even later zit ik vlak achter Peter die in de laatste bocht breed schuift, ik pak de binnenkant maar hij slaagt naar rechts -> weer rond (no problem Peter!). Een ronde later ga ik nog half rond in de voorlaatste bocht en rij ik de pits in. Ik vervolg mijn weg en eindig uiteindelijk toch 4de (dacht ik). Voor race 2 een paar slechte setup-aanpassingen gedaan en was wat trager dan in race 1. Ik vertrekt achteraan, maar lig al snel 3de achter Rino en Johan. Leuk gevecht gehad met snelle Donny, ik moest hard pushen om Johan te kunnen volgen en tik hem op het einde nog per ongeluk rond. Ik wacht op hem, Donny gaat mij nog voorbij en zo finishen we. Was leuk, maar de physics kunnen mij niet echt bekoren. Ik denk dat het vooral aan mijn FFB ligt die ik maar niet goed krijg, maar het voelt allemaal nogal doods aan bij mij. Ik weet dat de wagen schuift door het geluid, niet door het gevoel. Dat is veel beter bij rFactor 2 bij mij, die FFB is super uit de box. Ik was grote fan van de netKar Pro-physics, maar dit voelt minder. Bij mij. Voorlopig (hopelijk) . De multiplayer is alleszins nog totaal niet geschikt om er deftig races mee te rijden, ik hoop dat ze dat in het volgende half jaar wél op niveau krijgen. Het rijden zelf is wel redelijk in orde, maar aan alles er rond is nog veel werk.
|
|