|
Post by Timpreza on Oct 31, 2002 18:48:02 GMT 1
Massale vlucht uit het Eagle team: Jenne stapt over naar BRM en Wouter naar Ferrari. Spa is voorbij zeker...
|
|
|
Post by Moerie on Oct 31, 2002 19:30:06 GMT 1
Jammer dat er niemand ne Eagle bestuurd! Kvin da ne skoon auto, tis altijd tof als er ne Eagle in je buurt is, liefts achter ik é. Moja de ferry is ook nie slecht ....
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 31, 2002 20:38:32 GMT 1
Moerie, beter 1 BRM in u buurt dan 10 eagles in de euh... verte Ik denk da die BRM nie te onderschatten ga zijn in Jenne's handen. En als Wouter ook beter ga zijn met die Ferrari kan dat ook maar beter zijn voor de competitie. Nen Ferry rengt altijd kleur in het veld, en da geluid alleen al...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2002 2:35:25 GMT 1
Massale vlucht uit het Eagle team: Jenne stapt over naar BRM en Wouter naar Ferrari. Spa is voorbij zeker... Le Mans Sarthe moet nog komen! En met de brm ben ik misschien iets trager over 1 ronde in practice, maar over een hele race ben ik er wel 100x constanter mee. En kzal m'n best doen om tenminste 1 keer de BRM op de 1ste plek te zetten dit seizoen
|
|
|
Post by Moerie on Nov 1, 2002 9:46:26 GMT 1
Das een goeie uitdaging Jenne, als ge dat zou kunnen, amaai da zou sterk zijn wi. Dus Jenne hopelijk kun ge ns winnen met die BRM. Hopelijk kan ik ook ns winnen met de Lotus, kheb nog nooit gewonen in een officiële race Kga er ook voor ...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2002 18:46:00 GMT 1
wie gaat daar nie voor moerie, ik droom er ook van om ooit eens van de fouten van iemand anders te profiteren om de eerste stek op mijn naam te zetten. :-) in ieder geval weet ik dat het totaal puntenklassment voor deftig wat spanning gaat zorgen in de laatste races; misschien nie voor tim, maar dan eerder voor de tweede en derde plaatsen .
|
|
|
Post by Petrol on Nov 1, 2002 19:04:21 GMT 1
ik denk da ook, elk puntje zal tellen...
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 1, 2002 21:24:35 GMT 1
Het beste is da ge da kunt zonder op andermans fouten te moeten rekenen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2002 23:46:36 GMT 1
i know timpie, but sometimes other people just are to fast to get near them unless they make major mistakes.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 2, 2002 2:18:17 GMT 1
U engels gaat erop vooruit...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2002 3:32:32 GMT 1
mijn engels zal wel niet veel beter zijn aangezien ik maar 1 fout zie
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2002 9:01:00 GMT 1
[Wiseass mode] hmmm, 1 spellingsfout, en mss 1 van een wa brakke zinsbouw... I know Timpie, but sometimes other people are just to o fast to get near them unless they make major mistakes. Volgens mij zou het zo wa moeten zijn [/Wiseass mode]
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 2, 2002 12:59:59 GMT 1
Waarom komt ge niet ne keer voordoen hoe da we moeten rijden, i.p.v. hoe da we Engels moeten schrijven?? ;D ;D Zet U ne keer in nen Honda en laat eens zien hoe het moet!! Jan. =--- -mod: "het" op de verkeerde plaats... oe emme 'k da gelapt?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2002 13:22:09 GMT 1
Komaan Donny, Le Mans lonkt
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 2, 2002 13:39:57 GMT 1
Gulder ziet me nie graag meer winnen zeker? ;D