|
Post by Moerie on Nov 2, 2002 14:08:02 GMT 1
Jawel Tim maar moet nie altijd dezelfde zijn é, alhoewel als den Donny mee doet weten we ook al de winnaar is en wie dan tweede wordt
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2002 17:10:39 GMT 1
Tziet er voor 't moment naar uit dak gaan skien ben wanneer het lemans is. Maar das nog niet zeker. Anders doek zekers mee (als ek mag ).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2002 20:52:16 GMT 1
nene tim we hebben een shumacher in onze league, dus zouden we graag ne keer nen barrichello zien winnen ;-) t'is alleen een kwestie van verandering in het decor te brengen !!! sry als ik de namen misskrijf . ps: heb nooit engelse lessen gekregen in school , t'is alleen tv engels; dus vinnek het al nie mis ;-)
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 2, 2002 21:20:56 GMT 1
Ik ben de Schumacher of zo? En Donny de Barrichello? draai da maar om dan. Kvind dak al veel geluk gehad heb tot nu toe... op Zandvoort heb ik op het nippertje een paar spins kunnen redden waar ik veel tijd mee ging verliezen, Jenne pakt in Falkenberg de verkeerde setup, en op Spa geraakt Jenne er nie. Hij was daar de favoriet. Kben zeker gene Schumacher zulle...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2002 0:04:18 GMT 1
Ik ben de Schumacher of zo? En Donny de Barrichello? draai da maar om dan. Kvind dak al veel geluk gehad heb tot nu toe... op Zandvoort heb ik op het nippertje een paar spins kunnen redden waar ik veel tijd mee ging verliezen, Jenne pakt in Falkenberg de verkeerde setup, en op Spa geraakt Jenne er nie. Hij was daar de favoriet. Kben zeker gene Schumacher zulle... Tutu, 3 op 3 is Schumacheriaans gedrag.. tis wel te hopen dat ge ni zo ne eikel zijt als schumi zelf [benieuwd hoeveel shumi-fans ik me nu op de nek haal ;D]
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 3, 2002 2:41:06 GMT 1
Valt wel mee, ik hang hier nie de dikkenek af, en ik ben verre van de rapsten ter wereld, en ik doe me zo niet voor. Ik kom ook nie over als ne voorgeprogrammeerde robot en ik maak mijn eigen sport nie kapot. (voor als het dus nog nie mocht opgevallen zijn: kheb het ook nie echt voor schumacher, en steeds minder voor de F1 in het algemeen)
|
|
|
Post by Moerie on Nov 3, 2002 2:48:16 GMT 1
Kzie graag F1, maar de laatste tijd val ik meer in slaap dan ik de wedstrijd volg. Kben ne fan van Schumacher, wil wel nie zeggen dat ik alles goe keur é Er zijn bepaalde dingen dat ik flauw vindt. Kheb ook nog andere piloten waar ik graag naar kijk, zoals onze Villeneuve, Räikkönen Die piloten zie ik graag bezig Kon ik maar alle filmkes zien van de F1 van '67 Das pas zalig, als ge weet welke gevaren er zich mee te pas komen. Kzou graag de film Grand Prix ns zien. Tzijn al beelden van de F1 van '67. Ja konden we maar terugkeren in den tijd ...
|
|
|
Post by Moerie on Nov 3, 2002 2:58:23 GMT 1
Idd Tomini, verandering zou nie mis staan é. Anders gaan we ook in slaap vallen achter ons stuur Wie gaat de uitdaging aan om Tim te kloppen ep de ring
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 3, 2002 12:56:17 GMT 1
Ik ga naar elke race met het gedacht van te winnen.... Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Nov 4, 2002 20:35:29 GMT 1
Ik denk da op de Ring, Jenne en Jan de meeste kans gaan maken voor de overwinning, hoewel ze toch ni de snelste wagens hebben
|
|
|
Post by Moerie on Nov 4, 2002 20:54:35 GMT 1
Idd Peter, kdenk da Jan de grootste kans maakt. Allez dan gaat Tim nog ns geklopt worden ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 4, 2002 23:08:28 GMT 1
Whoa... de druk van de verwachting rust op mijn schouders! Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 5, 2002 5:29:11 GMT 1
Ja zo denk ik er ook over: Jan of Jenne, en Peter zal ook iets deftigs uitsteken denk ik, als zijn verbinding beter stand houd... Ik verwacht mezelf voorlopig ergens op de laagste trap van het podium, maar ik zal ervoor moeten vechten denk ik.
|
|
|
Post by Petrol on Nov 5, 2002 19:00:45 GMT 1
ni te veel verwachten ze, 'k heb nog ni veel tijd gehad om te oefenen en constant rijden op de Ring lukt ni zo goe meer, we zien wel... en 't is te hopen da 'k geen "technische" problemen meer zal hebben Peter
|
|
|
Post by Moerie on Nov 6, 2002 20:19:21 GMT 1
Toch Peter, ge rijdt vré sterk wi. Kdenk toch da ge hoog zal scoren wi. Volgens mij zal den uitslag zo eindigen:
1° Jan 2° Jenne 3° Tim 4° Peter 5° Tom 6° Wouter
Zal ongeveer zoiets zijn, allez kga ier veel punten verliezen. Kzal er iets aandoen, kga veel trainen, hopelijk komt dan mijn pronostiek nie just uit ;D
|
|